В блога на г-н Иво Инджев се е провела интересна дискусия за качествата на съветската техника изобщо, в частност, на самолетната такав. Има всякакви мнения, в това число и "експертни", у нас, знайно е, всеки от всичко разбира, още повече че ние сме "нация техническа", да не говором за това, че, изглежда, сме и "нация комунистическа". За сведение на по-младите изречението "Българите са нация техническа, нация комунистическа" принадлежат, разбира се, на незабравимия заради неръкотворната си мъдрост правешчанин бай Тодор Живков.
Та сред тия мнения особено се откроява едно изказване на някакъв ПРАБЪЛГАРИН, който блясва с умствена проницателност, сравнима само с тая на кумира му бай Тодар:
Явно тук тотално никой не е в час. Изобщо не става въпрос в тази трагедия за неизправност. Тук става дума за натиска, оказан от самия Лех Качински върху пилота. (Сиреч, Качински сам е виновен за гибелта си, тази версия на КГБ е подобна на оная при "другата случка" при Катин: немците, представете си, били избили хилядите полски офицери, а не кагебистите; тук пък се твърди, че Качински един вид сам се е самоубил, сам си е виновен; виждаме, КГБ напредва в наглостта си! Бел. моя, А.Г.) Става дума за лоши метеорологични условия, за пренебрегнато предупреждение от диспечерския пункт. За сблъсък на крилото с дърво.
Г-н Инджев ако иска да търси Еърбъс и Боинг и други подобни американски боклуци, на които аз посмъртно няма да се кача, защото те много по-чето се сгромолясват от руските машини, при това заради технически неизправности. Но това си е въпрос на антируска истерика. Проблемът си е ваш.
На Ту-154 със удоволствие и винаги. А що се отнася до ладите и москвичите – ами оцеляват заради лесната и евтина поддръжка, за разлика от западните бракмички с компютрите, дето като една част се повреди, трябва целия компютър да се сменя.
И още нещо - лиготията с тунинговането ми е противопоказна, защото съм рибар и гъбар и често карам по пресечени местности, така че една руска кола ми върши перфектна работа за целта.
Аз не съм тежкареещ се педал, за да търся кола, вдигаща 200 км., а разумен нормален шофьор, на когото автомобила трябва да е функционален преди всичко и лесен за поддържане.
Posted by прабългарин | април 12, 2010, 21:38
Туй е написало това изкопаемо. Няма начин, наложи ми се да реагирам някак. Ето какво написах там:
Майко мила, нима все още има екземпляри от тая порода "хора" - непоправими идиоти-комуноиди, любители на "съветското" във всичките му най-пищни проявления?! А аз си мислех, че тя изчезва... поне по биологични причини; явно идиотизмът е наследствен, е генетическо увреждане, знам ли?!
Г-жа Новодворская нарича тия комуноиди "совки", идва от "советский челавек". Същата тая мъдра и смела жена преди време определи Русия като страна, в която, "за съжаление, повече от половината от населението са идиоти"... а у нас какъв ли е процентът на идиотите?!
Та сред тия мнения особено се откроява едно изказване на някакъв ПРАБЪЛГАРИН, който блясва с умствена проницателност, сравнима само с тая на кумира му бай Тодар:
Явно тук тотално никой не е в час. Изобщо не става въпрос в тази трагедия за неизправност. Тук става дума за натиска, оказан от самия Лех Качински върху пилота. (Сиреч, Качински сам е виновен за гибелта си, тази версия на КГБ е подобна на оная при "другата случка" при Катин: немците, представете си, били избили хилядите полски офицери, а не кагебистите; тук пък се твърди, че Качински един вид сам се е самоубил, сам си е виновен; виждаме, КГБ напредва в наглостта си! Бел. моя, А.Г.) Става дума за лоши метеорологични условия, за пренебрегнато предупреждение от диспечерския пункт. За сблъсък на крилото с дърво.
Г-н Инджев ако иска да търси Еърбъс и Боинг и други подобни американски боклуци, на които аз посмъртно няма да се кача, защото те много по-чето се сгромолясват от руските машини, при това заради технически неизправности. Но това си е въпрос на антируска истерика. Проблемът си е ваш.
На Ту-154 със удоволствие и винаги. А що се отнася до ладите и москвичите – ами оцеляват заради лесната и евтина поддръжка, за разлика от западните бракмички с компютрите, дето като една част се повреди, трябва целия компютър да се сменя.
И още нещо - лиготията с тунинговането ми е противопоказна, защото съм рибар и гъбар и често карам по пресечени местности, така че една руска кола ми върши перфектна работа за целта.
Аз не съм тежкареещ се педал, за да търся кола, вдигаща 200 км., а разумен нормален шофьор, на когото автомобила трябва да е функционален преди всичко и лесен за поддържане.
Posted by прабългарин | април 12, 2010, 21:38
Туй е написало това изкопаемо. Няма начин, наложи ми се да реагирам някак. Ето какво написах там:
Майко мила, нима все още има екземпляри от тая порода "хора" - непоправими идиоти-комуноиди, любители на "съветското" във всичките му най-пищни проявления?! А аз си мислех, че тя изчезва... поне по биологични причини; явно идиотизмът е наследствен, е генетическо увреждане, знам ли?!
Г-жа Новодворская нарича тия комуноиди "совки", идва от "советский челавек". Същата тая мъдра и смела жена преди време определи Русия като страна, в която, "за съжаление, повече от половината от населението са идиоти"... а у нас какъв ли е процентът на идиотите?!
Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!
(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2010 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)
ВИЖ >>> кн. II на сп. ИДЕИ
1 коментар:
Дори Руснаците имат малко акъл в главата си и айрофлот взеха едно разумно решение да заменят ненадеждните ТУ 154 с Ербъси.
http://wwww.aeroflot.ru/templates/about_en/news_39081.html
Публикуване на коментар