Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 24 май 2011 г.

Честит празник, скъпи страдалци на българската духовност, образование и култура!

Признавам си, в първия вариант на горното заглавие бях написал думата "дейци" вместо "страдалци", но все ми се струваше, че точно тази дума някак си, неизвестно защо, не стои добре. Губеше се смисъла, не знам, но не ме задоволяваше тая дума там. В един момент в съзнанието ми се появи думата "страдалци" и в този момент разбрах, че съм намерил точната дума. Защо страдалци ли?

А какви да са? Кажете де! Нима в това наше разплуто от материализъм и пошлост общество някой цени обречените усилия на последните "мохикани", на безмълвните труженици на нивата на българското просвещение, духовност, култура?! Отговорете, кажете: кой и как ги цени? Само на днешния ден някой изобщо се сеща, примерно, че у нас имаме онеправдани, унижени и обидени учители, които в невъзможни условия все нещичко правят, за да не угаснат в недрата на тази заспала нация и последните искрици на духовен живот! (ОЩЕ >)

Няма коментари: