Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 11 декември 2018 г.

Вашето безразличие насърчава самозабравилите се властници без капка неудобство да ме убиват пред очите на всички!


Откритото заседание на Върховния касационен съд, на което ще се гледа последния етап на делото срещу моето уволнение, е насрочено за 13 февруари 2019 г. Как ще преживея дотогава, как ще издържи семейството ми в тия зимни месеци, в пълна мизерия и безпаричие, не си представям (държавните бюрократи, за да ме доубият, се погрижиха вече трета година да не мога да си намеря работа като учител!), съпругата ми, също учителка, също беше уволнена, също е безработна.

Това е същински геноцид спрямо едно учителско семейство - причиняват ми го само защото си позволих да се боря (не на приказки, а на дело!) за истинска промяна към добро, за реална реформа и демократизация (декомунизация) на отношенията в нашата училищна общност. Аз лично по-страшен терор не съм преживявал даже в условията на автентичния комунизъм, мутро-комунизмът се оказа дори по-нагъл от него!

Но това, което ме убива най-вече е не мутро-комунизмът (аз от него добро не чакам!), а ПЪЛНОТО БЕЗРАЗЛИЧИЕ на нашата демократична общност, на гражданите, самоопределящи се за приятели на демокрацията! В половинмилионния културен и хуманен град Пловдив не се намериха и пет човека (!!!), които да се възмутят и да ме подкрепят истински в моите толкова самотни граждански протести, които периодично провеждам, става дума за моите съвсем самотни протести за свобода в образованието и срещу политически мотивираните репресии над демократично и реформаторски настроените учители.

Ето това КОШМАРНО, УБИЙСТВЕНО БЕЗРАЗЛИЧИЕ НА ГРАЖДАНИТЕ е нещото, което ме убива най-ефективно - защото ако поне пет човека бяха застанали до мен, тогава самозабравилите се властващи бюрократи нямаше да дръзнат да стигнат до тази крайност да ме доубиват без да им мигне окото, пред очите на всички, без да им пука изобщо; а не им пука щото знаят, че отсреща няма да има никакъв обществен или граждански отпор и дори реакция. (За жалост, даже председателят на ДСБ в Пловдив на мое обръщение към него ми отговори, че нямало как да реагират срещу такива "чисто личностни" конфликти!)

Нямам думи, приятели, БЕЗРАЗЛИЧИЕТО Е НАЙ-СТРАШНОТО НЕЩО, което е способно да убие, да погуби и да съсипе всичко! Е, вашето безразличие е факторът, който насърчава самозабравилите се властници без капка неудобство да си позволяват да ме убиват пред очите на всички. Вашето безразличие затова е тъкмо СЪУЧАСТНИЧЕСТВО в моето убиване!

Толкова. Можете колкото си искате да се "разочаровате" от мен. Продължавайте да мълчите, продължавайте да се преструвате, че нищичко не може да смути апетита и тъй приятния ви сън!

Длъжен бях да ви кажа и това (то е за ваше добро, то е за вашето поправяне, вие не сте безгрешни - за каквито се мислите!). Приятна вечер ви желая!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

7 коментара:

Анонимен каза...

Следя доколкото мога Вашите публикации.Много хора, г-н Грънчаров се опитваха да Ви помогнат и Ви помогнаха.Кой колкото може и както може.

Dimitar Petrov

Ангел Грънчаров каза...

Да, така е, опитваха. Не са толкова много, колкото Ви се струват. Броят се на пръстите на едната ръка. Имам предвид тия, които направиха нещо реално. Примерно дойдоха с мен на т.н. "кръгла маса" по демократизацията в ПГЕЕ. Дойдоха по един път и заявиха, че "няма смисъл" да се прави повече каквото и да било. И ме оставиха. Да си блъскам главата сам. Това е. Истината е такава. Струва ми се, че Вашата представа е твърде оптимистична. Че съм прав аз, а не Вие се доказва лесно. Ако бяхте прав Вие, т.е. ако наистина "много хора" досега са ми били помогнали, щеше вече на има някакъв ефект, нали така? Ефект обаче няма никакъв, следователно не е истина, че "много хора" са помогнали. Помогнаха неколцина. Ефект по тази причина няма. Властващите бюрократи са силно обнадеждени от тази подкрепа не за мен, а за тях. Фактически подкрепени от безразличието на "гражданите" те, не аз. Безразличието на гражданите е най-силния коз на въпросните властващи бюрократи.

Анонимен каза...

Анонимен Анонимен каза...

Предколедно обръщение към всички посетители на този блог!



Каквито и недостатъци да има Грънчаров, колкото и да не допада някому с убежденията си -
нищо не оправдава неговото и на неговата жена уволнение.
Затова призовавам всички към солидарност, независимо от това, кой какви политически, религиозни, философски и прочее убеждения изповядва.
Защото двойното уволнение на семейство Грънчарови е позор във всяко отношение.

Подкрепете учителското семейство финансово, с каквото можете по сметката за дарения:



Ангел Иванов Грънчаров
Angel Ivanov Grancharov

SWIFT ( BIC) : UNCRBGSF

IBAN: BG14 UNCR 7527 1055 2784 14

10.12.18 г., 21:06 ч.

Анонимен каза...

Никой не ти е виновен за каквото и да било, Грънч.

Потърси причината за нещастията си в собствената си егомания и егоцентричност.

Маниакално конфликтни личности като теб не им е мястото в системата на народната просвета. За тези 3 години можеше да започнеш работа на 30 други места, извън системата на образованието. Тази седмица, например, веднага можеш да си намериш работа като огняр. Ти обаче, заслепен от гордост и нарцисизъм, предпочиташ да клечиш като бито куче на улицата, да просиш милостиня и да обвиняваш целия свят за нещастията, които сам си си причинил от простотия и проклетия.

Анонимен каза...

Господин Грънчаров, последния коментар без съмнение го е писала Анастсосостасова. Тази жена няма никакъв шанс да се освободи от злобата си. Крайно време е управляващите да я махнат от поста и защото съсипа училището ни.

Анонимен каза...

13.02?! Това е меко казано крайно неблагоприятно за Вас! През годините на комунизма бяха завербувани от ДС хора от алтернативно вероизповедание, които се занимаваха с черни магии. Тази дата явно е избрана от някой от тях, чрез натиск от ДС - направете всичко възможно да обезсилите това проклятие!

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, направете Вие нещо, може пък проклятието да сполети Вас... :-)