Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 16 януари 2015 г.

Няколко мъдри мисли, които ми "подари" преди малко в разговор по скайпа знаменитият г-н Жак Асса, моят най-уважаван приятел



Четенето без мислене е загубено време, но мисленето без четене е опасно...

Конфуций

Нищо не е по-опасно от идея - ако я имаш само една.

Шартие

По-скоро можем да си признаем нравствените заблуждения отколкото заблужденията на мисълта.

Гьоте

Няма нищо по-безполезно от това ефективно да правиш неща, които не бива да правиш.

Дракер

Само глупците могат да бъдат непоколебими в своята увереност.

Монтен

Всяко заблуждение е пагубно особено ако е примесено със страст - тогава става двойно пагубно!

Плутарх

Не бива да се удивляваме когато гледаме света!

Кузма Прутков

Всеки се опитва да обхване необхватното.

Кузма Прутков

Заблуждението не престава да бъде заблуждение ако много хора го поддържат.

Толстой

(ЗАБЕЛЕЖКА: Всичките тези мисли ми ги "подари" преди малко в разговор в скайпа г-н Жак Асса, който също като мен си пада по афористичното изразяване. Той си позволи да ми заяви, че много от тия мисли сякаш директно кореспондират с моите епични и епохални демократични отношения и спорове с директорката на ПГЕЕ-Пловдив, където г-н Асса е работил десетки години - преди г-жа Анастасова скорострелно да го изрита от работа още комай веднага с встъпването си на поста...)

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

3 коментара:

Bacho Кольо каза...

"Само глупците могат да бъдат непоколебими в своята увереност."
Монтен

Грънчаров, Монтен те е нарисувал натурално.

Ангел Грънчаров каза...

А може би всъщност теб е обрисувал натурално. Все пак ти, а не аз 25 години след края на комунизма жалиш за него :-)

Мен не ме е страх някой да ме нарича "глупак", особено пък по политически причини както правиш това ти. Я ми кажи все пак честно: ти наистина ли ме мразиш толкова заради тоя пусти комунизъм, че в очите ти изглеждам като "глупак"? :-) А приисква ли ти се понякога заради антикомунизма ми да ме убиеш? Кажи, отговори, знаеш, аз съм изследовател на човешката и на нечовешката психология, та затова питам за тия неща.

Анонимен каза...

АБЕ АНГЕЛЕ, ЕДНИ У СЪЩИ ВЪПРОСИ ЗАДАВАШ-"А ИСКАШ ЛИ ДА МЕ УБИЕШ'
СТИГА БЕ ЧОВЕЧЕ!!!!!!