
В тази връзка ми се наложи да подготвя горния документ.
(Обикновено изискват за удостоверяване на стажа ксерокопие на трудовата книжка, но при мен това означава без смисъл да бъдат похабени 15-20 листа хартия; за да спомогна за запазването на горите реших, че тази справка е напълно достатъчна за упомената цел.)
Интересно ми е как ще се приеме тази моя "екологична иновативна инициатива" от закостеняла от глупава консервативност бюрократичната машина в образованието, предполагам, че ще имам разправия, но да опитам, какво ми пречи да опитам?!
Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че е истинско безобразие това, че вие, пловдивчани, гледате безучастно и оставяте 84-годишната баба Марийка да продължава да спи шести месец на улицата, на голата земя! Това е страшен грях, за който ще си платите - ако не се вразумите час по-скоро! Помогнете, моля ви се, на тази стара жена, изпаднала в беда, направете нещичко да й съдействате да си намери подходяща квартира, направете това добро, моля ви се!

7 коментара:
Наричате евентуалните си бъдещи работодатели "закостенели и глупави" и очаквате да изберат вас. Умно.
Грънчаров, преди да кандидатстваш за работа като учител, задай си един простичък въпрос: кой ще назначи на работа учител, който съди бившия си директор? А после - още един въпрос: кой бюрократ ще назначи на работа служител, който открито заявява, че има намерение да Му реформира системата? Всяка държавна служба по същество е бюрократичен апарат. Всеки бюрократичен апарат се опира на статуквото, при което решенията се вземат не на административно или на експертно, а директно на политическо ниво, задължително след консултация с експерти, чиито препоръки обаче съвсем не са задължителни за онези, които вземат решенията. Държавното образование не е изключение, а част от тази система. А ти кандидатстваш за работа в бюрократична система със заявката да я променяш. Ами, няма как да стане. Откажи се от това обречено начинание и насочи усилията си в област, където има поне някакъв шанс да постигнеш резултат, различен от нула.
Таваришч, къде по-точно нарекох евентуалните си бъдещи работодатели "закостенели и глупави" - че не мога да го намеря? би ли се пояснил?
В поста си, г-н "И така нататък". Мигар не четете какво самият вие пишете?!
Аз, понеже съм човечен, си направих труда да изпратя на имейла на ВСИЧКИ училища в пловдивско, които са обявили учителски места, вашата публикация, в която ги наричате закостенели и глупави.
Успех!
Госпожо Анастасосова ние знаем, че вие сте примерна доносничка и клеветничка, така че изобщо не ни учудвате, че сте предприели тази доносническа и клеветническа акция в цяло Пловдивско. Понеже сте "изключително човечна" и "морална" писахте ли в доноса си, че сте преиначила думите на Грънчаров и че го клеветите по обичайния си маниер? :-)
Иван Тодоров, ученик от Тета
На т.н. "Умен слон" да кажа поне това: всичко, което казвате, е точно така, умни ми слоне, само дето не вземате предвид едно-единствено нещо, а именно, че системата на образованието не е нито бащиния, нито частна собственост на бюрократите (директори и прочие), тя е на нас, гражданите, на нас, данъкоплатците. Като вземете предвид това "незначително обстоятелство" ще разберете и ще Ви се наложи да признаете, че от тази гледна точка погледнати, моите опити да вляза отново в една система, за която смятам да спомогна да бъде ликвидирана, не са напълно безсмислени усилия, нали така излиза?!
Прочее, да вметна още нещичко: системата на образованието у нас е така закостеняла и движеща се на празни обороти по една простичка причина. И та е: ами главната причина за това, че системата ни е такава сте вие, всички умни слонове, които и малкото си пръстче не помръдвате да промените нещо, да спомогнете за промяна на каквото и да било в нея и в държавата ни, стоите и само гледате сеир (как се разправят с тия, които искаме нещо да променим), да, вие сте, "умните като слонове", но изцяло бездейни "граждани"-данъкоплатци сте отговорни и виновни за всичко, нали така излиза като мислим честно и логично?!
Публикуване на коментар