Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 14 август 2012 г.

Новият брой (16 от 2012 г.) на в-к ГРАЖДАНИНЪ замина за печатницата с оглед утре, 15 август, да бъде в ръцете на абонатите си



Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!

(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

11 коментара:

Анонимен каза...

И ти пъ с некво си списание,пъ и на сичкото отгоре "Идей",квоа това ,яделиса,пие лиса?
'Акъл ти неща,пари ми дай" - ммотото на Ганьо Балкански.
Другари и другарки,така и моята.
Повредата е във вашият талевизор,кога не даваше образ и подобие идваше моят ред,при мен е(беше)та да яви пак образ да видите най любимите си любимци.
"Е па закво толко пари сакаш,кво пъ толко си работил,я за тиа пари един дообет съм обръщал с казмата" - така ми викаха милите най умни съгражданя.Като си донесът техниката електронно битова,а тя в състояние,като чели преди малко без да забележат са я бутнали в тоалетната на двора и докато са ми я донесли е позасъхнала.Като дойдат да си я вземат,да съм я направил по нова от колкото е била в магазина преди да и станат най грижовни собственици "е па много скъбо зимаш".Ма от това "много скъпо" по ниски цени никъде няма от мойте,от който само за разходите недостигат да покрия,та от залъга на Майче ми допълвах.И враг народен най,щото на никого ни стотинка длъжник а на мен 1000години немогат се изплати,а пък и Майчеми деето в гроба пратиха немогат върна от там.Заради щото си позволих да надигам глава срещу най милият им комунизъм.
Г-жа Булха и ко Румен Бърцов

Анонимен каза...

И ми викаха преди доста вече години стана тези "специалистите" в НЕЛК София (Содом и Гомор) преди да викам пък аз,че съжалявам за дето несъм си набавил калашник с достатъчно муниции да ги разтрелям - "ти си втълпяваш,преживял си нещо".Преживял съм,може и така да се каже,доктор Менгеле отдавна да е изтрещял и отпътувал към отвъдното ако беше на мое място,не би преживял ,това което на мен ми поднесено "с любов да преживявам" по другарски и то твис тайм.
Румен Бърщов все още мърдащт против всички закони научно/психо/медицински най БГ.

Анонимен каза...

Цъ,Цъ,Цъ. Обсъждаме така по научному с Г-жа та Бълха "що така,та така" ,И!
Ами,възможно най вероятно да е,да непознато наскоре по БГ земи,пък може и не само от наскоре дае "Що е туи нещо огледало".До такъе извод достигнахме по научному с Го'жата.Ааа!Ей това науката голема си е работа.
Румен Бърцов напредващт асистент в науките на Господарка моя Бълхата.

Анонимен каза...

Няма викат Бог,невярвам.Аз пък викам 'Има".Айде да кажем това по сложничка тема,но пък 10-те заповеди поне са налични.В една от тях Речено е "не лъжи", а и друга една приказка има "Истината ни прави свободни".Ми простички са пък нещата,не е пък чак толкова трудно да се схване,че като лъжеш,трудно ще ти се получи работата да бъдеш свободен,да бъдеш собственик на себе си,простичко и железно логично,математика.
Г-жа Бълха и сие нейн подупечен Румен Бърцов

Анонимен каза...

Грънчаров Ангел ,твоят метод на преподаване е в правилната посока,единствено правилната по която може да се стигне (офф как да кажа,без дакажа повече от колкото позволено),до познанието как да се използва "наличният ресурс" в горната глава на някой индивиди на "фул".Има си и логично обяснение,защо на теб ти се отдало,пък на други неразбираемо им се получава.Има,но не е за на улицата.
Румен Бърцов

Анонимен каза...

Аа проблем се оказа имам един такъв,голем проблем:писалката ми старичка и неще нещо да пише ,пък притеснен съм да не вземе някой от борците за човешки права разбираемо да му се получи някоя буквица от тези дето съм изобразил виртуално преди две и половина (клонящо на към три) год и натрупване от навалица да се получи на вратата ми поради невъзможност да запиша желаещите.Пък де да знам,може и някой от гражданите борци да решил за по малко граждански права да се преборва,голема навалица и бутане да не настане.За сега няма признаци да се случат такива чудеса,но знае ли се,понякога се случват и такива неочаквано и по научному абсолютно необясними случки.
Румен Бърцов ,тихичко да не събудя Г-жа Бълхата.

Анонимен каза...

Чудя се ,какво имам да предложа нещо на кяр,че да стане моят живот интересен някому,загрижен така да се загрижи някой.Нищо пък нямам,градината ми таз година само трева,нищо за ядене.Миналата не се сетих,а тогава за по половин час стисках зъби и засаждах по нещо,после половин ден лягам и вия от болка (но вътре да не смущавам ничия обедна дрямка) и после пак така половин час със стиснати зъби в градината.Тая зима ,след есенноата операция на тумора на баща ми и следоперационното петмесечно мъчително дозатваряне на недозакърпената рана с подръчни средства не ми хартиса ресурс за стискане на зъби в градината.Та нищо нямам,ни за ядене,ни за пиене да предложа,интерес да предизвикам към неинтересният ми мой човешки живот.Имам знания,много,всякакви (как се остава жив с подръчни средства години наред,ден слет ден с увреждания ,всяко едно достатъчно да не оживееш повече от три ,четири месеца,примерно),но знание,ни съ яде,ни съ пие.Нема и нема.
Румен Бърцов

Анонимен каза...

Имало викат в България десни.антикомунисти,демократи,човешки права (в това число даже и право чак и на живот),пък и граждански права виждаш ли имало,та даже и граждани защитници на тези права,е па чак и екологично чисти граждани било имало,войводи кой от кой по и най,патриото разни и разнообразни.Бе богата работа,а и партии какви ли не,шарения голяма,богат избор,да се чудиш от толко много кое да избереш.И като се събугиш "о сън кошмарен било,аз пък си помислих на яве"
Е Г-жа Бълха добре ли спа.
Румен Бърцов

Анонимен каза...

Кое па тоя,некакъв си от някаква смърдела дупка,безинтересна накаква дупка,некъде си.Такъв некакъв къде никой не го препоръчал като интересен,пъ и е колко специалисти и всичките единодушно му казват,че не е наред,побъркан такъв,казват му учтиво да иде на психиатър да са прегледа и да не ни занимава с глупостите си.На всичкото отгоре пък и се прави на умен и даже си позволява да ни критикува и даже да ни съди.Пък и за някакъв си там Бог ни дрънчи постоянно.Абе що не се скиеш и да мреш там,да ни се махнеш от главите,то бива ама пък твойта наглост нетърпима.
Нечии човешки живот,голяма работа.
Румен Бърцов от смърделата дупка Криводол,някъде там България

Анонимен каза...

Е Господи,какво да правя сега,за какво беше всичкото това загубено време,защо трябраше да изтърпявам всичко това,малко ли ми беше това с Майче Санда.Е Господи три години и половина минаха пт както е издъхнала и от тогава няма и няма нито един човек,забравих какво беше това човешка реч.
Да Беше Господи направил нещо поне от тези зверове където на човек наподобяват,където почти не минава ден да не ми се натрапват с диващината си,от тех поне някък да ме беше отървал,пък тези виртуалните умрели букви човековъобще не наподобяващи лесно щях да се отърва,там Ти не си компетентен с свъръх модерните информирани технологии,най бавният и лесно контролируем и маниполируем начин създаден от както Ти Беше със Словото та до 2012г след Христа.И Господи неса ли те информирали за предсказанието на Инките,дето предсказали за краят на света.Но те датата са объркали явно,за гъм края на 2012 казали били,а е той краят бил настъпил явече по фсички налични фактически на лице факти.Та викам Господи,според мен да не си губим времето безценно повече,с каквото останало налично с това,човек по всичко личи няма,изчезнал е някъде по някъква нейзвестна причина явно,щом и ТИ незнаеше и търси заедно с мен,Така викам аз,но Ти както кажеш,нали си Мой 'Началник" и съжителстващт (по грешка дето сгреши та ме намери мен преди,отдавна беше забравих точната дата,прости).
Румен Бърцов и Бог мой дето знам,отдавна знам,понеже недостатъчно би беше да повярвам достатъчно,та ми даде много ,безброй много доказателства постоянно ден слет ден,година след година,за да не си помисля,да си помисля да не вярвам.А да имаше поне още няколко дето допускат поне такава минимална вероятност да има вероятност минимална,че може да Има Бог.Ма като няма,няма.
Проклето нещо всепак си излезе това нещо интернет,Оруел името май му беше прав бил ще да излезе,че е...

Анонимен каза...

Бог да чака ,ред да му дойде,първо питиетата,мезетата и другите по приоритетни на забравилите да Го включат в списъка си "вярващи"(за невярващите,техната ясна,еднопосочна).Бог обаче не си сверил списъка и по времеви гравик да го напасва с забравилите Го.Той,не че да не минавал да се посъветва.Тук бутнал,маси с питиета и мезета "мар от тук бе"-любезно му показали заетите приоритетно с шут вратата от дето по грешка се объркал тя влязал.Там бутнал,пак така.Така обикалял,и все така посрешнали Го.Изгладнял,умършавял,дрехи се поизносили и тук там разкъсали.Продължавал тук да надникне,там да надникне и все така "мило" и "още по мило"(понеже и на луд заприличал.от лудница избягал).Дрехите се позацапали доста,но пък и да ги изпере неможело.щото далеч прогонван,зараза да не зарази,карантинно далеч от грижовните за имането.
Пък и кучета,бездомни много кучета,та коричка хлебес да намери някъде на сметището немогъл.
И по някакви Несведоми пътища залутал се насам в дупката на никому нейзвесна,понезе на край света в дън гори тилилейски,та никой ни чул,ни пък видял някога,а и после когато телевизоро дошъл.
Лутал се и тук така,но пък и тук такива некакви,не точно същите,но почти наподобяващи тези дето там били,само дето тези още по "мили" били,иначе пак мезета и питиета,ма по не чак така подбрани и изискани.Късно станало,тъмно досущ като в гроб,само тук ,там мезду облаците лунна светлина просветвала.Тихо обаче вече след полунощтно било,никой нямало да Го подгони,сън дълбок спяли изморените труженици с питиатата и мезетата на масите тежки.Спокойно и бавно вървял,бутвал на портички (ей така ,да неби,знае ли се къде ще се отвори все някога),но заключени били.щото нали пък тъмно не като в големият град.И,а Гледа просветнала светлината лунна табелка с 13-ти номер написан на нея.Брей,от някъде Позната Ми тази цифра,ама от къде -Рекъл Си.Позамислил се малко,"друг път".Бутнал "А!",отключено било,забравено или пък....Влезал,тихо,като да няма никой.Тихичко на пръсти в къщата влязал и пипнешком напипвал,легло намерил,никойх нямало,празно било,легнал и дълбоко заспал (нали отдавна скитал,та изморен).То моето легло това,ма пък аз нали нощем работех,на спокойствие да направя добре със "златни ти ръце" клиентските работи,та като доидъп отпочинали и наспа ли се добре да съм готов да ги ощастливя и благодарен да им бъда за дето с честа ме удостоили да ми донесът боклуците си та да покажа 'златото в ръцете ми дето викаха че е",само аз развалях нещата малко,неблагодарен бях,понякога си позволявах греховно да искам да ми платят.Отклонение малко се отклоних,но нали да стане ясно защо пък нощем.Та одидох по някое време да легна,когато другите станали,до тоалетна ходили и ее на бира ободряваща вече стигнали чак.Гледам,"А!",бе този май несъм го виждал вчера,пък и онзи ден в този дом,да несъм в някой чужд дом по някакви Несведоми пътища попаднал.Той пък се размърда ,събъди се и "А!".Но ай де да не отекчавам с подробности,че много станаха буквите за разчитане,пък време Цък,Цък,Цък...
АЗЪ на 13-ти номер по съвместителство,случайно,не че нещо Румен Бърцов.