В случая такъв клиент, понасящ издевателствата им, по едно стечение на обстоятелствата, съм аз; но от отзиви досега, които се получиха в блога ми, си личи, че не съм единствен случай. Става дума за това, че БТК и Вивател не ми признаха държавната субсидия за безплатен интернет за учители. Аз описах случая и обстоятелствата около него: БТК и Вивател прибягнаха до комунистически по същината си терор срещу моята личност: трижди проклети да са! и БТК трябва да разбере, че вече не е държавна компания, която може да тормози безнаказано гражданите както й скимне.
По-нататък, разбира се, написах жалба до БТК, на която те до този момент никак не са реагирали; след 4 дни ще изтече срока, в която те са длъжни да дадат някакъв отговор. Но тия дни те ме сюрпризираха още по-неприятно. Ето за какъв абсурд става дума, за който аз непременно ще уведомя комисията за защита на потребителите.
В края на месеца, както си му е реда, аз си платих интернета, който при мен е обвързан със сметка за стационарен телефон, който, както и повечето потребители на интернет, държат само защото БТК неправомерно е обвързала тия две услуги. Но пък, понеже две седмици преди това бях подписал, подведен от служителка на Вивател, "услугата Хармония" (интернет, обвързан вече не само с домашен телефон, но и с един мобилен!), преди няколко дни получих съобщения, че не съм си бил платил "дължимата сметка" за... интернет и телефон! Брях, та нали преди два дена ги платих, как така да не съм ги платил?! - скочих ядосан аз и бързо отърчах до най-близкия офис на БТК да протестирам.
Да, обаче там най-любезно ми обясниха, че заради услугата "Хармония", която съм сключил преди три седмици, трябвало още веднъж да платя таксата си за интернет, пък те после, следващия месец, щели били да ми приспаднат парите! Значи, оказва се, за едно и също нещо - интернета - трябвало да платя два пъти! Попитах как така, не усещат ли, че прекаляват, а те знаете ли какво ми отвърнаха: ами, господине, БТК няма как да знае, че сте сключили услугата "Хармония", те си вземат своите пари, ние нашите, а пък после ще ви се приспадне едната такса. И ми го казват това най-нагло, при положение, че и последното дете знае, че БТК и Вивател са едно!
Дадоха ми срок до 6 септ. да си платя още веднъж. Няколко дни мислих какво да правя, накрая се принудих да платя. За да ги накарам хубаво да стъпят в хлъзгавия лук, а после да протестирам в комисията за защита на потребителите: не може за една и също услуга да се плаща два пъти! Няма такова нещо в свободната пазарна икономика, това е злоупотреба, наглост и дори престъпление. Днес ще звънна на комисията, понеже тя пък, милата, няма имейл, за да й пиша!
Аман от тия простотиите на тия наглеци, писна ми вече съвсем! Значи първо ми отрязаха безплатния интернет за учители, аз протестирах и се жалвах, не ми отвърнаха нищо, а пък после ме глобиха за непослушанието ми, като ме накараха да платя два пъти таксата за интернет! Значи загубата ми е, фактически, тройна, наглостта им е също тройна: губя държавната субсидия, а към това трябва да се прибавят и две такси за интернет. Това ако не е пълна наглост, аз тогава не зная какво е.
Изходът е един: щом като са така нагли, трябва да си получат заслуженото. Аз като тотално обиден и ощетен потребител трябва да им отмъстя, като се откажа от тяхната "услуга", която за да се подиграят с нещастните потребители, е наречена "Хармония". И ако наруша договора и се откажа от услугите им, санкцията знаете ли каква била? Ами да си платиш таксите за целия срок на договора, т.е. за 12 месеца! Ето на това аз вече му викам пълен терор! Разбира се, нищо няма да платя на тия наглеци и ще се съдя до дупка с тях ако трябва, но на тия безобразия трябва да се противодейства някак! Срам, в кой век живеем вече!!!
По-нататък, разбира се, написах жалба до БТК, на която те до този момент никак не са реагирали; след 4 дни ще изтече срока, в която те са длъжни да дадат някакъв отговор. Но тия дни те ме сюрпризираха още по-неприятно. Ето за какъв абсурд става дума, за който аз непременно ще уведомя комисията за защита на потребителите.
В края на месеца, както си му е реда, аз си платих интернета, който при мен е обвързан със сметка за стационарен телефон, който, както и повечето потребители на интернет, държат само защото БТК неправомерно е обвързала тия две услуги. Но пък, понеже две седмици преди това бях подписал, подведен от служителка на Вивател, "услугата Хармония" (интернет, обвързан вече не само с домашен телефон, но и с един мобилен!), преди няколко дни получих съобщения, че не съм си бил платил "дължимата сметка" за... интернет и телефон! Брях, та нали преди два дена ги платих, как така да не съм ги платил?! - скочих ядосан аз и бързо отърчах до най-близкия офис на БТК да протестирам.
Да, обаче там най-любезно ми обясниха, че заради услугата "Хармония", която съм сключил преди три седмици, трябвало още веднъж да платя таксата си за интернет, пък те после, следващия месец, щели били да ми приспаднат парите! Значи, оказва се, за едно и също нещо - интернета - трябвало да платя два пъти! Попитах как така, не усещат ли, че прекаляват, а те знаете ли какво ми отвърнаха: ами, господине, БТК няма как да знае, че сте сключили услугата "Хармония", те си вземат своите пари, ние нашите, а пък после ще ви се приспадне едната такса. И ми го казват това най-нагло, при положение, че и последното дете знае, че БТК и Вивател са едно!
Дадоха ми срок до 6 септ. да си платя още веднъж. Няколко дни мислих какво да правя, накрая се принудих да платя. За да ги накарам хубаво да стъпят в хлъзгавия лук, а после да протестирам в комисията за защита на потребителите: не може за една и също услуга да се плаща два пъти! Няма такова нещо в свободната пазарна икономика, това е злоупотреба, наглост и дори престъпление. Днес ще звънна на комисията, понеже тя пък, милата, няма имейл, за да й пиша!
Аман от тия простотиите на тия наглеци, писна ми вече съвсем! Значи първо ми отрязаха безплатния интернет за учители, аз протестирах и се жалвах, не ми отвърнаха нищо, а пък после ме глобиха за непослушанието ми, като ме накараха да платя два пъти таксата за интернет! Значи загубата ми е, фактически, тройна, наглостта им е също тройна: губя държавната субсидия, а към това трябва да се прибавят и две такси за интернет. Това ако не е пълна наглост, аз тогава не зная какво е.
Изходът е един: щом като са така нагли, трябва да си получат заслуженото. Аз като тотално обиден и ощетен потребител трябва да им отмъстя, като се откажа от тяхната "услуга", която за да се подиграят с нещастните потребители, е наречена "Хармония". И ако наруша договора и се откажа от услугите им, санкцията знаете ли каква била? Ами да си платиш таксите за целия срок на договора, т.е. за 12 месеца! Ето на това аз вече му викам пълен терор! Разбира се, нищо няма да платя на тия наглеци и ще се съдя до дупка с тях ако трябва, но на тия безобразия трябва да се противодейства някак! Срам, в кой век живеем вече!!!
7 коментара:
Така си е. Всички тези оператори, и доставчици на разни цифрови услуги, особено по-големите - правят такова тинтири-минтири "ударени сме в главата" и то за Ваша сметка. Т.е. Наша сметка.
По принцип е хубаво първом да се четат договорите преди самото им сключване, но когато ти тръснат три-четири екземпляра и кажат "подписвай" е малко трудничко, след като зад теб чакат още 5-6 човека на опашка, да започнеш да четеш договори. А би трябвало.
Дано се справите със започнатата борба!
(silva)
Ползвам БТК-"Минимум" - 7,80лв./мес. с ДДС, за да могат да ни търсят роднини и познати, които ни знаят стационарния телефон, иначе бих го закрила. И това ще стане! Обаждаме се рядко, 3-4 разговора на месец, колкото да използваме включените в този абонаментен план безплатни 30 мин.
Г-н Грънчаров, има други мобилни и интернет оператори. Как изобщо Ви минава през ум да наливате пари в БТК за тези услуги?
Не си тровете живота, направете като мен!
Ангеле,вс.,което си описал вярвам, че е точно така, защото много пъти съм го изпитал на мой гръб. Писна ми и забягнах. От 20 години живея в най-капиталистическата и най-развита държава, НО И ТУК Е ТАКА.
Явно, когато се касае до пари ВСИЧКИ СТАВАТ ЕДНАКВИ.
" Модерирането на коментарите бе активирано. Вс. коментари трябва да бъдат одобрени от автора на блога“.
Ангеле,ти, който тръбиш за свобода
въведе ЦЕНЗОРА !!!!!
Не искам да те обиждам или да се заяждам с теб. Четях блогът ти,не защото на 100% одобрявам написаното от теб, а защото уважавам свободата на мнение и смелостта. Явно, ти не си това което съм мислил, след като въведе ЦЕНЗОРА досущ като КОМУНИСТ. МНОГО МЕ РАЗОЧАРОВА
Е, ЩЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯ ЗА БЛОГЪТ И ТЕБ.
БЪДИ ЗДРАВ.
Приятел
Повече информация за гадните практики на БТК http://zazabg.blog.com/4404367/
Друга обвързана услуга, която ти предлагат е adsl voice - за да си я пуснеш трябва да имаш adsl от бтк, друг интернет не върши работа, а за да имаш adsl от БТК трябва да имаш телефонен пост на БТК...
(silva)
Г-н Грънчаров, загубихте един анонимен "приятел", който не знае, че се пише цензУра. Горкият, има и други пропуски по българска граматика! Добре, че не сте го цензурирали, та и ние да видим образователното му ниво. Нещо не са му ясни и правилата в Интернет!
А Вие си пишете и модерирайте коментарите!
:-) Аз никого не цензурирам тъкмо с тази цел: за да се разбере културното и личностното ниво особено на опонентите, голяма част от които са "големи българи-патриоти, националисти и пр.", ала, като правило, не са наясно много-много с българската граматика...
Публикуване на коментар