Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 16 април 2012 г.

Един филм, третиращ загадките на живота и смъртта: "Завръщане от смъртта: трябваше да съм умрял"

Трябваше да съм умрял - Завръщане от смъртта



Мисля си, че филмът поставя някои интересни въпроси, нуждаещи се от обсъждане, аз съм открит към дискусия по тях...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 ЛВ., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд.

Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

3 коментара:

Анонимен каза...

Аз съм достатъчно много навътре запознат с тая тематика "умиране и съживяване" от личен богат опит.Това обаче е тематика която е непосилна за неподготвен мозък.
От момента в който издъхна майче,та и до сега вече повече от три години никой,ама апсолютно никой не е обелил думичка с мен.Вместо това през всичкото това време съм подложен на тоталено убииствено психическо и физическо унищожение и разбирасе постоянно бивам обявяван за луд без никой да ме е виждал и говорил с мен.
И стигнах то там ,че да започвам да си мисля,че само си мисля,че съм на тоя свят жив.Пълен абсурд е настанал в милата ни побъркана родина!
Но то нормално ,болеста страшна чиито краен стадии е комунизма е поболяла всичко безнадеждно и страшно!
Румен Бърцов

Анонимен каза...

Тук писах коментр и зе затри за кой ли път вече.Суматие мастило ми отива залудо.
Много ми е тънка машинката антична "пентиум трички",аман!
Румен бърцов

Анонимен каза...

В изчезналият ми коментар бях написал,че имам богат личен опит в умирането и съживяването.От друга стана пък си викам от три години съм отписан от всички като жив,дали пък не се заблуждавам ,дали съм си въобразил,че съм между живите,а може пък и само аз да съм останал по някаква случайност жив,а друго всичко да е измряло,знам ли!Животните дето ме наобикалят,малко ме объркват,а съществото "жив човек" вече забравих какво представляваше!
Румен Бърцов - неизвестен статус