Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 21 януари 2010 г.

Имам чувството, че Бойко Борисов все повече се опива и впиянчва от властта, поради което почна да прави глупост след глупост

На едно място открих интересен коментар на последните медийни подвизи на нашия динамичен Премиер (а именно, подкрепата му за кандидатурата на М.Плугчиева за вицепрезидент на ЕБВР, която от своя страна немедлено, макар и подигравателно-учтиво, отритна подкрепата му!) ми се наложи да вметна следната кратка реплика:

Аз писах на едно, но пак ще повторя: абе няма ли някой от обкръжението на Премиера, който да му каже да престане с медийните си изцепки – или поне да се научи повечко да мълчи?! Вече не е медиен херой-пожарникар, който е вперил жадни очи в трона на властта, а е Премиер на Республика България – требе да се държи малко от малко на ниво, мама му стара!

Имам чувството, че Бойко Борисов всекидневно все повече се опива и впиянчва от властта, поради което почна да прави глупост след глупост. Ако така продължават работите, ако тенденцията се запази, то след некой и друг месец ке почне да произвежда по глупост на час и дори на минута! Мале мила?! Требе да му се помогне на наш Бойко да престане да се перчи пред камерите и да бълва глупости, щото тоя човек почна прекалено да се излага.

За негово добро пиша това, а не защото съм инатлив критикар на всеки и всичко. Пиша тия неща, понеже знам от сигурен източник, че Б.Борисов лично чете всичко, което някъде се пише за него. А също и понеже съм повече от 100% сигурен, че чете блога на Иво Инджев, затуй пиша тия неща тук, в неговия блог – понеже съм български патриот и искам поне с нещичко да помогна на Премиера на правителството на моята държава. За Гоце си признавам от години, че ме е срам че е Президент, сега ако почне да ме е все повече срам и заради Бойко, множко ке ми доде…

Няма коментари: