Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 15 април 2008 г.

Едно мое интервю относно сегашната ситуация у нас

Вчера привечер Лъчезар Ангелов се свърза с мен и ми предложи да отговоря на няколко негови въпроса. Един вид поиска интервю. Разбира се, съгласих се, и в Скайпа отговорих на въпросите му. Сега виждам, че е публикувал интервюто в своя сайт, а заглавието на материала е: Шест въпроса към Ангел Грънчаров. Така че ако някой се интересува от моите отговори на въпросите на г-н Ангелов, може да посети сайта му и да прочете какво съм казал.

Аз пък, нали съм станал напоследък новатор :-) , направих видеофайл по него като просто го прочетох пред камерата - за улеснение на ония, които предпочитат повече да слушат:

1 коментар:

Анонимен каза...

Чел съм интервюто, сега ще го и прослушам. Честито новаторстване :)