Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 24 май 2014 г.

В българското образование продължава да вилнее комунизъм от най-див и варварски вид, комунизъм злобен, завистлив, убийствен спрямо личността



Днес е 24 май, празникът на културата, духовността, образованието. На писмеността, на буквите и прочие. За мен тази година празникът минава в особена тоналност: преди 4 дни бях уволнен по един безцеремонно груб начин от самозабравилата се директорка на ПГЕЕ-Пловдив Стоянка Анастасова - след като 14 години съм преподавал философия и гражданско образование в това училище. Ще ми се да напиша нещо по повод на празника, независимо от това, което ми се случи: то е просто една любопитна ексцесия, показваща обаче тъжната картина в българското образование. Ще бъда пределно кратък, днес други ще изнасят патетични лицемерни речи, то е техен специалитет. Ний не си падаме по такива неща. (ОЩЕ >>>)

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

3 коментара:

Анонимен каза...

Кисело ли е гроздето, "колега" :)

Анонимен каза...

Господин Грънчаров, поклон за тези толкова силни и правдиви думи! Гордея се че сте ми бил учител! Честит празник! Успехи в творчеството и живота!

М.Чушков, юрист

Анонимен каза...

Някаква шушумига учител ли е No. 1?? Ми същата си е BG, AIG, и Жорж Ганчев като си дойде след 30 г. отсъствие каза - бълхарина си е пак същия... Така че по-спокойно с твойта Европа, тя не е при вас, при вас има червено синя мъгла, но червеното преобладава яко...