Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 29 септември 2012 г.

В ПЕС, горките, явно здравата са закъсали откъм личности щом си избраха мухльото Серьожка Дмитрич за свой лидер, завалийките!

Попадам на информация под заглавие Сергей Станишев е президент на европейските социалисти, в която чета:

Председателят на Българската социалистическа партия Сергей Станишев бе избран в Брюксел за президент на Партията на европейските социалисти (ПЕС- pes.eu). За него гласуваха 91,3 процента от делегатите на партии от левия политически спектър в ЕС - общо 336 души.

Съответно е дадена и снимка на гордия Серьожа Дмитрич, който, разбира се, стои в позата на Ленин, командващ щурма на Зимния дворец. Виждайки това, моя милост не се стърпя да напише следната бележчица във Фейсбук:

В ПЕС, горките, явно здравата са закъсали откъм личности щом си избраха мухльото Серьожка Дмитрич за свой лидер, завалийките! Страшна личностна мизерия тресе туй ПЕС - да му се не види! За ония, които не знаят: ПЕС е "партия на европейските социалисти", пояснявам, да не земе някой да си помисли, че става дума за кучета или, още по-лошо, за някакви презрени гейове...

Егати личностния дефицит, който е обхванал европейския социализъм! То кога ли не го е бил обхванал де, но сега, щом паднаха до нивото на Серьожка Дмитрич, работата явно вече е хептен отчайваща...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!

(Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

6 коментара:

Анонимен каза...

И това ли не е ясно на никой.Аз в е весника преди няколко месеци съм пояснил,но нали пък и там нежелан се оказах (знам що).А вчера гледам там коментират едно нещо (статия откритие разбираш ли) а аз съм го писал това преди няколко месеца при Иво Инджев,но както всичко друго,никой не му отдели никакво внимание.Написал съм толгова много неща ,че ще ви са нужни 1000 години с тая скорост на мислене да ги проумеете.А аз чакам помощт да дочакам.Е има да чакам.Съжалявам ама какво да направя ,че знам,но не са ме давали по телевизоро,че да ме признаете и да чуете какво знам и какво да правите,щото,щото нямате ама никаква представа на кой свят сте.Елементарни неща дори за тези тук дето са неможете за година да проумеете.Тоя интернет ви е изпил всички силици и ви е отнесал толкова далече от реалноста,че е чудо.
Тук има суматие народ,за който НЛО е нещо обикновено,а ако го напиша на вас умните веднага ще ме пратите на психиатър.Абсурди.Ама как пък може да сте толкова пък никак не наясно.Аз за това реагирам така нервно.Проблема е че тук в тази дупка и да си на ясно "медиите" да те дават по телевизоро са далече и се появяват само ако стане някое бетствие с жертви за шоу да се покаже и после ... Пък после "селяндурите" напълнили "красивата столица" и взели работата на гражданята "учени и кадърни".Тук най отдоло в дъното на тоалетната се придобива най голяма яснота за действителноста и кой задник какъв е (гледната точка,не от към елитните облекла,а от към всички са равни в тоалетната).
КОНСТИТУЦИЯ
на
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
(Обн., ДВ, бр. 56 от 13.07.1991 г.
http://www.constcourt.bg/Pages/Document/default.aspx?ID=59
Чл. 6. (1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права.
(2) Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.
Чл. 7. Държавата отговаря за вреди, причинени от незаконни актове или действия на нейни органи и длъжностни лица.
Някак си така ми се стори ...
Румен Бърцов

Анонимен каза...

Бих пояснил максимално ясно как са нещата,но ...няма после никой да се сети да ме потърси що ме няма.
Румен Бърцов.

Анонимен каза...

Просто зи затривате времето кратко което имате да пребивавате на тоя свят с абсурдни безсмислици.Мен пък тези циркаджии,където постоянно с тях се занимавате въобще неса ми интересни,те просто са едни никой.
Румен Бърцов

Bacho Кольо каза...

Станишев притежава всички качества за висш европейски чиновник /партиен или административен – няма значение/:
Момчето е учило в Москва и Лондон, знае езици, доктор, чисто и спретнато, с очила, баща на многодетно семейство, отгоре на това изкара цял мандат като премиер, кротко и безконфликтно е, с интелигентност над средната. Няма да му идват революционни идеи в главата.
Хич няма да се изненадам ако възходът му по европейската чиновническата стълба продължи. Нито е по-добър нито по-лош от Барозувци, Аштънци, Рампойци…

Bacho Кольо каза...

Очакваме следващата новина: А.Агов е избран за Председател на ЕНП.

Анонимен каза...

Бачо Кольо безнадеждна е...
Мислиш ли,че некой разбира какво ти на мисъл,аз съм убеден ,че не.Българското говедо е неспасяемо "луда крава",нелечимо.Но и с европата е тръгнало така,па и по целото кълбе "Земя" на затриване.
Ма то е и писано в "Книгата"...
Румен Бърцов.