Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 30 януари 2018 г.

На всичките боклуци часът им ще настъпи!



МЪЛЧАНИЕТО Е ЗЛАТО

Интро: Сър Чарлз Чаплин (откъс от "ВЕЛИКИЯТ ДИКТАТОР")

Припев:

Мълчанието е злато, ако нямаш кво да кажеш!
Бездарието е блато, като решиш да траеш!
Завещавам стих на внуците ми скъпи!
На всичките боклуци часът им ще настъпи!
Хвани ме за ръката в менталната разходка!
Опъваме платната - сантиментална лодка!
Водата ше подпаля, от огъня ще сипвам!
С метафори ще галя, НО С БОЛКАТА НЕ СВИКВАМ!

Куплет 1:

Татуирам бийта с игла от гласни струни!
Ако някой ме попита как успя ще кажа: "С ДУМИ"!
С делата честни! Като мисли детски!
Медитирам с песни в мислите - тибетски!
Подписах с кръв - ХИП ХОПА ми е братче!
Исках да съм пръв от малкото креватче!
Богатството е поличба ако от бедните го взимаш!
А братството е лично ако даваш за да имаш!
Масонът пуска въдичка - рибките кълват!
С дивите коне препускам, а след мен лъвът!
Банкнотите с очи са! Приятелите - ВЕЩИ!
Високите идеи палят хилядите свещи!
Хип хопа е фадрома, а егото синдрома!
Не сте прочели "ТОМА", седете си вкъщи!
Някой ден щсе питаш, що на мен се случва!
Защото предпочиташ в живота да си кучка!

Припев:

Мълчанието е злато, ако нямаш кво да кажеш!
Бездарието е блато, като решиш да траеш!
Завещавам стих на внуците ми скъпи!
На всичките боклуци часът им ще настъпи!
Хвани ме за ръката в менталната разходка!
Опъваме платната - сантиментална лодка!
Водата ше подпаля, от огъня ще сипвам!
С метафори ще галя, НО С БОЛКАТА НЕ СВИКВАМ!

Куплет: 2

Клечица кибрит в бетонена кутийка!
В спомени пропит, картонена фунийка!
Таланта влага притчи, не реди лесни басни!
Всичките им рими, са запушени от гласни!
Под душа сте певци, по улици слухтите!
И с всичките парфюми на света ще ми смърдите!
Не ви обича Господ, не крийте се зад кръста!
Спал съм и под моста! Брадата ми е гъста!
Подадох ви ръка, но не върнахте жеста!
Сега съм на върха, щот видел съм две и двеста!
Рестото не чакам от жълтите стотинки!
Дарбата претакам, в на времето картинки!
Човешките ми грешки изваяха твореца...
Детските ми дрешки облекли са мъдреца...
С хората човечен, с феновете печен!
За тва мойта песен ще останат в плена вечен!



На българите ще са нужни може би поне два пъти по 40 за да се отървем от обичащите робството, т.е. от комуноидите, които комунизмът ни завеща...

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият "български" (т.е. мутро-ченгесарски и кагебистко-руско-путински) Картаген е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: