Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 14 юли 2010 г.

Славчо цуна Бойко, да, ама намери ли пари? Намери! Какво искате повече?! Няма угодия, ей?!

Ето един отзив по днешната публикация в блога със заглавие Целувката на Юда: Славчо цуна Бойко и получи награда от цели 5 милиона лева!, която съдържа гледна точка, противоположна на моята собствена. И понеже съм диалогичен човек, всеотдайно предан на плурализма на мнения и ценности, я публикувам отделно, още повече че не живея с глупавата претенция, че винаги съм прав или безгрешен:

Аз не мога да разбера нашего брата българина. Не мога и това си е! До вчера всички бяха скочили като усойници срещу кмета, че не вършел нищо, че не осигурявал достатъчно пари за града и не бил свършил никаква работа. В момента, в който обаче той по някакъв начин (май не е чак толкова важно по какъв) си изкрънка някаква жалка сумичка, всички скочиха срещу него, че бил продажник и се целувал с този или онзи. Да, ама намери ли пари? Намери! Какво искате повече? Няма угодия, ей...

Въобще не мога да кажа, че съм поддръжник на кмета - и той си има своите недостатъци и като човек, и като управник (то кой ли ги няма), но дайте да му признаем, че се опитва да оправя града ни по някакъв начин. Дали е най-добрият аз не знам, но след като сме избрали него, значи по-достоен не сме намерили. Ако някой вижда по-добър, нека го предложи на следващите избори, пък да видим тогава той какво би направил.

Така че, нека го оставим да работи, а в края на мандата да ударим чертата и да видим какво е направил за Пловдив и гражданите му, а не да броим с кого и колко пъти се е целувал. В крайна сметка целта оправдава средствата, нали? И още, няма вечни приятели, има вечни интереси. И Пловдив трябва да е между тях!

Автор: varnik

(Забележка: Държа да уточня, че моя милост, бидейки пловдивчанин, не е гласувала и няма намерение да гласува за г-н Славчо Атанасов - и съвсем не е във възторг от това, което направи през мандата си.)

1 коментар:

Анонимен каза...

5.
marystaneva
около 17 часа

Славчо целуна Бойко и изкара 5 милиона за Пловдив. А авторът отдавна ˝целува˝ г..а на Командира, ама безплатно... Явно от това го е заболяло...

6.
zlbig1
около 17 часа

Завист

7.
marystaneva
около 17 часа

8.
aig_db
около 15 часа

Другарката marystaneva пак си пусна змийската отрова А така, другарко, громи класовия враг, никакви компромиси. Един въпрос може ли: Бойко от ваште ли е? Ти требе да знаеш...

9.
zlbig1
около 10 часа

Като си помислиш повече от бог,5 милиона за една вендуза Христос само за някаква шепа сребърници

10.
marystaneva
около 10 часа

aig_db , Бойко е от наш`те. Колкото до ˝отровата˝ - и аз не винаги съм в добро настроение. Но тъй като съм жена, на мен ми прилича да съм ˝змия˝. Особено когато толкова мъже сплетничат в мрежата... Извинявай, но какво толкова лошо е направил Славчо? Издействал е пари за града, на който е кмет - поздравления! Какво по-хубаво от това кметовете да се разбират с премиера? Защо това трябва да дразни някого?

11.
zlbig1
около 9 часа

Слави е платен клакьор,беше истински,но се оцапа и той