Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 30 декември 2016 г.

Моят непростим грях е че уча младите на свобода!



Позволявам си да уча младите на свобода - най-прокълнатото нещо из нашите родни български простори!

Фейсбук ми припомни днес ето тази публикация от преди пет години. Тогава именно предложих училището, в което работя като учител по философия, именно ПГЕЕ-Пловдив - наричано все още в града и областта... "ТЕТ-ЛЕНИН"! - да бъде преименувано на ПГЕЕ "Стив Джобс"; само предложих, нищо повече от това. И администраторката на училището ми обяви война по този повод, започна се една епична война, която продължава вече пета година! Понеже съм стар, кален в битките войн, не се предавам още, държа се, макар че силите ми са на изчерпване все пак: срещу мен е цялата бюрократична система на българското образование, срещу мен е цялата власт на образователното ведомство плюс властта на правосъдната ни система!

Както и да е, да видим какви подвизи ни чакат в тази война през идващата 2017 година, живот и здраве да е само.

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: