Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 18 декември 2010 г.

Видеозапис на интервюто на Иван Костов по bTV с кратък мой коментар

Иван Костов: Списъкът с агентите на ДС е непълен (ВИДЕО)

ЗАБЕЛЕЖКА: Костов си е Костов: перфектен анализ, смелост, казва истината право в очите, показва дълбоко разбиране на българските проблеми! Дори, длъжни сме да признаем, че Костов с годините все повече помъдрява, както подобава за политик от висока класа...

Горд съм като избирател, че, гласувайки за него, отново не съм предаден, т.е. Костов достойно защищава моите интереси като български гражданин - и говори от мое име точно това, което и аз мисля; като, разбира се, го казва така, както аз бих желал да мога.

Иван Костов си остава, по мое мнение, най-добрият български политик, който имаме. Той е лидер от европейски мащаб - и с европейски маниери. Все някой трябва да го каже всичко това - и по тази причина се чувствам длъжен да го кажа и напиша аз.

Щото ми става гадно когато само с половин уста се признават качествата на най-видния десен политик на България Иван Костов, но и същевременно не пропускат сгоден случай да лиснат и кофа помия върху него...

1 коментар:

Томи Томев каза...

Каквато и помия да се излива върху него, тя няма да заличи качествата му на най големият ни , изявен политик и държавник, благодарение на когото ние станахме член на НАТО и Европейския съюз. Това никога няма да му бъде простено, затова помията върху него ще продължава да се излива.