Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 16 август 2009 г.

Гей-парад в Амстердам, само снимки: може ли някой да каже кое по-точно е "отвратителното", "възмутителното" и прочие?

Попаднаха ми тези снимки, представени са така: The Official Opening Party of Amsterdam Pride 2009 31.07.09 Homomonument, Amsterdam. Та се сетих да провокирам с тях една полемика, щото у нас (и в Русия, Сърбия, Узбекистан и в други такива високотехнологични, нравствено напреднали и развити страни) гей-парадите се посрещат на нож, както добре знаете. И ето въпроса ми в заглавието, моля, който иска, да отговори: искам просто да разбера кое по-точно някои хора намират за "възмутително" и "отвратително" в един такъв парад. А, изглежда, на Запад гейовете са доста по-нагли от нашите, нали така? Искам да си направя някои изводи, приемете всичко като експеримент с важна научна цел.

4 коментара:

Анонимен каза...

Бих казал просто грозно. Нищо повече. Аз не съм за забраняването на гей-парадите. Така или иначе с тях по-скоро отблъскват, отколкото да привличат приятели. Също така не мисля, че е кой знае колко страшно хомосексуални родители да гледат дете. Ами нали самите те са израстнали в хетеросексуални семейства,но това не е повлияло на избора им. Според мен идеята, че като се натискат все повече и повече, ще почнат да конвертират останалите (действително някои ограничени хора се страхуват от това), е крайно елементарна. Също така мисля, че имам правото да не ги харесвам и да не ги разбирам, без да ми се лепят етикети. Предполагам, че хомосексуалната тема в блога предизвиква голям интерес (и коментари) не заради същността й, а защото целенасочено обиждате читателите си (и то всичките накуп заради обобщенията).

Ангел Грънчаров каза...

Имате грешка, бъркате ме с някой друг: аз никога не обиждам читателите си, нито целенасочено, нито нецеленасочено, нито накуп, нито поотделно. Сигурно сте объркали и блога, и неговия автор.

Запомнете: тук никога авторът не е обиждал читателите на блога си! Просто такова поведение не съответства на възпитанието и на ценностите му...

Unknown каза...

Ами поне ги предизвиквате. Сарказмът Ви не е много прикрит. Обобщението Ви, както аз го разбирам, е че едва ли не цялото "природонаселение" е настръхнало от ярост и готово за реакция, погроми може би. Аз не съм чак толкова убеден в интереса на българското общество по темата. Според мен става въпрос за разни пубери или атакисти. Не мисля, че Боян Расате е катализатор на общественото мнение. По тази логика, след като си имаме Б.Д. за министър без портфейл, то всички българи са най-примитивни националисти и реваншисти.

Ангел Грънчаров каза...

Мисля, че не е забранено човек да прави допускания, да провокира мисълта и реакцията, да има позиция и пр. Никой не може да ме принуди да мисля като него, а и аз не съм конформист за да се старая да пиша това, което ще се хареса на някой: пиша само което мисля. Не можем да мислим еднакво затова е глупаво да се претендира, че едикой си мислел правилно, а пък едикой си не мислил правилно. Никой не може да обяви собственото си мислене за критерий за правилност, т.е. за общозадължително. Ето това ако се разбере от "широкото природонаселение", България ще дръпне напред в интелектуалното и в нравственото си развитие и ще остави Русия, Сърбия и Киргистан да й дишат праха...