С оглед на преподаването на психология в гимназиите преработих книгата - за да може да служи за учебно помагало по този учебен предмет. В този си вид новото издание ще бъде четвърто поред, а първото излезе през 1997 година в издателство ЛИК.
Понеже съм щедър човек, още снощи подарих на читателите онлайн-изданието на непубликуваната още книга: виж ПСИХОЛОГИЯ (учебно помагало). Правя всичко това понеже смятам, че книгите съществуват за да се четат, независимо в каква форма и под какъв вид, а пък аз лично комерсиален успех от книгите си не търся; ако търсех, нима щях да подаря това издание на евентуалните му читатели в електронен вид още преди да е пристигнала до печатницата?!
Също така ми се иска учениците от гимназиалните класове от цялата страна да имат съвсем безплатен достъп до това учебно помагало. С това давам пример на авторите на другите учебници, по които учат нашите ученици и дори си позволявам дори апелирам към тях: не бъдете толкова комерсиални, стига сте ламтели за пари, майната им на парите, подарете и вие учебниците си в електронен вид на учениците! Много ми е интересно дали някой от многолюдното съсловие на автори на учебници ще се вслуша в този апел и дали ще има смелостта и достойнството да стори това, към което ги призовавам. Министерството пък имало намерение тепърва да прави "електронни учебници"; е, изостанали са, аз всички мои учебници съм ги сложил в електронен вид в интернет още преди 6 години! (ОЩЕ >>>)
Понеже съм щедър човек, още снощи подарих на читателите онлайн-изданието на непубликуваната още книга: виж ПСИХОЛОГИЯ (учебно помагало). Правя всичко това понеже смятам, че книгите съществуват за да се четат, независимо в каква форма и под какъв вид, а пък аз лично комерсиален успех от книгите си не търся; ако търсех, нима щях да подаря това издание на евентуалните му читатели в електронен вид още преди да е пристигнала до печатницата?!
Също така ми се иска учениците от гимназиалните класове от цялата страна да имат съвсем безплатен достъп до това учебно помагало. С това давам пример на авторите на другите учебници, по които учат нашите ученици и дори си позволявам дори апелирам към тях: не бъдете толкова комерсиални, стига сте ламтели за пари, майната им на парите, подарете и вие учебниците си в електронен вид на учениците! Много ми е интересно дали някой от многолюдното съсловие на автори на учебници ще се вслуша в този апел и дали ще има смелостта и достойнството да стори това, към което ги призовавам. Министерството пък имало намерение тепърва да прави "електронни учебници"; е, изостанали са, аз всички мои учебници съм ги сложил в електронен вид в интернет още преди 6 години! (ОЩЕ >>>)
Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя.
Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.
Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.
Няма коментари:
Публикуване на коментар