Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 12 ноември 2015 г.

Прости, тъпоглави, нахални, но барем яки, това ли ни е идеалът за човешко "съвършенство" ако смея да запитам?!


Министърът на образованието и нàуката проф. Танев силно се трогна по повод на часовете по физическо възпитание и бодро, по социалистически обеща не само да не ги намалява, но и да ги увеличи! И всички си отдъхнахме и даже изръкопляскахме - децата ни ще имат предостатъчно часове по физкултура!

В същото време никой не се трогна от това, че часовете по философия са премахнати за 11-ти и 12-ти клас, а за 8-ми, 9-ти и 10-ти клас са силно орязани. Даже имам чувството, че на народа сякаш му олекна, че децата няма да бъдат тормозени да се обучават в пълноценно мислене - защо ни е мислене, важното е да имаме мускули?!

Даже самият министър на образованието и нàуката не обърна капка внимание на някакви си донкихотовци, които все пак протестирахме срещу застрелването на философията и изваждането й от образованието.

Правете си сметка що значи това: това, че децата ни имат души, за които трябва да се погрижат не по-малко отколкото за телата си изобщо не се съзнава! Материализмът, бездуховността у нас са така напреднали, че масово се подценяват душевните, интелектуалните, умствените, мисловните способности на човека. Важното е да сме физически яки, какво му е на г-н Премиеро, че в умствено отношение не е кой знае колко напреднал, я какъв пич е иначе, физически или телесно?! А он требе да е нещо като идеал на младите, нали така?!


Една нация, която е дегенерирала в умствено, в духовно, в културно, в нравствено отношение, една нация, чиято душа е проядена от проказата на бездуховността, безкултурието и простащината няма никакво бъдеще и няма никакви шансове да се избави от мизерията - пък ако ще да се напиня колкото си иска за своето телесно-мускулно развитие или здраве.

Прости, тъпоглави, нахални, но барем яки, това ли ни е идеалът за човешко "съвършенство" ако смея да запитам?! На този "идеал" ли служи мутренската представа за образование, която мутренската власт успя да наложи на обществото?!

Знаете ли докъде ще стигнем като нация и като индивиди ако позволим тия идиотски и непълноценни представи за "образование" бъдат наложени на българското образование?

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

1 коментар:

Анонимен каза...

Часовете по философия, разбира се, не бива да се намаляват, но да се наблегне повече на физическото възпитание не е погрешно. В страната, в която аз съм учил, наред с другите предмети много се държеше на спорта и нормативите бяха нечовешки. Беше напълно възможно да си отличник по всички предмети, но спортът, състоящ се от пет компонента с много поддисциплини с точно разписани нормативи - лека атлетика, силови спортове, игри, плуване, гимнастика на уреди – да не е силната ти страна и така общата оценка на дипломата ти да падне заради спорта. Искам да запитам дали българските ученици знаят какво е това троен скок например и в кои общообразователни училища – извън специализираните спортни – той е част от учебната програма?