Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 20 август 2012 г.

Когато цървули дойдат на власт те се превръщат в ботуши…

... Когато цървули дойдат на власт те се превръщат в ботуши…

(Славомир Генчев. Антидот)






















Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 ЛВ., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд.

Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

2 коментара:

Анонимен каза...

Съжалявам ,че пак се натрапвам,ама моля висе брей ннуждая се от помоощ.Моля ви се бее три години пиша къде ли не писах,никой абсолютно никойм не ми обръща внимание.Ден слет ден все по зле и по зле и никой в тая Българичя неще да ме чуе никой.Почнах от тези от Хоризонт.И нали трябваше да обясня,щото найстина е много страшно състоянието ми.Обяснявам че никой тук не ще да ми помогне.Ма кат така никой .Иди тук иди там .Бе ходи съм кадето ми казвате да ида,никой неми вярва и ме отпращат и мен ми се влошава още повече състоянието и още по невъзможно става да ида до където и да е.Докато се разболя майка ми и аз с моето тежко състояние да не го изписвам всичко на ново сам и никой не иска да ми помогне .И нито социални си изпълниха задълженията по закон който са длъжни в такива случай,нито никой когото помолих за помощ ми обърна внимание камо ли да ми помогне...
Абе за какво да се изтощавеам и да изписвам наново,и на ново.Някой няма ли поне един човек в тази България който поне да ако не да ми помогне да дойде да се запознае с фактите и да ми каже в това състояние как сам да си помогна и към кого да се обърна че да ме изслуша и да ми се възтановят човешките права.
Абейй истита ви пишааа ,защо никой не ми вярва защо така нечовешки се отнасяте смен защо .Де поставете се на мое място да се мъчиш с бнечовешки мъки да молиш за помощ и никой никой нйкой никаде да неще да ти помогне,защото ти е мнофго тежко състоянието и викаш защото никой неще да ти помогне.Никой ли
Румен Бърцов

Анонимен каза...

Казвам ви истината тук никой абсолютно никой не се интересува от мен,никой не ме прой въобще за жив.Само тези дето са ми съседи реагират когато започна да викам много силно из двора,започват да викат по мен и да ме заплашват ,да ме псуват и да викат да млъкна "бе ненормален боклук".Аз стигам до там да викам от ужас,сам с баща ми който е с тежка деменция и нечува и щом съмне и стане постоянно по цял ден се докарва до такова състояние ,че едвам оспявам да събера сили да го удържа жив.Те го гледат ,че той излиза та пазарува хляб или нещо друго и си мислят за мен "его оня ненормален побъркан саво вика по човека,а той ходи та го храни".Но тъй като никой не стъпва тук и да разговаря с мен и никой и не се интересува защо така "тормозя" този грижовен човек баща ми,а той бащами като му казвам да се обади,като излиза да каже на някой колко тежко ми е състоянието и ,че викам и не излизам защото именно съм много зле и едвам оставам жив като е с деменция това което съм му казал остава там където съм го казал.Ей вчера цял ден кървища с него до по нощите.Аз се тъпчах с разни хабчетия на намаля болката си за да издържа някак да се занимавам с него и сега едвам станах да седна и напиша това и пак лягам.С него днес какво ще става,къде ще иде,аз незнам,но и несъм въобще в състояние да направя нищо повече освен да чакам да остана жив,така да лежа и каквото стане сам,абсолютно сам и никой от никъде никой.
Румен Бърцов