Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 9 март 2018 г.

Димитър Филипов, млад човек, на когото съм преподавал преди години философия, ми подари своя книга



Автор: Димитър Филипов. На корицата е Звездата на Орфей, символ на обединението на Балканите.

Вчера се срещнах с автора и той ми подари екземпляр от книгата си.

Като прочета я прочета, ще напиша свой отзив.

Да, млад човек, на когото съм преподавал преди години философия, ми подари своя книга. Казва се Димитър Филипов.

Искам да му пожелая успехи в живота и в науката!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

6 коментара:

Анонимен каза...

АМИ КАКЪВТО "УЧИТЕЛЯТ", ТАКЪВ И "УЧЕНИКЪТ" - И ТОЙ И ПОЧНАЛ ДА ПИШЕ НЕКАДЪРНИ И СКУЧНИ КНИГИ!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Анонимен каза...

Хей, анонимния с чуденките, кога прочети книгата, че да твърдиш, че е некадърна и скучна.

Томи Томев.

Анонимен каза...

Добра ли е хартията?

Анонимен каза...

Коментатор 1 (Ramon Mekader) пак се направил на лудата си учителка с 1111111111111111.

Анонимен каза...

Какви оценки сте писал като учител, г-н ГРЪНЧАРОВ? Аз си спомням за моята учителка по философия, която много харесвах /но не предмета и/. Та имах оценки 3354666 и тя ми писа 6 за годината, с което се затвърди моята симпатия към нея... Ех хубави времена бяха! Сигурно сте били чудесен преподавател, жалко, че не сте ми преподавал.

Kalin Rosenov Apostolov

Ангел Грънчаров каза...

При мен оценките изобщо не бяха важни. Истински важно беше друго. Ако у ученика се появи положително отношение към предмета, интерес, желание да се изявява, да търси истината, да участва в обсъжданията, да полага усилия, да се стреми да разбере как други хора мислят по същия проблем, ето такъв ученик с лекота си изкарва отлична оценка. При мен учениците почти никога не са ходили на поправителни изпити. Прилагах "точкова система", при която ученикът сам решава каква оценка е достойна за него и при дадени условия я получава без особени трудности. А е грешка, че не сте имал добро отношение към философията. Тя поставя най-важните за човека въпроси. Вярно е, че понякога философите не успяват да намерят общ език с младите хора, с учениците. За мен това беше най-важното.