Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 24 юни 2010 г.

Прочетете цензурираната част от оня разговор - същински нов Лайпцигски процес! - между министър Дянков с г-н Президента

Добре информирани източници, пожелали анонимност, твърдят, че най-интересната част от оня разговор на министър Данков с г-н Президента Първанов - нали се сещате, по повод на изказването ни министъра, че Първанов "не е млад милиардер"? - не е публикувано още. Моя милост се добра до този цензуриран от официалната стенограма откъс от разговора, ето какво са си казали тогава, което обаче до този момент не знаехме:

Дянков: Здравейте, господин президент.
Първанов: Министър Дянков, Вие поискахте тази среща. Кажете.
Д: Истината е, че Бойко Борисов ме покани на среща с Вас.
П: Дължите ми извинение. Как можахте да намекнете в „Шоуто на Иван и Андрей”, че съм стар милиардер? Не съм стар.
Д: Това е едно недоразумение. За всичко са виновни Иван и Андрей- казах им да не започваме третата бутилка водка.
П: Все пак ще ми се извините ли?
Д: Имам ли избор? Днес колеги ми изпратиха новия „Форбс”- вашето име липсва.
П: Имаме да уточним и един стар въпрос- защо като внесохте парите за президентството на другия ден ги изтеглихте?
Д: Изтеглих вашите пари, за да мога да кажа на лекарите, че съм им превел техните парите. После изтеглих парите на лекарите, за да кажа на земеделците, че съм превел субсидиите. Бързо изтеглих субсидиите на земеделците и преведох сумата на фирмите за държавни поръчки…
П: Искате ли да направим партия?
Д: Значи наистина имате намерение да правите партия?
П: Партия за пица, бе Дянков.
(Тук телефонът на Дянков звънва с мелодията от песен на Преслава)
П: Вие, чалгаджия ли сте?
Д: Не, просто телефонът ми напомня да направя една проверка в НАП. Страхотни ловни трофеи имате тука в кабинета си. А този елен защо е окичен с черна лента?
П: Защото е отстрелян по време на траур.
Д: Като бяхте на посещение в Австралия забравихте ли си пушката?
П: Моля?
Д: Не виждам отстреляно кенгуру тук.
П: Искам да ви попитам, вие, министър Дянков, защо се оприличихте на Брад Пит?
Д: Защото Чък Норис вече беше зает от Бойко Борисов.
П: Мен на кой актьор бихте ме оприличили?
Д: На Пиърс Броснан. Този човек до Вас какво толкова пише?
П: Ще прочетете утре в пресата.
(Тук телефонът на Първанов звънва и той вдига)
П: Здравей, съсел. А, извинявай, Станишев. Ще ти се обадя след малко, само да изпратя Дянков.
Д: Ще ме поканите ли пак?
П: Къде, в президентството ли?
Д: Не, у Вас.
П: В „Красна поляна”?
Д: Не, в чужбина.

Източник


Бихте ли помогнали финансово една книга за българското образование да бъде отпечатана, да види бял свят? Ако сте способни на такъв благороден жест, вижте:

Подписка за неиздадена още книга може да спаси от провал намерението да бъде изобщо издадена

Банкови сметки за подпомагане на блога, на вестник ГРАЖДАНИНЪ и на списание ИДЕИ


ПРОЧЕТИ електронния вариант на излезлите досега броеве на сп. ИДЕИ

ЗА КОНТАКТ

Няма коментари: