Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 4 януари 2009 г.

"Тайните дневници" на Кеворкян: ДС, огромният мръсен цирей, разположен на челото на българската демокрация, се спука!

Четейки вчера "тайните дневници" на агент Димитър (Кеворкян), открих нещо, което силно ме впечатли - и също така ме успокои. Понеже в предишните години, когато съм писал за Кеворкян и за някои други от компанията му, сред които и Слави Трифонов, съм твърдял някои неща, в които съм бил убеден единствено интуитивно и дори на логически основания, ала съм нямал, както се казва, емпирични и точни "доказателства" за твърденията си. И винаги съм се боял, че ако случайно някой от тия херои рече да ме съди, като едното нищо би могъл да ме осъди, та, примерно, да загубя апартамента си (единственото, което имам), за да платя за "моралните щети", за които всеки от тях би могъл да ме съди. Но вчера прочетох в дневника на Димитър нещо, което напълно ме успокои, доказа, че съм бил прав, и сега съм доста по-спокоен. Ето за какво по-точно става дума.

Писал съм, че злостната оплюваческа кампания срещу Костов, която Кеворкян, Тошо Тошев и Слави Трифонов проведоха, в никакъв случай не се дължи на някакви "идейни" или "емоционални" причини - примерно, че са го хулили просто защото са го мразили - а се е дължала на парични съображения, т.е. че някой, искащ да отмъсти за нещо на Костов, щедро е плащал на тия "вестители и борци на истината" да хулят премиера-реформатор както намерят за добре. Също така съм твърдял, че в медиите, разбира се, нищо не става случайно или пък под действието на някаква алтруистична или безкористна причина, а че всичко се заплаща, ерго, за толкова старателното оплюване и мърсене на Костов тия херои-плювачи са получили доста хубави пари, а не са го плюли само заради вродена душевна низост или нещо такова. Когато написах тия мои размисли и анализи в две свои книги, именно БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА и особено пък във втората, СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ, и когато книгите излязоха, тогава някои хора, сред които и Иво Инджев (комуто подарих книгата си и той комай единствен сред тия 100-тина известни личности, журналисти, политици и блогъри, на които я подарих, я прочете), ме предупредиха, че съм си позволил лукса да напиша някои неща, които никой не пише, за да си няма главоболия, именно неща, с които съм засегнал личността, нравствения лик на някои конкретни лица, тогава аз не на шега се уплаших. И как няма да се уплаша, когато Кеворкян непрекъснато тръбеше, че ще съди и вкара в затвора всеки, които си позволи да каже нещо недоказано за светата му ченгесарска особа?!

Разбира се, никому не съм показал моите страхове, само с горката си жена съм споделял, а пък тя, понеже е много умна, силно се уплаши и всеки ден ме е молила да престана, да спра да се закачам с тия "големци", щото, ако пожелаят, като едното нищо могат да ме смажат. Наистина, ако се стигнеше до съд, аз никакво доказателство не бих могъл да приведа в подкрепа на твърденията си, а пък добре знам, че моите интиуиции и логически силогизми по никакъв начин не биха впечатлили хентен аморалния български съд. Та си треперех значи тайничко като се сещах за тия мои "грехове", и ето, вчера, слава Богу, намерих у записките на самия Кеворкян нещо, което изцяло ме подкрепя, и бляскаво доказва твърденията ми! Неслучайно, оказва се, мъдрите комунисто-марксисти винаги са твърдели, че врагът трябва да се познава, та да се намерят по-слабите му страни. И ето какво прочетох у дневника на агент Димитър, на стр. 89, 18.11 фрагмент, като трябва да се отбележи, че още не съм изчел записките му, нищо чудно още такива места да намеря:

Към полунощ, в Бояна, Слави и Росен. Слави е притеснен от "Биг Брадър". Вацовите вестници били получили по 500 000 за рекламната кампания. "Абсолютно сигурно е това" - уверява ме той.

Казвам му, че по този начин отварят сериозна пробойна в престижа си и това донякъде го успокоява. И сякаш между другото пита:

"Кой ще даде пари, за да бъде атакуван Циганина?"

Това е. "Циганинът" е Костов, малко по-надолу агент Димитър дава своите "доказателства", че Костов е циганин, а именно (любопитно е!): че Цветелин Кънчев бил казал, че 99% от циганите били от нулева кръвна група, а Костов също бил от нея! Честито на всички от нулевата група като мен: оказа се, че аз самият съм циганин, ама само дето не съм го знаел досега! Та на подобни смехотворни основания умният агент Димитър, пред който благоговее самият "г-н Президент", както той го величае в записките си, сиреч агент Гоце, почти навсякъде в дневника си нарича Костов "циганина".

Но забелязвате ли, че Слави пита кой ще даде нови пари, за да бъде атакуван Костов?! Значи това не може да е за първи път, явно това е тяхна отдавнашна практика! И ето, обезпокоен от замирането на предаването си, "народният трибун" Слави моли Кеворкян да осигури парици за да поплюе още "злодея Костов", та белким пооправи бюджета си! Това е, моето твърдение за небезкористната кампания по оплюването на Костов се доказа блестящо, което е нещо като триумф на философията, на логиката и на философската интуиция! Понеже аз винаги съм вярвал най-вече на тях, на силата на мисълта и на прозрението, което косвено потвърждава правилността и на всички други мои твърдения от този род (примерно, че СКАТ няма как да не се финансира с руски пари и пр.).

Имам и второ доказателство. Когато преди немного време Кеворкян си изпусна нервите в спора си с агент Алберт Коритаров, тогава той заяви в прав текст, че в студията на големите телевизии, особено в сутрешните им предавания, се носели някакви куфарчета: "Нали знаеш това, крещеше той на Коритаров, знам ги аз как стават тия неща, много добре ги знаеш и ти?!" Явно с такива куфарчета е платена и кампанията по оплюването на Костов, нещо повече, явно с такива кухфарчета мафията, комуноидите не само белязаха нашия път по време на демокрацията, ами и платиха и си купиха толкова много души. Даже в тия записки, които чета от вчера, агент Димитър казва примерно, че съжалявал, че на изборите за Велико народно събрание неговото "Сдружение за честни избори", което изиграло главна роля Желю да признае резултата (!), трябвало да каже, че СДС е победило с 66%, "та още щяхте да се дърпате и джафкате", твърди "великото ченге"! Което, подобно на Слави, има претенцията, че собственоръчно сваля правителства, че прави революции, че чертае историята ни, че докарва царе (Кеворк също си приписва заслугата за довеждането на Симеона, което доказва тезата ми, че "връщането на Царя" е най-брилянтна ченгесарска акция с оглед да не се допусне втори мандат на "злодея Костов"!) и пр.

Абе кошмарна работа са тия ченгета, крайно много са вредни, не го ли разбра вече, мили ми благодушен сънароднико?! Ето, сега почнаха да се боричкат, и ще изтече цялата черна мърсотия на този наш преход, в които наистина главно ченгетата изиграха своята съдбовна историческа рол. Но когато огромният цирей, наречен ДС, който се е разположил баш на челото ни, се спука, и когато мръсотията изтече, едва тогава, изглежда, ще може общественият организъм, тялото на многострадалната българска демокрация, да се изчисти от отровите. Та да започне подема и възстановяването на жизнените й сили...

Вижте и чуйте и най-новото в моя видеоблог HUMANUS. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!

6 коментара:

Анонимен каза...

Най-сетне доживях да прочета нещо такова. Оплюването на Костов у нас е национален спорт. Пред него Жан Виденов изглежда като национален герой. Когато комунистите взеха властта през 1994 г. Жан се радваше на небивал медиен комфорт, а знаем какви ги натвори - галопираща инфлация, зърнена криза и т.н. След него Костов трябваше да изважда държавата от батака, а медиите го удавиха в плюнка - защо ли?

Анонимен каза...

Браво, г-н Грънчаров!
Поздравявам Ви за последователната гражданска позиция и Ви прощавам, че сте били уплашен! То си беше за страх - нали помните как агент Димитър крещеше на агент Алберт по телефона, че ще го даде под съд...!
Е, изкараха му досието и си седна на дирника насраний! Че тоя урод не осъди ли Мария Михнева за клевета - че бил агент на ДС?
И сега какво - агент Димитър и съдията, осъдили Михнева, ще си посипят ли главата с пепел, ще и върнат ли разсипаното здраве, ще бръкнат ли в дълбоките си джобове за да я обезщетят подобаващо? А?
Един лекар за грешна диагноза и погрешно лечение влиза в затвора и плаща! А един съдия, разсипал нечие здраве и живот, какво трябва да получи?
За мръсна гад като агент Димитър не ща дори да говоря - да го съдят съвременниците и Господ Бог!

Анонимен каза...

Безкрайно съжалявам,че позволих на кагебееца Симеон да ме прецака-гласувах за него,та даже станах и член на измислената му партия!Още по Татово време знаехме,че арменеца е ченге,имах познати,които отказваха на поканите му да бъдат "кеворкирани"-със сигурност са били наясно!Много нечистоплътен човек!Чудех се преди време защо се жалва ,че са убили жена му,а той си е знаел,че има за какво да го гони параноя!

Анонимен каза...

Коментарът е безупречен. Поздравления за интуицията. Дано доста хора да прочетат материала и отидат да гласуват. Костов заслужава пълна обществена реабилитация, ноято ще получи след повече такива материали!

Анонимен каза...

Знаех си аз, че не може да се вярва на социалистическите "социологически проучвания" на общественото мнение в България. Хайде, българи, докажете, че мозъкът ви не е напълно промит, че имате собствено мнение, което не се влияе от дрисканиците на Иванов (бел.ред.: няма правописна грешка).
==================================================
Анкета: За кого бихте гласували сега http://forum.imoti.net/read.php?6,163139,page=1 ?
43.86 % - ДСБ
21.05 % - ГЕРБ
10.53 % - АТАКА
8.77 % - ЗНС
1.75 % - СДС
1.75 % - ССД
0.00 % - БС, СДМС

8.77 % - БСП
1.75 % - НДСВ
1.75 % - ДПС
==================================================
http://www.geocities.com/decommunization/index.html

Анонимен каза...

Отдавна и на мен инуитивно а пък и от логически заключения от времето на 'кръглата маса' ми е ясно че ДС-рите, бившата номенклатурна върхушка и ДКМС изродите направиха от България скотобойна. И вестниците им и останалите им медии - кочина непоносима е. Непонятно ми е как има хора да купуват вестниците им и да гледат помиите им. Но.... пак съшата логика ми поднася и въпрос без отговор: как е възможно при Костов да нямаше възмездие за цялата тая изродска паплач?! как един куп банки отмъкнаха парите и НИТО един не гние в затвора?! Та труда на Тошо Пейков е повече от достатъчен да се вкарат в панделите половината от тия катили!