Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

сряда, 6 юни 2018 г.

Днес отново ви тествам какво сте: заповядайте на гражданска акция по реалната демократизация на едно клето училище, стенещо под авторитарния гнет!



Отдолу вчера съм написал следното:

Ангел Грънчаров: Нищо че съм от Пловдив отивам -и ще дойде утре там! Софийски демократи, срамота е да не дойдете!

Ангел Грънчаров: И що сте се умълчали така? За какво толкова мислите? Или много ви мързи да си дигнете задниците от диваните и да излезете да протестирате?!

А ето какво написах тази заран, когато трябваше да реша да ида ли днес в София или да не ида:

Заради мълчанието ви аз днес НЯМА да дойда на протеста. Най-вече заради ВАШЕТО МЪЛЧАНИЕ, заради ВАШЕТО БЕЗРАЗЛИЧИЕ, демонстрирано така красноречиво, аз днес НЯМА ДА ДОЙДА на протеста в София.

Другата причина е, че наистина нямам финансовата възможност да си позволя такъв голям харч за пътуването до София и обратно: безработен съм от година и половина вече. Учител съм, преди година и половина побеснели министерски бюрократи ме уволниха по чисто политически причини, аз протестирах два месеца и половина след уволнението си пред училището, на тротоара, обществеността, гражданството в Пловдив стоеше и гледаше сеира, с малки изключения никой не дойде да ме подкрепи! (Ако ме бяха подкрепили, историята ми щеше да бъде съвсем друга: аз бях оставен да се боря с побеснелите бюрократи съвсем сам!)

Обжалвах уволнението си в съда, съдът отмени заповедта за уволнението ми, призовах гражданството да ме подкрепи и да принудим директорката да изпълни съдебното решение, гражданството обаче не ме подкрепи, никой не си мръдна пръста да ме подкрепи, ето, това даде кураж на директорката да не изпълни решението, тя го обжалва във Върховния Касационен съд, това разбрах вчера - и по тази причина аз ще бъда безработен, в унизително състояние, без средства за съществуване още поне 5-6 месеца, а може и повече! Ето вкратце причината да не дойде днес на протеста в София: отвратен съм от бездушието на т.н. "гражданство" у нас!

Затова днес вместо да ида в София на протест против строежа на втора руска атомна централа на българска (сеизмична) територия аз СЪВСЕМ САМ ще отида в училището да опитам да заставя директорката отново да седне на т.н. "КРЪГЛА МАСА" ПО НЕПОСРЕДСТВЕНАТА И ПРАКТИЧЕСКА РЕАЛНА ДЕМОКРАТИЗАЦИЯ НА ОТНОШЕНИЯТА В НАШАТА УЧИЛИЩНА ОБЩНОСТ, по моя инициатива преди няколко месеца група граждани започнахме да посещаваме училището и да задаваме на самозабравилите се администратори ония крайно неприятни им въпроси, които никой (нито учител, нито ученик, нито родител) не смее да зададе. По моето дълбоко убеждение никаква реформа на българското образование не може да има ако инициативата за нея не бъде поета от нас, гражданите: такива "кръгли маси по реалното демократизиране" трябва да бъдат създадени във всяко едно българско училище. Ето, ние в Пловдив дадохме пример за това как РЕАЛНО СЕ ПРАВИ и реформа, и демократизация, и РЕАЛНА ДЕКОМУНИЗАЦИЯ на отношенията в училищните общности. Разбира се, и в тази моя активност (като ангажиран гражданин и макар уволнен учител, който обаче продължава да си изпълнява дълга!) ме подкрепиха неколцина само граждани, бройката на подкрепилите ме е по-малка от пръстите на едната ви ръка!


Добро утро, драги наследници на убийците на Христо Ботев! А вие самите днес кого възнамерявате да убиете?!

Та значи днес ще отида да протестирам не на площада пред Народното събрание в София, а ще отида да си върша работата като гражданин и учител в моето училище, в училището, в което съм работил много години - и от което бях изгонен по недопустимо грозен начин, пък вие стояхте и само гледахте! Съобщавам какво ще правя днес (началото на "мероприятието" ми е 10.30 часа, на тротоара пред централния вход ще стоя в този час и ще ви чакам там), ако никой не дойде да ме подкрепи, аз ще вляза сам, пак съвсем сам и самотен ще си продължа борбата.

А моята борба е за ВАШИТЕ КОРЕННИ ИНТЕРЕСИ де, ама вие явно предпочитате да сте само зяпачи, които не правят нищо щото просто ги мързи да си мръднат и малкото пръстче. Това съобщение ще го изпратя на поне 50 мои приятели от Пловдив, интересна ми е реакцията им. Вълнува ме въпроса колко от тях ще замълчат като... (няма да казвам точно като какво ще замълчат, въздържам се да казвам точната дума!) и дали изобщо някой от тях ще се реши на достойна позиция.

Да, знам, всичките ми приятели са заети, те не са свободни и безработни като мен, те си имат друга работа, знам го това прекрасно, точно такова е било положението и когато Ботев с четата си е тръгнал да освобождава отечеството си, пък народът само е стоял и е гледал сеир, никой не си е мръднал пръста с нещо да помогне; Ботев е убит от безразличието, от малодушието на тогавашния народ, а пък вие сте достойни наследници на онези българи, които не само гледаха как Ботев умира, нещо повече: сами по помогнаха да умре, щото Ботев и такива като Ботев са заплаха за "спокойствието" и "добруването" на народеца ни, способен да се примири с всичко! Това за Ботев ми хрумна във връзка с ето тази публикация, която току-що направих в блога си: Идиоти, и докога ще търпите такава "образователна", моля ви се, система????

Толкова. Бъдете здрави! Хубав, смислен ден ви пожелавам днес!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

1 коментар:

Анонимен каза...

СКЪПИ УЧЕНИЦИ ЛУДЯТ ГРАНЧАРОВ ДНЕС ПАК ЩЕ ИДВА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! БЪДЕТЕ НА ЛИНИЯ ДНЕС И НЕ СЕ ИЗЛАГАЙТЕ ТОЗИ ПЪТ, НЕ МУ ПРОЩАВАЙТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! НАПРАВЕТЕ МУ НАЙ-СЕТНЕ ЕДНА ХУБАВА МЕЧКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТА ДА ВИДИ ТОЗИ ЛУД КАКВО ГО ЧАКА АКО ПРОДЪЛЖАВА ДА СМУЩАВА ЖИВОТА В НАШЕТО УЧИЛИЩЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! АМАН ОТ НЕГО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТОВА НЕГОВОТО ВЕЧЕ НЕ СЕ ТЪРПИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ВСЕКИ ДЕН ПРАВИ НЕЩО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТОЯ Е НАПРАВО ЗА ПСИХИАТРИЯТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! НИКАКЪВ УЧИТЕЛ ТОЙ НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! АКО УЧИТЕЛИТЕ БЯХА КАТО НЕГО БЪЛГАРИЯ ОТДАВНА ДА Е ЗАГИНАЛА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!