Бившия ни министър-председател очевидно, напълно осведомен за многото гей-клюки по негов адрес, прави превантивна защита „това на мен не ми се нрави”, без да уточнява това само негова лична позиция ли е, или на цялата БСП.
„Аз нямам нищо против гейовете, но да не ми се натрапват!”
„Аз съм за пълна толерантност към различните, но категорично против тяхната демонстрация!”
„Нищо лично против тях, но да си правят ненормалния секс у тях и да не парадират с това!”
Всички тези фрази са всъщност зле прикрита хомофобия.
Основната отправна точка във всички мнения, разгорещили дори и като цяло политически ориентирания блог на г-н Инджев, е че хомосексуалните живеят живот, изцяло ориентиран към функцията секс, която не е обвързана емоционално с някаква личност. С други думи, очевидно нямайки близки приятели гей, изказващите такива „толерантни фрази” не допускат по никакъв начин, че един хомосексуален има същите житейски стремежи като това да има добра кариера, да може да се самоусъвършенства, както и че може да се влюбва и има желание и нужда от това да има човек до себе си както за секс, така и за споделяне на трудните моменти в ежедневието, както и на добрите – същите нужни, които имат и хетеросексуалните. За повечето „специалисти” по хомосексуалността, гейовете са болни хора, които ежедневно и по 24 часа мислят за секс, без значение с кого, а това е дълбоко погрешно, тъй като просто не е вярно.
В тази връзка т.нар. гей-„парад” (поставям кавички, тъй като български еквивалент на думата pride като че ли повече съотвества на „шествие” или „демонстрация на гордост”), няма за цел да „демонстрира” или „парадира” специалност или елитарност на една определена сексуална ориентация (В случая - хомосексуалната).
Той има за цел да покаже, заяви и да напомни, че по същия начин, по който държавата (обществото – НИЕ) очаква нейните поданици да са съвестни граждани (да не нарушават законите, да си плащат данъците и здравните осигуровки и др.) без оглед на сексуалната им ориентация, така и същите тези хомосексуални поданици имат правото да очакват държавата (тоест – обществото) да им предостави равна възможност да бъдат щастливи, спрямо възможността, каквато тя предоставя на хетеросексуалните си поданици.
Щастието е многокомпонентна променлива, но условно можем да приемем, че за мнозина то състои от три вектора- професионална реализация, интимна връзка (семейство) и духовно израстване и държавата трябва да осигури пространство за реализация на всички тези вектори, еднакво по размери, както на хетеросексуалните, така и на хомосексуалните.
Независимо от вида й, интимната връзка между двама човека е обречена на провал, ако не е социализирана. Това важи както за мъжа и неговата любовница, така и за двама мъже, които се „виждат дискретно” без да вдигат излишна „шумотевица”. Тази „дискретност” или по-точно – криене на това кого обичаш от другите, неминуемо води връзката към ориентирана изцяло към секса, без възможност за правене на други неща заедно.
В този аспект, да можеш да социализираш връзката си е изключително важно за това тази връзка да просъществува по-дълго време. Да се „социализираш” означава да бъдеш себе си, когато си с приятелите си и най-общо – сред обществото. Да се „социализираш”, означава (хетеро) приятелите ти да знаят, че си гей и да им е приятно да бъдат с теб и приятеля ти. Да „социализираш” връзката си означава родителите и родните ти да знаят кой е приятеля ти и да знаят, че тази нощ ти си с него или да му подарят нещо за рождения му ден, както биха направили, ако имаше жена–приятелка.
Аз съм един от многото “straight looking” гей-мъже, с които мнозина от хората, включително и пишещите „специалисти” тук се срещат всеки ден на работа, в магазина или в автосервиза. Не обичам да използвам чуждици, но е трудно по друг начин как да опиша категорията на момчета и мъже, които имат типично „мъжки” професии и излъчване – от полицаи, пожарникари, строители, охранители, заварчици, готвачи до прокурори, икономисти, университетски преподаватели, учители и научни работници. Няма да ни „познаете” по нищо. Ние не се гримираме, не се държим женствено, също ходим да спортуваме, също пием бира с приятели и също понякога псуваме, когато някой си е паркирал колата пред нашата. Точно както и при хетеросексуалните, и при нас има такива с много добро образование и доходи, както и такива, които гласуват за "Атака", да речем, или за ГЕРБ. Мнозина от Вас биха се изненадали колко всъщност „мъжкари” около тях си падат по мъже.
Почти всеки от тази група споделя, че е трудно да намери подходящ партньор, защото, особено след 25-30, почти всеки от нас иска да има постоянен партньор в рязък контраст на масовата хетеросексуална представа, че гей-хората нямат желание за сериозна връзка.
Защо това е трудно? Именно заради масовия страх на болшинството от тези мъже да се „покажат”. Нерядко „показалите се” са обект на подигравки или на дискриминация например при вътрешен конкурс в някоя фирма за заемане на по-отговорна позиция.
Защото същите тези хора, които до вчера са били „печения пич от съседния офис, който успява да конфигурира сървъра за 1 час”, изведнъж се превръща в „онзи дупедавец”.
Хора, които са били сърцето на компанията и да речем наберат нужната смелост и някоя вечер доведат приятеля си на фирменото парти, изведнъж стават персона нон-грата.
Призивите на всички т.нар. „толерантни” към хомосексуалните „да си траем” и да не „демонстрираме”, всъщност казват – правете си секс там, тайничко, дискретничко и не се навирайте в очите на хората, не се натрапвайте.
Казвайки това, всъщност повечето хетеросексуални казват „да, гейовете нека да си правят секс помежду им, но не им е позволено да имат социализирана интимна връзка”. Казано с други думи – на гей не им е позволено да бъдат щастливи (доколкото дълготрайната връзка е фактор от личното щастие).
Основния аргумент за тези съвети тип „трайкане” е „хетеросексуалните не правят паради със сексуалността си, а хомосексуалните само се натрапват”. Не, това е дълбоко погрешно. Хетеросексуалните ЕЖЕДНЕВНО демонстрират сексуалността си, на тях парад не им е нужен, той е ежеминутен. Целуване на обществени места, държане за ръце по улиците, обсъждане на личните отношения на работата, еуфорията покрай сватбените тържества, от които цял град понякога разбира, че тази вечер и поне още няколко десетки години щастливците ще правят безумен секс и т.н. и т.н., са точно демонстрации и парадиране на хетеросексуалността, а не на нещо друго. За безбройните билбордове тип „спиртна напитка и диня” пък да не говорим. Там дори не и за „намек” не става дума, ами направо за „натвърдек”.
Втори основен аргумент на противниците на различността е, че, видиш ли, ако децата видят как двама батковци се целуват на улицата (не само по време на парад, а изобщо), видиш ли, това ще ги поквари и те ще се „заразят” с хомосексуалност.
Човешката сексуалност е вътрешноприсъща характеристика, която не се „прихваща”. Ако беше така, всички хомосексуални би трябвало да бъдат хетеросексуални – нали са отгледани в хетеросексуално общество, в хетеросексуални семейства?
И не, противно на клишето, повечето хомосексуални мъже не са били сексуално насилвани като малки, нито пък са израстнали в „лоши семейства”, нито пък са „подражавали” на някого, за да „станат такива”. И обратно, децата, отгледани в хомосексуални семейства, не показват повишен процент на хомосексуалност спрямо децата, отгледани в хетеросексуални такива (Според няколко много обхватни изследвания от последните няколко години в Англия и други държави).
Хомосексуалността, както и хетеросексуалността, не са въпрос на личен избор.
Това не е избор какви дрехи да си купиш, за кого да гласуваш или какво да вечеряш.
Ако хората можеха да „избират” сексуалността си, при сегашната ситуация на Балканите, мнозина НЕ биха избрали да бъдат хомосексуални, ако можеха да го направят. Аналогично, ако сексуалността можеше да се избира, мнозина хетеросексуални биха могли да „изберат” да станат хомосексуални за година-две и после да „станат” пак хомосексуални. Това е невъзможно.
Тук, в Испания, както и в мнозина други европейски държави, обществото е проумяло, че всъщност няма нищо „особено” или „противно” някой да бъде щастлив с този, с когото иска да бъде щастлив.
Като направя противовес със ситуацията в една арабска държава, в която живях и работих близо две години като доста отговорен специалист – да, в България не отиваш в затвора, ако си гей, както там.
Само че: в България продължава да се използва думата „хомосексуалист”от водещи медии. В България лидера на Атака си позволява от парламентарната трибуна да заявява, че хомосексуалните хора са „зависими” и поради това няма как да са добри политици (странно, че именно в неговата партия има най-много „гей-скандали” и странно по каква логика един хетеросексуален мъж е по-малко зависим от една скрита история за трипер, прихванат от ученичка, отколкоко един хомосексуален, да речем).
В България интернет-форумите преливат от всяващи омраза към хомосексуалните хора постинги. В България няма как да не чуеш злобно изсъскване „мръсен педераст” ако вървиш прегърнал приятеля си повече от две преки.
В едно изречение, в 21-век в В България, страна-членка на ЕС, „педераст” е синоним на „некачествен човек”, на „човек от по-нисша категория”.
Същевременно един доста известен чалга-клуб е ситуиран точно срещу националния парламент. От множество чалга-телевизонни и политически предавания децата биват облъчвани от образи на доста разголени и предизвикателни жени (на които малките момичета подражават) и на „лоши момчета” с много мускули, които се гордеят, че не говорят чужди езици, но въпреки това се разбирали перфектно с чужди министър-председатели (заради които много млади момчета си казват – защо да се образовам, като с далавера мога да стигна далеч (по примера на миналото на хората с мускулите, които сега са „отговорни бизнесмени”, застрояващи крайбрежни алеи, а други дори и в Министерския съвет работят)).
Странно защо, българското общество е безкрайно търпимо към всички тези явления, водещи до прогресивно оскотяване на нацията, и безкрайно нетърпимо към опита на една сравнително малка група хора да живее малко по-щастливо и да не се налага да живее цял живот „дискретно”, доколкото да живееш с някого далеш не се изчерпва с това да се затваряш с него/нея за половин час в някаква стая, а има далеч по-сложни и широки обществени измерения.
И в обобщение:
- Хомосексуалност е имало във всички човешки общества без изключение, всред всички социални групи, в приблизително равен процент. Това не е ново, нито пък разрастващо се социално явление. Хомосексуалността не е заплаха за броя на бъдещите данъкоплатци. Хомосексуалността не е „заразна” точно както не е и хетеросексуалността, очевидно.
- Призовавам всички специалисти по гейове, педери, педерасти и тн да си представят поне за момент, че живеят в едно хипотетично общество, в което е неморално или дори опасно да целунат приятелката си на улицата или да я прегърнат както и да си представят как биха се чувствали, ако в продължение на десетки години се налага да крият кого обичат, защото биха загубили определен социален статус. Щяха ли да стоят безучастни и да оставят любовта на живота им да си тръгне просто защото й е писнало да крият за тази „връзка” от роднините, приятелите и колегите си?
Такива, подчертавам, хетеросексуални общества, съществуват.
Намират се малко след Турция и на юг от Русия, както и в различни региони на Африка.
Тези, които твърдят, че хомосексуалните в България са всъщност добре, ги призовавам да отидат в някоя от тези държави заедно с приятелката си и да започнат да я целуват на улицата или да я прегърнат, или да й хванат ръката.
След като им се случат определени случки с местните „толерантни” граждани, може би ще придобият поне малко представа за начина, по който мнозина хомосексуални се чувстват в България днес.
Автор: Петър Петров„Аз нямам нищо против гейовете, но да не ми се натрапват!”
„Аз съм за пълна толерантност към различните, но категорично против тяхната демонстрация!”
„Нищо лично против тях, но да си правят ненормалния секс у тях и да не парадират с това!”
Всички тези фрази са всъщност зле прикрита хомофобия.
Основната отправна точка във всички мнения, разгорещили дори и като цяло политически ориентирания блог на г-н Инджев, е че хомосексуалните живеят живот, изцяло ориентиран към функцията секс, която не е обвързана емоционално с някаква личност. С други думи, очевидно нямайки близки приятели гей, изказващите такива „толерантни фрази” не допускат по никакъв начин, че един хомосексуален има същите житейски стремежи като това да има добра кариера, да може да се самоусъвършенства, както и че може да се влюбва и има желание и нужда от това да има човек до себе си както за секс, така и за споделяне на трудните моменти в ежедневието, както и на добрите – същите нужни, които имат и хетеросексуалните. За повечето „специалисти” по хомосексуалността, гейовете са болни хора, които ежедневно и по 24 часа мислят за секс, без значение с кого, а това е дълбоко погрешно, тъй като просто не е вярно.
В тази връзка т.нар. гей-„парад” (поставям кавички, тъй като български еквивалент на думата pride като че ли повече съотвества на „шествие” или „демонстрация на гордост”), няма за цел да „демонстрира” или „парадира” специалност или елитарност на една определена сексуална ориентация (В случая - хомосексуалната).
Той има за цел да покаже, заяви и да напомни, че по същия начин, по който държавата (обществото – НИЕ) очаква нейните поданици да са съвестни граждани (да не нарушават законите, да си плащат данъците и здравните осигуровки и др.) без оглед на сексуалната им ориентация, така и същите тези хомосексуални поданици имат правото да очакват държавата (тоест – обществото) да им предостави равна възможност да бъдат щастливи, спрямо възможността, каквато тя предоставя на хетеросексуалните си поданици.
Щастието е многокомпонентна променлива, но условно можем да приемем, че за мнозина то състои от три вектора- професионална реализация, интимна връзка (семейство) и духовно израстване и държавата трябва да осигури пространство за реализация на всички тези вектори, еднакво по размери, както на хетеросексуалните, така и на хомосексуалните.
Независимо от вида й, интимната връзка между двама човека е обречена на провал, ако не е социализирана. Това важи както за мъжа и неговата любовница, така и за двама мъже, които се „виждат дискретно” без да вдигат излишна „шумотевица”. Тази „дискретност” или по-точно – криене на това кого обичаш от другите, неминуемо води връзката към ориентирана изцяло към секса, без възможност за правене на други неща заедно.
В този аспект, да можеш да социализираш връзката си е изключително важно за това тази връзка да просъществува по-дълго време. Да се „социализираш” означава да бъдеш себе си, когато си с приятелите си и най-общо – сред обществото. Да се „социализираш”, означава (хетеро) приятелите ти да знаят, че си гей и да им е приятно да бъдат с теб и приятеля ти. Да „социализираш” връзката си означава родителите и родните ти да знаят кой е приятеля ти и да знаят, че тази нощ ти си с него или да му подарят нещо за рождения му ден, както биха направили, ако имаше жена–приятелка.
Аз съм един от многото “straight looking” гей-мъже, с които мнозина от хората, включително и пишещите „специалисти” тук се срещат всеки ден на работа, в магазина или в автосервиза. Не обичам да използвам чуждици, но е трудно по друг начин как да опиша категорията на момчета и мъже, които имат типично „мъжки” професии и излъчване – от полицаи, пожарникари, строители, охранители, заварчици, готвачи до прокурори, икономисти, университетски преподаватели, учители и научни работници. Няма да ни „познаете” по нищо. Ние не се гримираме, не се държим женствено, също ходим да спортуваме, също пием бира с приятели и също понякога псуваме, когато някой си е паркирал колата пред нашата. Точно както и при хетеросексуалните, и при нас има такива с много добро образование и доходи, както и такива, които гласуват за "Атака", да речем, или за ГЕРБ. Мнозина от Вас биха се изненадали колко всъщност „мъжкари” около тях си падат по мъже.
Почти всеки от тази група споделя, че е трудно да намери подходящ партньор, защото, особено след 25-30, почти всеки от нас иска да има постоянен партньор в рязък контраст на масовата хетеросексуална представа, че гей-хората нямат желание за сериозна връзка.
Защо това е трудно? Именно заради масовия страх на болшинството от тези мъже да се „покажат”. Нерядко „показалите се” са обект на подигравки или на дискриминация например при вътрешен конкурс в някоя фирма за заемане на по-отговорна позиция.
Защото същите тези хора, които до вчера са били „печения пич от съседния офис, който успява да конфигурира сървъра за 1 час”, изведнъж се превръща в „онзи дупедавец”.
Хора, които са били сърцето на компанията и да речем наберат нужната смелост и някоя вечер доведат приятеля си на фирменото парти, изведнъж стават персона нон-грата.
Призивите на всички т.нар. „толерантни” към хомосексуалните „да си траем” и да не „демонстрираме”, всъщност казват – правете си секс там, тайничко, дискретничко и не се навирайте в очите на хората, не се натрапвайте.
Казвайки това, всъщност повечето хетеросексуални казват „да, гейовете нека да си правят секс помежду им, но не им е позволено да имат социализирана интимна връзка”. Казано с други думи – на гей не им е позволено да бъдат щастливи (доколкото дълготрайната връзка е фактор от личното щастие).
Основния аргумент за тези съвети тип „трайкане” е „хетеросексуалните не правят паради със сексуалността си, а хомосексуалните само се натрапват”. Не, това е дълбоко погрешно. Хетеросексуалните ЕЖЕДНЕВНО демонстрират сексуалността си, на тях парад не им е нужен, той е ежеминутен. Целуване на обществени места, държане за ръце по улиците, обсъждане на личните отношения на работата, еуфорията покрай сватбените тържества, от които цял град понякога разбира, че тази вечер и поне още няколко десетки години щастливците ще правят безумен секс и т.н. и т.н., са точно демонстрации и парадиране на хетеросексуалността, а не на нещо друго. За безбройните билбордове тип „спиртна напитка и диня” пък да не говорим. Там дори не и за „намек” не става дума, ами направо за „натвърдек”.
Втори основен аргумент на противниците на различността е, че, видиш ли, ако децата видят как двама батковци се целуват на улицата (не само по време на парад, а изобщо), видиш ли, това ще ги поквари и те ще се „заразят” с хомосексуалност.
Човешката сексуалност е вътрешноприсъща характеристика, която не се „прихваща”. Ако беше така, всички хомосексуални би трябвало да бъдат хетеросексуални – нали са отгледани в хетеросексуално общество, в хетеросексуални семейства?
И не, противно на клишето, повечето хомосексуални мъже не са били сексуално насилвани като малки, нито пък са израстнали в „лоши семейства”, нито пък са „подражавали” на някого, за да „станат такива”. И обратно, децата, отгледани в хомосексуални семейства, не показват повишен процент на хомосексуалност спрямо децата, отгледани в хетеросексуални такива (Според няколко много обхватни изследвания от последните няколко години в Англия и други държави).
Хомосексуалността, както и хетеросексуалността, не са въпрос на личен избор.
Това не е избор какви дрехи да си купиш, за кого да гласуваш или какво да вечеряш.
Ако хората можеха да „избират” сексуалността си, при сегашната ситуация на Балканите, мнозина НЕ биха избрали да бъдат хомосексуални, ако можеха да го направят. Аналогично, ако сексуалността можеше да се избира, мнозина хетеросексуални биха могли да „изберат” да станат хомосексуални за година-две и после да „станат” пак хомосексуални. Това е невъзможно.
Тук, в Испания, както и в мнозина други европейски държави, обществото е проумяло, че всъщност няма нищо „особено” или „противно” някой да бъде щастлив с този, с когото иска да бъде щастлив.
Като направя противовес със ситуацията в една арабска държава, в която живях и работих близо две години като доста отговорен специалист – да, в България не отиваш в затвора, ако си гей, както там.
Само че: в България продължава да се използва думата „хомосексуалист”от водещи медии. В България лидера на Атака си позволява от парламентарната трибуна да заявява, че хомосексуалните хора са „зависими” и поради това няма как да са добри политици (странно, че именно в неговата партия има най-много „гей-скандали” и странно по каква логика един хетеросексуален мъж е по-малко зависим от една скрита история за трипер, прихванат от ученичка, отколкоко един хомосексуален, да речем).
В България интернет-форумите преливат от всяващи омраза към хомосексуалните хора постинги. В България няма как да не чуеш злобно изсъскване „мръсен педераст” ако вървиш прегърнал приятеля си повече от две преки.
В едно изречение, в 21-век в В България, страна-членка на ЕС, „педераст” е синоним на „некачествен човек”, на „човек от по-нисша категория”.
Същевременно един доста известен чалга-клуб е ситуиран точно срещу националния парламент. От множество чалга-телевизонни и политически предавания децата биват облъчвани от образи на доста разголени и предизвикателни жени (на които малките момичета подражават) и на „лоши момчета” с много мускули, които се гордеят, че не говорят чужди езици, но въпреки това се разбирали перфектно с чужди министър-председатели (заради които много млади момчета си казват – защо да се образовам, като с далавера мога да стигна далеч (по примера на миналото на хората с мускулите, които сега са „отговорни бизнесмени”, застрояващи крайбрежни алеи, а други дори и в Министерския съвет работят)).
Странно защо, българското общество е безкрайно търпимо към всички тези явления, водещи до прогресивно оскотяване на нацията, и безкрайно нетърпимо към опита на една сравнително малка група хора да живее малко по-щастливо и да не се налага да живее цял живот „дискретно”, доколкото да живееш с някого далеш не се изчерпва с това да се затваряш с него/нея за половин час в някаква стая, а има далеч по-сложни и широки обществени измерения.
И в обобщение:
- Хомосексуалност е имало във всички човешки общества без изключение, всред всички социални групи, в приблизително равен процент. Това не е ново, нито пък разрастващо се социално явление. Хомосексуалността не е заплаха за броя на бъдещите данъкоплатци. Хомосексуалността не е „заразна” точно както не е и хетеросексуалността, очевидно.
- Призовавам всички специалисти по гейове, педери, педерасти и тн да си представят поне за момент, че живеят в едно хипотетично общество, в което е неморално или дори опасно да целунат приятелката си на улицата или да я прегърнат както и да си представят как биха се чувствали, ако в продължение на десетки години се налага да крият кого обичат, защото биха загубили определен социален статус. Щяха ли да стоят безучастни и да оставят любовта на живота им да си тръгне просто защото й е писнало да крият за тази „връзка” от роднините, приятелите и колегите си?
Такива, подчертавам, хетеросексуални общества, съществуват.
Намират се малко след Турция и на юг от Русия, както и в различни региони на Африка.
Тези, които твърдят, че хомосексуалните в България са всъщност добре, ги призовавам да отидат в някоя от тези държави заедно с приятелката си и да започнат да я целуват на улицата или да я прегърнат, или да й хванат ръката.
След като им се случат определени случки с местните „толерантни” граждани, може би ще придобият поне малко представа за начина, по който мнозина хомосексуални се чувстват в България днес.
Бихте ли помогнали финансово една книга за българското образование да бъде отпечатана, да види бял свят? Ако сте способни на такъв благороден жест, вижте:
Подписка за неиздадена още книга може да спаси от провал намерението да бъде изобщо издадена
Банкови сметки за подпомагане на блога, на вестник ГРАЖДАНИНЪ и на списание ИДЕИ
ПРОЧЕТИ електронния вариант на излезлите досега броеве на сп. ИДЕИ
ЗА КОНТАКТ
7 коментара:
До Славков и Бат Илия-
сексуалната ориентация на човек не се „избира“. Ако това можеше да е така, немалко от хомосексуалните (чието статистическо разпределение по образование и интелект е абсолютно същото както в генералната съвкупност) щяха да „изберат“ да бъдат хетеросексуални именно поради цялостното отношение на обществото към тях. Кой здравомислещ и средноинтелигентен човек би избрал да води прикрит живот, ако има алтернатива и може за една нощ или с едно решение да промени всичко това? Никой.
Това е по-същество най-дълбоката заблуда с която повечето хетеросексуални се отнасят към хомосексуалните – че видиш ли, техния „избор“ е прищявка, глезене или – резултат от неуспехите с жени (или пък другото голямо клише – някоя жена е „станала“ хомосексуална, защото е нямала късмет с мъжете и не си е намерила „майстора“ който да я „върне в правата вяра“).
Може би има отделни случаи на хетеросексуални мъже, които преситили се от контактите си с жени, решават да „опитат“ с мъже (и такива случаи са най-чести в средите на мутрите), но те са голямо изключение и така или иначе това си остават опити, но не се стига до „смяна“ на сексуалността.
Неслучайно нечия сексуалност се определя не от това с кого прави секс, а в кого се влюбва.
Аз продължвам да не разбирам защо никой от всички морални стожери, които така яростно се активизират, когато се спомене за някакъв си гей-парад, на който отишли 500 човека, и същевременно ежедневно приемат за нормално децата им да са изложени на профанска пошлост, обливаща ги от почти всяка телевизия или печатна медия.
Иска ми се да видя деня, в който загрижените за „морала“ и „здравето“ на обществото родители отидат изненадващо в някоя „нормална“ дискотека, където се забавляват децата им под кръшните ритми на Ивана и Глория, разголили телеса и наливащи се с евтин български алкохол.Да не забравят да вземат и кондоми, защото често „купоните“ се пренасят към нечий апартамент, където „забавата“ продължава, без кондоми.
Иска ми се и да видя деня, в който в София ще има не анти-гей шествие (в държава, в която има закон срещу дискриминацията, бе позволено някой да държи транспаранти, призоваващи към откровена и директна хомофобия), а анти-чалга шествие от загрижени родители.
Иска ми се българската православна църква, вместо да се занимава с лицемерни декларации, да вземе да си покаже носа от Александър Невски и да види в какво се е било превърнало обкръжението му преди по-малко от месец.
Иска ми се и българския премиер да отделя приоритетно пари за образование и наука, и да изявава официално програми стимулиращи младите хора да учат и да могат да издържат себе си и поне едно дете, ако са студенти и имат добри резултати.
E как това да стане, като хетеросексуалните майки само въздишат по мускулите на премиера, чията най-близка приятелка е именно чалга-звезда?
Ще стане, но на куково лято.
А дотогава – дребните души само ще търсят форма да излеят злобата си от високите данъци, застоялата икономика и масовата липса на иновации сред младите към тези, които най-малко са отговорни за това – хомосексуалните.
Странно, в икономически най-развитите държавии като Дания, Холандия, Германия никой няма проблем с хомосексуалните.
Пак там живеят и хората най-удовлетворени от (хетеросексуалния) си живот.
Posted by Петър Петров
Секса е наркотик! Никой гей не се ражда такъв, него го правят такъв, в казарма, и домовете за сираци, или пък любопитството.
Posted by Наркотика секс? | юни 28, 2010, 13:18
Киров,ОК,бе братко,педерастията все пак е явление в живота,не може никой да се направи на умрял и да каже,че не знае какво е това „животно“. Сиреч,живот без педерасти няма,има ги днес,имало ги е в миналото,ще ги има и в бъдеще. Ти,определено изразяваш позотивно мнение към тях. Това предполага,че си добре запознат с педерастията,няма начин да не си запознат. Кажи ни все пак,добро нещо ли е тя ,или не е,може и да имаш и неутрално мнение. Питах по-горе,питам те най-учтиво ,лично и теб. Какво положително виждаш при педерастите и какви положителни резултати дава смата педерастия. Това е дейнсот все пак,упорита,целенасочена,осъзната,както ти казваш генноопределена и пр. Ако посочиш поне една положителна страна при нея,значи,по пътя на елементарната логика,следва,че е добре тя да бъде не само толерирана,ами пропагандирана,кой нормален човек ще се противопоставя на добрите неща в живота. Да,има сред педерастите много добри хора,много интелигентни,много способни,много честни,но мнозинството от хората не се въодушевяват от сексуалните им наклоности. Пак извод,или това мнозинство е неграмотно,или педерастите не са привлекателни чак до там,че да се котират високо. И изобщо не е нужно някой педераст да казва,че е такъв. И нека си го знаят само неговите хора, от неговия отбор. Който не вярва в негативите, до които води педерастията,нека открие родители на таива палавници и да разговаря с тях. А един родител не може да греши по отношение на децата си.дадох по-горе примери,никой не ги коментира,а нещата са страшни. Забравих да уточня в дългия си пост,че арабина е ползвал,преработения „течен шоколад“ за храна,преди организма на момичето да се изтощи и да припадне. Но педерастията не е проблем за народа и бълграското полуобщество,това е неоспоримо,проблем е тоталната простотия и безцеремонност на изедниците на народеца.беше даден по-голям публицитет по медиите за гей-парада,отколкото на книгата на Иво Инджев. Това е проблема.
Posted by БКП | юни 28, 2010, 15:00
Към Петър Петров:
Благодаря Ви господине за Вашето свидетелство, така да се каже, от първа ръка. Подкрепям Ви в правото Ви да желаете да бъдете различен, макар в този си вид то да не принадлежи към естествените права на човека, но пък и ние, като хора обитаващи не пещери а комплекси, отдавна сме излезли от природното си състояние. Присъствал съм на гей-парад и съм ръкопляскал на участниците, за мен това беше вид поощрение към стремежа им да „легализират” именно тези социални връзки, на които и Вие държите, и които ще ги/ви направят действително равнопоставени в обществото. Мисля обаче, че трябваше да спрете дотук с доводите си, достатъчно основателни бяха. Вие обаче продължихте с даването за пример на поведението на хетеросексуалните двойки. Искате да копирате поведението им, добре, имате основание да го желаете, но не привеждайте като сравнение взаимоотношенията им, които са се наложили еволютивно в продължение на хиляди и хиляди години и в крайна сметка са съпътстващи функцията за продължение на човешкия род. Не мисля, че изразът „давам пример с поведението си”, в случая на подрастващите, е изпразнен от съдържание само защото идва от страна на стремящите се към признание миноритарни групи. Все едно порнофилмите да бъдат разрешени за деца в името на защитата на правото им на познание, без да се държи сметка за липсата на развити критерии у тях и най-вече, без да имат изградена ценностна система и съответното стойностно отношение към другия. Или както има една приказка за подобен род ситуации – може, но не бива.
Ще завърша с напомнянето, че предметът на статията на г-н Инджев все пак е с акцент върху политическото отражение на проявите на гей общностите, и в тази връзка коментирах и аз но спирайки се върху статията на Владимир Буковски. Ако приемате, че има някаква истина в неговите твърдения, то „позитивната дискриминация” от която се възползват на Запад отделните миноритарни групи също би трябвало да е повод за безпокойство но вече с обратен знак. Но както се казва, ние още не сме я докарали дотам.
Posted by Борис Танушев | юни 28, 2010, 16:40
Старшина Власов, мео, БКП и т.н., аз анонимни „братковци“ нямам. Ако имаш пропуски във възпитание, образование, етика, някакви задачи или комплекси?, не е тук местото за навксване на пропуски от ранните години. Ако все пак се интересуваш, прочети още веднъж-два написаното от Петър Петров, може и нещо да поразбереш.
А от всичко това, което си писал, писал, писал дотук така и не се разбира, какви са ти проблемите. И не придърпвай всеки път Иво Инджев като страна към себе си, защото това не е никак в негова полза, или го правиш именно затова.
Posted by Kirov | юни 28, 2010, 16:42
Нека привлека вниманието на обективните пишещи тук с една друга гледна точка.
Като бях малка по времето на Живков се знаеше и за Емил Димитров, Парцалев, В. Найденов, че са гей. От родителите си не съм чувала нишо освен уважение /какъв актьор е Парцалев, каква хубава е песента на Найденов/. След демокрацията нещата се изродиха. Една шепа „гей звезди“ алчни за пари и внимание успяха да създадат циркаджийски имидж на гей обшеството /само Азис мисля, че е достатъчен/. Нещо друго, чета в нета неща от сорта на „бившия известен травестит еди кой си, вече има приятелка и отново се казва Боби/.Когато „другоста“ се карнавализира, започва да не се взима на сериозно и поради амбиции за известност на малка шайка, която търси слава по метода „да шокираме публиката“ губещи са останалите хора с гей ориентация. Като искаш да взимат проблемите ти насериозно, дръж се така. Предложения за промяна на закони, огласяне на реални случаи на дискриминация и насилие. Нека това се прави. Това трябва и да е в центъра на журналистически материали по темата, а не кой затворник е новият любовник на Азис.
А Станишев е казал така, да не го бият рокерите…;-))
Posted by viki | юни 28, 2010, 17:12
До***
Видях, че Инджев проси и това си е истинско падение.
За пасквила…
Пасквилът му излезе на скоро, а до сега какво е плюскал?
Не, сигурен съм, че И. И. слугува на някакви мутри. Убеден съм дори! Той от краий време си е известен като подлец и интригант от класа!
Posted by Първан Дянков | юни 28, 2010, 17:19
Г-н Петър Петров, Вашия коментар е много силен и правдив, затова си позволявам да го препубликувам като отделен постинг в моя блог, с оглед да попадне и в книжното издание на в-к ГРАЖДАНИНЪ, за да се прочете от колкото се може повече хора. В-к ГРАЖДАНИНЪ е некомерсиално издание, излиза в скромен тираж, но пък по много лесен начин може да се разпрастранява чрез препринтиране, и по тази причина нямаме възможност да изплащаме хонорари; моля да ми дадете съгласието си за публикуването на прочувствения Ви и толкова силен текст в моя блог…
Posted by Ангел Грънчаров | юни 28, 2010, 18:25
До Б. Танушев, по една или друга случайност, образованието ми е точно биологично. В природата няма нищо напразно. Има дълбока причина защо ние хората имаме имаме нокти, защо има 1% червенокоси хора, защо чуваме само определен диапазон от звуковия спектър и т.н. Науката все още не намира обяснение за ред „очевидни“ неща, но полека-лека и това ще стане.
В този смисъл, ако хомосексуалността беше едно „противоествено“ явление, самата еволюция отдавна щеше да го е отхвърлила. Факта е обаче, че то присъства неизменно във всички култури и всички общества от всички исторически епохи, както сред хора с нисък, така и с висок социален статус. Също така е явление, което се проявява „многоточково“ в човешката популация – тоест не е болест, която тръгва от Западна Германия и пристига след време в Белград, примерно.
Оттук пък желанието хомосексуалните да имат постоянен партньор (за което, както поясних, основно значение е доколко тази връзка може да бъде социализирана), не е по никакъв начин желание за „копиране“ на поведението на хетеросексуалните, а вътрешна необходимост, по същия начин, по който както на зеленооките така и на синеоките хора им се пие вода.
Стремежът към към лично щастие на хомосексуалните по никакъв начин не нарушава никакво лично пространство на хетеросексуалните или техни права и свободи.
Интересно как никой от моите многобройни хетеросексуални приятели, нито пък техните деца, са „станали“ хомосексуални, само защото понякога сме излизали заедно с приятеля ми и техните семейства заедно?
Аз не твърдя, че явлението „позитивна“ дискриминация не съществува, но първо – то съществува в изключително малки мащаби в утвърдените демокрации, а в България – категорично и по никакъв начин не е социално явление, което дори съществува, камо ли да се тревожим за него и да се вайкаме както приказката за нероден Петко.
Както се казва, нека първо да се справим с „негативната“ дискриминация, пък после ще я мислим „позитивната“.
Posted by Петър Петров | юни 28, 2010, 21:14
До Г-н Грънчаров, аз не възприемам написаното от мен като нещо прочувствено, а нещо напълно обективно.
Всички твърдения, които правя, са обобщение на десетки, а може би на стотици жизнени истории – било то лично или чрез интернет, на мъже, живеещи както в големи, така и в много малки градове.
Ако имате желание, публикувайте го, разбира се. Ще се радвам повече хора да разберат, че хомосексуалните не са някакви пъстри птици от друга планета, а реални хора с житейски страхове, желания и позитивни преживявания.
Вероятно за да стане това, ще е нужно хора като мен рано или късно да се появят по разни телевизии и да участват в някакви сепмли опосумски предавания, за да кажат нещата, такива, каквито са.
Признавам, че от видяното досега от подобни „дискусии“, хомосексуалните хора, поканени в студиото обикновено са млади и слабички момчета, които на десетата минута от „дискусията“ им с хора, твърдящи колко е ненормално да си гей, просто се свиват в ъгъла. Това рано или късно ще се промени.
Posted by Петър Петров | юни 28, 2010, 21:20
Фантастична статия.
не виждам защо критикуваш и сравняваш чалгата, това е стилът и културата, която е абсолютно толерантна към различните
например Азис е гей и никой няма проблем с това, а Васко Найденов от 30 години се крие
Публикуване на коментар