Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 19 юли 2014 г.

Отвсякъде към мен почнаха да валят... пари, предложения за купища долари и евра, какво да правя, как да се опазя да не стана неприлично богат?!


Абе някои хора (примерно една от много опечалените вдовици на Кадафи, една принцеса от Нигерия, "Mr. Prince John" и още други такива!) продължават да настояват да ме правят... богат! :-) А аз се дърпам, не ща пари, даже им изпях песента на Стамболова "Не щеме ний богатства, не щеме ний пари, а искаме свобода, човешки правдини...", но те продължават да настояват да ме правят богат! Видях се в чудо, ето какво са ми писали пак тази сутрин: (ОЩЕ >>>)

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: