Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 4 януари 2019 г.

Паднах и се ударих сериозно: дали рашибозуците освен клетви не са ми направили и някоя и друга черна магия?!



15-тина минути след като направих това клипче слизайки по едни заснежени стълбища се подхлъзнах след като бях прекрачил последното стъпало, там именно свежият сняг беше навалял върху заледеното, не предвидих пързалката и паднах по гръб; да, ама за жалост главата ми се удари в последното стъпало, удари се отзад, в тила, но доста здраво се удари. А аз, за жалост, преди няколко години заради такова едно падане (почти същото, само дето се случи в банята) получих вътрешно-черепен кръвоизлив, а след това ми беше правена операция чрез трапанация на черепа за изваждане на образувалия се хематом; дано този път не е станало същото, но знае ли се?!

И знаете ли какво си помислих? Смейте ми се колкото си искате, но ще го кажа, въпреки рисковете: няколко дни русоробите (рашибозуците) ме кълнат по форуми и сайтове заради това, че в новогодишната нощ се опитах да защитя достойнството на българското национално знаме (хващайки и опитвайки да изтръгна руския флаг, който една зла русоробка държеше редом с българското знаме, това стана на площад "Стефан Стамболов", писах вече за тази история!); ето, клеха ме както и колкото можаха нашите рашибозуци, излиза, че клетвите им ме достигнаха, паднах, ударих се сериозно, може последиците от това падане да са ужасни (ако в момента имам пак вътрешен кръвоизлив в черепа, работата е там, че пия едно лекарство за разреждане на кръвта - заради проблеми със сърцето!).

Та дали въпросните рашибозуци освен клетви не са ми направили и някоя и друга черна магия, знае ли се?! Те са големи специалисти в областта на черните магии и другите такива черни (и червени) тайнства!

Бог да ми е на помощ де, дано станалото е "малкият Дявол", но не съм добре след падането...

Както и да е, дано се чувствам така зле заради уплахата от падането, но знае ли се?!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

12 коментара:

Анонимен каза...

Не, Грънчаров, Вие сте си виновен. Вие не внимавате.
Престанете да обвинявате другите за своите неуспехи.
Дано сте добре, за да можем и в бъдеще да се забавляваме с ненормалните Ви писания!

Анонимен каза...

Паднах и се ударих лошо, уплаших се да не се повтори хематомът ми от преди време и да не ми е направена червено-черна магия! Но съм жив, на крака, мисля...значи съществувам, а доколкото чувствам и ще просъществувам още ...известно временце на планетата!
Извод: - Благодаря Ти, Господи!
Втори извод: - Ми, внимавай бе :-) човече, по стълбите, заледяванията, трапчинките и по навеищата! Зима е!
Трети: - Моля, моля... без тъпи конспирации! :-)

2019.01.04г. Владимир Петков-Трашов

Анонимен каза...

Иди да те прегледат в спешния кабинет и насипи морска сол на стълбището. Ако трябва, обади се на Бърза помощ на тел. 112.

Nedelin Boyadjiev

Анонимен каза...

А застудяването влияе ли по някакъв начин върху психиката на рублофилите и копейкофилите у нас? Как се чувстват те на студено, насред зимата в България?

Nedelin Boyadjiev

Ангел Грънчаров каза...

По моите скромни разбирания студът колкото е по-сибирски, толкова повече разпалва кръвта на рубло-копейко-филите - в резултат на което те толкова повече побесняват! Зимно време под влияние на студа и на неизменно съпровождащата студа водчица рублофилите побесняват така, че е крайно трудно да бъдат усмирявани! Затова навремето са ги пращали директно на фризер в Сибир, та там да могат да си беснеят на воля. Според мен истинското щастие на рублофила е в Сибир, всичките душевни терзания, бесове и идиотизми на рубладжиите ще бъдат озаптени единствено от суровия сибирски студ. Затова се чувствам длъжен да разконсервирам едновремешния лозунг от славните седесарски времена, леко модифицирайки го. Тогава той беше: "За да има мир, БКП в Сибир!"; сега следва да се модифицира така: "За да има в България мир, рубладжиите - в Сибир!"...

Анонимен каза...

Много интересно наблюдение!

Nedelin Boyadjiev

Ангел Грънчаров каза...

Стар съм вече и животът ме е научил на всичките тия неща. Аз затова немам никаква заслуга за мъдростите, които отвреме-навреме ме осеняват. :-) Животът на всичко ме е научил, негова е заслугата за всичко. Много неща видях, много неща преживях. Животът, както е известно, е най-добрият учител...

Анонимен каза...

Случва се. Дано да не е нищо сериозно. Имахте ли шапка, която да смекчи удара?
Ако имате главоболие, отидете задължително на лекар.
Ако веднага се сложи лед/студено на удареното място, винаги е добре.

Анонимен каза...

Нищо ти няма. Ще ти мине. И не изпадай в конспиративно-магьосническо мислене, както хората ти препоръчаха по-горе. И друг път внимавай къде стъпваш.

Ангел Грънчаров каза...

Интересно е, че цял ден бях с шапка (понеже тук е още доста студено, включително и в стаите, не са били отоплявани няколко седмици!), а малко преди да падна, си свалих най-сетне шапката! Не, главоболие нямам, само ме боли леко мястото, където се фраснах по кратуната, дано е само външно поражението, щото иначе, ако има нещо отвътре, работите ще станат сериозни. Миналият път се беше скъсал от сътресението някакъв капиляр, от който поради антикоагуланта (противосъсирващото лекарство) беше изтекла доста кръв; дано сега няма такова нещо, но то ще се разбере след време, както и тогава, когато хематомът почне да се разлага, знам ли какво става?! Да пази Господ, щото ако се наложи втора операция, едва ли ще я издържа! Но човек не може да избяга и от съдбата си де, и това трябва да го имаме предвид... А това за магиите го подхвърлих ей-така, за да видя реакциите, разбира се, че не вярвам в магии... но съвпадението на двете "случайности", клетвите, ругатните, негативната енергия, що се изсипа връз мен в последните дни, знае ли пък човек?! :-)

Анонимен каза...

Не е магия това, а напомняне от Висшите сили след инцидента със знамето на православните ни братя, че така не бива да се постъпва - укоримо е свише.
Радан Карагеоргиев

Ангел Грънчаров каза...

Таваришч "Радан Карагеоргиев" (какво хубаво име сте си измислил обаче тоя път!), да Ви запитам нещо: под "Висшите сили" какво имате предвид, Сатана ли? Щот вашите "православни", с извинение, "братя" се покланят, както е известно, именно на него, на Сатана, тяхното "православие" е кагебистко и като такова има бесовска природа, та затова питам. Щот Бог по разбирането на християните (пък и на мюсюлманите) не се занимава с такива неща, да устройва подхлъзване и падане на ония хора, чиито "грях" е че за разлика от комунисто-путинците има чувство за национално достойнство, нали пак правилно разсъждавам? Или вий, кагебистките "православни", имате друга теория по въпроса? Кажете, да подискутираме малко, истината все пак е най-важното, нали така? Или и по този въпрос имате противно мнение?!