По публикацията от вчера с интригуващо заглавие С пожелание за пълноценни и плодотворни разисквания и изследвания по толкова благодатния евристичен казус!, в която се съдържа текста на моя жалба до Педагогическия съвет и също така до Етичната комисия в ПГЕЕ-Пловдив се намери някакъв, разбира се, анонимен, яко скрит зад дебелия дувар на пълната анонимност човек, който се нае да адвокатства в полза на "другата страна" и също, на тази основа, тъй да се рече, в традиционния на оплювателите ми стил, да "доказва" колко моя милост е "лош човек", "некадърен преподавател", дори, представете си, е човек, който "изобщо не става за преподавател", щото, видите ли, бил... "неадекватен", сиреч, "смахнат", дори "луд", санким, "характеристиката", която многоуважаемата директорка благоволи да ми напише, барабар с диагнозата "нервно-психични разстройства", да, така тя написа черно на бяло в най-официален документ (!!!), та значи тази характеристика и тази диагноза не били, видите ли, нито характеристика, нито диагноза, а били... "самата истина"! (ОЩЕ >>>)
Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост! (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)
23 коментара:
пак увърташ грънчаров много увърташ и с много думи нищо не казваш как може да си толкоз проЗТ?
Какво ще се случи, ака Ангел прекрати участието на анонимните, т.е. да участват, но с името си.
Райчо, този тип хора никога няма да имат доблестта да застанат с името си зад своите думи. И с оглед все пак да имат някаква възможност нещичко да кажат, аз не забранявам участието и на анонимни в коментарите. Щото съм прекалено диалогичен, затова постъпвам така. Знам, че в някакъв смисъл такъв прекален либерализъм пречи, но с оглед познанието ми на душата на този тип хора, съм принуден да се държа така. И ето, виждаш сам, съм принуден да водя "диалози" сякаш с призраци, с блудстващи със словото анонимници, с крайно арогантни заради всепозволеността на анонимността наглеци. Такава е, сам знаеш, работата на нас, философите. И, няма как, ни се налага да си носим ярема, оралото или както искаш там го наречи...
Но нека все пак да се разкриват и и по този начин, нека да имат възможността и така да разкриват що терзае душите им... то и с психотерапевтична цел това е позволено, а, знаеш, аз от доста години се опитвам да практикувам тъй нареченото "философско консултиране", то е нещо значително по-ефективно от психологическото, та по този начин помагам на такива хора да облекчат страданията си... нека бъдем все пак хуманисти, нали така? :-)
грънчарски и "хуманизъм"........ хахахаха! представяте ли си?!
Кой има нужда от психотерапевт и кого са пратили на такъв, стана ясно наскоро, покрай служебната ви характеристика. ;)
Точно вие нямате никакво морално право да говорите за човечност в отношението към учениците, предвид на ганювския и чалгарски начин, по който се отнасяте с тях.
Дайте доказателство за този "ганювски и чалгарски начин", по който съм се бил отнасял към учениците си, многоуважаема и така любезна другарко?! :-) Говорите нещо съвсем голословно и празнословно, това не Ви отива на възрастта :-)
Май нещо Вашите собствени представи за това що е "човечно" и що е "ганювско-чалгарско" съвсем не са наред, а, дали има такава възможност, а, мила другарко? :-) Или Вий самата по начало сте си непогрешима, така ли излиза?! :-)
аз съм непогрешима няма как аз да греша
винаги съм права аз
Грънчаров, твоите клипове показват, че не знаеш имената на учениците си. Това е много показателно за отношението ти към тях.
1. Ако ти напиша измислено име ше се успокоиш ли?
2. Какъв е този панически стах от анонимността, или от маските, нека бъдем само хора, анонимници, но с различнои мислене?! Или ви е страх от мислите?
3. Само тираните искат да знаят имената на друго мислещите!!
4. Не бяхте ли вие Грънчаров, който оценяше учениците по своя, трибална система, която е пълен идиотизъм?
5. Не сте ли вие оня, който постоянно използжа личните имена на хората за своя "стопанска цел" в блога си?
6. Угоднияески и Уваьително са две разлияни понятия!! Вие искате вашите уяеници да мислшт като вас, т.е. да угодничат на вашите представи за "нещата", а това е недупостимо!
7. И недейте да се правите все на "жертва на системата"? Проблема е че няма система в образованието! Преди имаше система, финансирала ви години наред. На вас повече ви харесва социалистияеската система на преподаване, защото по нейно време мълчахте горди в дадените ви прирогативи като "вечни преподаватели" на които ние ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВАШЕ ДА КАЗВАМЕ "здраве желаем ДРЮГАРЮ УЧИТЕЛ" станали на крака, а сега "скочихте" опарени и неподготвени в условието да УВАЖАВАТЕ УЧЕНИЦИТЕ СИ КАТО РАВНИ НА ВАС! Вие просто не съте свикнали с чувството на уважение към ПО-МЛАДИЯ!!
8. И една гатанка: Кой според вас първи трябва да поздрави в "асансьора", по младия или по-стария??
Изляла сте си душата :-) Това е радващо. Сега-засега няма да Ви отговоря, та да се посмеят хората на изцепките Ви, а пък по-нататък ще видим. Апропо, от Вас чувам за някаква "трибална система", по която съм бил оценявал учениците. По шестобалната съм ги оценявал винаги. Отношението Ви към анонимността издава душевната Ви мизерия и склонността към задкулисно правене на подлости. Изглежда това Ви е основното занимание в живота. Станало е Ваш начин на живот. Горко Ви! Така не може да се живее...
Колю, кусурът, който ми приписваш, е съвсем основателен. Не мога да помня имена, прав си. Знам на някои ученици имената, но не ми е по силите да науча имената на 500 ученика, на които преподавам. Просто така ми е устроена паметта. Много други работи помня, виж, имена не мога да помня. Но твоето съм запомнил де, нищо че е фалшиво, че е псевдоним, както псевдоними са имали "народните партизани" навремето :-) Що не придумаш тази твоя другарка и тя да си измисли някой боен псевдоним? Примерно КРУПСКАЯ. Виж как внушително звучи, а? Ще придобие мигом голям авторитет в твоите очи. Името е важно обаче, прав си. Знам го това прекрасно. Но ето, има тоя кусур. Не помня имена. Убий ме, не мога да науча 500 имена. Но отношението ми към учениците изобщо няма връзка към начина, по който се обръщам към тях. В повечето случаи им говоря на "Вие", това забеляза ли го? И то ли е кусур според теб? :-)
" кусурът, който ми приписваш, е съвсем основателен. Не мога да помня имена, прав си. Знам на някои ученици имената, но не ми е по силите да науча имената на 500 ученика, на които преподавам."
Жена ми преподава западен език /не английски/ в училище, в което само една паралелка на випуск го изучава. Освен това този език е като втори чужд език на изучаващите английски. За да попълни норматива си тя практически преподава на половината училище /от 1-ви до 7-ми клас/ , т.е. във всеки момент преподава поне на 300 ученика. На края на първия месец, максимум на втория тя, знае имената и фамилиите на всичките си ученици. Твърди , че е въпрос на изключително неуважение към ученик да се обарнеш към него с "Ей, ти", нещо което за тебе е като "Добър ден". Между впрочем, ти влизаш в някои класове в продължение на четири години. Да не знаеш имената на учениците в тях е недопустимо. Бих казала - обиждаш ги по този начин.
Любимото обръщение на Грънчаров към учениците е "ЕЙ!!!" :)
Най-грозното в случая е, че Грънчаров вече започва и да лъже.
Ако се върнеш години назад, още когато си "рекламираше" клиповете, там ти сам говориш за уникалната си система от три-бално оценяване.
Между другото не позна, не съм ТЯ а съм ТОЙ!!! И нямам нищо общо с "твоето" у-ще!
.............
Искаш ЧЕСТНА полемика, имаш Я!!! Но и ти се постарай да си честен. Признатите грешки не са грешки. Всичко на този свят е поправимо.
Що се отнася до аномниността или псевдонимите, то и доста "философи" са ги ползвали, за да се предпазят от "властта"!!
Не сте мъченик, Грънчаров, не се опитвайте да се изкарате такъв, защото изглеждате все по-жалък и по-жалък. Нито сте герой, нито сте сред онези, за които говори Ботев.
Ни кой не казва, че сте луд. Просто имате някои психически проблеми, които, при съвременното състояние на медицината, лесно се решават.
До ако не ги решите, ще страдат учениците ви, поне докато ви държат по милост в училището.
Тотю
Я, клакьорите-оплювачи се активизирали и мобилизирали :-) Дерзайте, таваришчи, развихрете си въображението, давайте, плюйте още, не се излагайте, можете още! :-)
Истината боли, Грънчарски, но трябва да я чуете. За ваше добро го правим.
А, вий, другарки и другари клакьори, сте самоотвержените вестители и вестителки на... истината, тъй ли? :-) Интересно, интересно... и сте все безгрешни, така ли? :-) Я кажете още нещо, че сте ми много интересни за моите изследвания - зер моя милост е психолог и много се интересува от такива феномени... излейте си душите, може пък да ви и олекне все някога, горкичките страдалци, да ги ожали човек... :-)
Не се правете на мъченик. Не сте. Жалък сте, защото сте дребно човече. Реалността е, че вашата "душа" трябва да се изследва - нали точно на такава комисия ви пращат :)
как не те е срам
Публикуване на коментар