Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 26 ноември 2016 г.

Аз самият загадка ли съм за себе си?




Уведомява, че на 05.12.2016 г. стартира група за себепознание и личностно развитие – ТАЙНАТА В МЕН, Водещи: Весела Гологанова и Ана Маркова

• Аз самият загадка ли съм за себе си?
• Харесвам ли себе си ?
• Удовлетворен ли съм от това, което съм?
• Искам ли да бъда “нещо повече от това”?
• Как да го постигна, не съм ли обречен да бъда “все същият”?
• Мога ли да се променя и готов ли съм да го направя?
• Как ме възприемат другите?
• Разбират ли ме?
• Как да се доверя?
• На кого да споделя?
• Държа ли на чуждото мнение за мен, трябва ли да се съобразявам с чужди преценки?
• Когато заради “някой друг” самият аз “тръгвам срещу себе си” (може би за да му угодя или за да му се харесам!) – какво е станало, не е ли прекалена жертвата?
• Кой ще ме подкрепи в моето самопознание?

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: