Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 27 септември 2012 г.

Днес е един хубав ден за българската духовност - и за българската демокрация!

Днес е изключителен ден за мен, случиха ми се две - не едно, а цели две! - твърде вълнуващи и радостни събития! Истински щастливец съм аз днес, явно и звездите, дето са на небето (не тия във "ВИП-Брадър", естествено!), са твърде благослонни към мен днес. Ето и двете събития в тяхната последователност.

Първо, с куриер от София ми бяха доставени няколко бройки от новоизлязлата книжка на списание ИДЕИ, списанието, което издаваме с група приятели вече четвърта година! Безкрайно съм щастлив, че ето, издържахме в невероятно големи трудности и успяхме да издадем деветата (!) поред книжка на списанието от създаването му досега! Както искате оценявайте моята емоция, но аз в днешния ден се чувствам горд, че заедно с неоценимата помощ на приятели успяхме да направим това необичайно свидно за нас жизнено дело - или дело на живота ми.

Съзнание ИДЕИ се роди преди 4 години като идея в душата ми и ето, успяхме да сбъднем този замисъл; оказа се, че нямало невъзможни неща! Ще заявя пак, че разглеждам списание ИДЕИ в някакъв смисъл за свое, за мое скъпо чедо или дете. Дано това "свое" и "мое" не са прекалено дразнещи: но аз все пак съм инициатор за създаването, главен и всякакъв друг редактор, коректор, предпечатен оформител, един от активно пишещите в него автори, един от двамата художници на корицата, разпространител, главен спонсор и какво ли не още; за каквото още се сетите, и такъв съм. Затуй чувствам списанието като свое свидно дете или чедо.

Разбира се, не съм ревнив родител и ще се радвам, ако и други обикнат детето ми колкото мен - и почнат да го наричат "мое" или "свое". Само ще се радвам да има повече такива хора един ден, дай Боже! Простете за слабостта, простете за емоцията, но така чувствам нещата, така ги и пиша. Държа списанието ето в този момент в ръка, и ако щете ми вярвайте, сълзи напират в очите ми - такова умиление чувствам! (ОЩЕ >>>)


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 ЛВ., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд.

Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

9 коментара:

Анонимен каза...

Ангеле, нали знаеш тая мъдрост:

"Глупостта не винаги прави човека злобен, но злобата винаги прави човека глупав!"

Мисълта е на Франсоаз Саган...

Анонимен каза...

Грънчаров, името на училището е "Професионална гимназия по електротехника и електроника" /ПГЕЕ/ и няма нищо общо ВЕЧЕ с Ленин, за което ти явно лъжеш. .... Аз бих искал името да е Пловдивски Професионален Колеж по ЕЕ" но това е друга тема.

Анонимен каза...

Грънчаров Ангел,като гледам...
Втората новина е по радостна,вервай ми !!!!!
"Неси лоялен към институцията" "КПСС - БКП - вечна дружба".
Румен Бърцов Криводол улица "25-конгрес на КПСС" номер 13.

Ангел Грънчаров каза...

На този другар, дето ме набеждава в лъжа: училището формално се нарича "ПГЕЕ-Пловдив", а фактически, в широкото народно съзнание се знае и употребява все още именно като "ТЕТ-Ленин". Моето предложение да бъде наречено на името на Стив Джобс директно удари по това фактическо и реално наименование на училището, което породи бунта на всички бесовски сили против мен. По същия начин бях обявен за народен враг когато предложих "Альоша" да бъде префасониран от скулптурите и да стане паметник на Васил Левски. Тъй стоят работите, таваришч...

Неслучайно страната ни, по мнението на много хора, заслужава името АБСУРДИСТАН!

Ангел Грънчаров каза...

Скулпторите... не скулптурите, както съм го написал...

Анонимен каза...

'27.09.12, 22:09" - горното.
"27.09.12, 32:05" - звънна джиесема ми,но не зада ми каже "много съжаляваме искаме да ти помогнем".
Абе вие всички не разбирате ли,колко пъти да повтарям "със издъхването на майче ми,резето хлопна,само от Бог се страхувам,не от простосмъртни престъпници".
Румен Бърцов Криводол улица "25 -конгрес на КПСС" номер 13 ,обл. Враца комунистическо/фашиска България.

Анонимен каза...

Гръняаров, училището ФАКТически се нарича "ПГЕЕ-Пловдив", а такива биологични форми като Вас продължават да го наричат ТЕТ Ленин, защото ви е "мъчно". И не се прави на "герой" като САМ се определяш за "народен враг". Слез на земята и бъди честен.

Ангел Грънчаров каза...

Драга биологична формо, обозначавана от мен с "другарю" или с "таваришч", при споменаване на туй ПГЕЕ-Пловдив редовият пловдивчанин пита, реагира ето как: "Абе кое беше това, що е това?! Че нещо не се сещам. Да не е ТЕТ-Ленин? О, ТЕТ-Ленин ли било? Аз пък се почудих що е туй странно ПГЕЕ-Пловдив!". Тъй реагира редовият пловдивчанин. Сам съди, болшевишка инатлива тикво, от този факт какво произлиза и кое е фактическо, действително, официално, действително, реално и прочие име на тази гимназия, на това училище...

Анонимен каза...

Грънчаров, пак ЛЪЖЕШ!!! Сред народа е известно като ТЕТ-а, а не не като ТЕТ Ленин. Ясно че Ленин ти е "любим вожд"/ той най много е използвал дунмата "таваришч", имал е дефект на речта точно като тед е говорил "миеко"/ , но хората винаги са го наричали ТЕТ-а, пропускайки "умно" Ленин, а такива като теб, и тогава и сега изпадахте и изпадате в ярост и започваТЕ да обиждате. ... Такива малоумници като теб, постоянно искате нечие чуждо име за патрон в живота ви. Аз пък искам да се нарича ПЛОВДИВСКИ ТЕХНИКУМ ПО ЕЕ, което е най-паравилно.