Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 12 февруари 2019 г.

Отново съм с ученици...






Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

30 коментара:

Анонимен каза...

Порадвайте се още днес,утре делото ще покаже....

Анонимен каза...

... и отново пробутвам книгите си на учениците.

Ангел Грънчаров каза...

До втората другарка, дето толкова много се вълнува от моите учебници:

Другарко, защо не вмете да напишете свой учебник, щом толкова Ви вълнува това, че аз имам свои учебници?! И тогава завистливата Ви тъй горчива мъка, другарко, ще изчезне лека-полека...

Анонимен каза...

Успех!

Stoytcho Dimitrov

Анонимен каза...

Поздравления !!!

Petrana Dimitrova

Анонимен каза...

Браво !

Martin Penchev

Анонимен каза...

Поздрави и успех! И много здраве също, Ангеле!

Тодор Марков

Анонимен каза...

И аз искам да съм сред свои ученици. Успех!

Nedelin Boyadjiev

Анонимен каза...

Поздравления .Честита Победа ,Ачо.

Dimitar Sabev

Анонимен каза...

След дълга и упорита борба с тъмните сили излязохте победител. Честито! Пожелавам Ви да се пенсионирате с любимата си професия.

Иван Кованджиев

Анонимен каза...

Поздравления и успех🍀

Марияна Иванова

Анонимен каза...

Поздрави, надявам се, правилно да съм разбрала поста. УСПЕХ !!!

Лили Сотирова

Анонимен каза...

Поздравления!

Krasnaya Vassileva

Анонимен каза...

Успех

Методи Маринов

Анонимен каза...

И Бог да Ви пази от гадове!

Stela Bankova

Анонимен каза...

Поздравления!🍀

Svetla Danailova

Анонимен каза...

Успех!

Siyana Stefanova

Анонимен каза...

Поздравления и успехи !

Ivanka Koleva

Анонимен каза...

Успех!

Нисим Гершон

Ангел Грънчаров каза...

Струва ми се, приятели, че някои са се подвели: не съм върнат от съда на старото си работно място, а просто започнах работа като лектор по философия в училището на гр. Брезово; а съдбата ми като учител в училището, от което преди 2 години гербовашката властница ме уволни, ще се решава утре на открито заседание на Върховния Касационен съд. Утре за мен е най-важен ден. Длъжен бях да кажа това. С оглед някой да не се е заблудил прекалено...

Анонимен каза...

Успех!

Maria Dimitrova

Анонимен каза...

Стискам палци и показалци за утре!

Юрий Александров

Анонимен каза...

Истината все пак ще се разбере, макар и по-късно... Пожелавам късмет!

Joulıeta Tsvetanova Klenovska

Анонимен каза...

Здравей, приятелю!

И аз като теб съм против империите - но съм против всички империи,

а не избирателно.

А освен стар приятел, ти си философ и ти пожелавам от сърце:

Приживе да нямаш тежката съдба на Сократ,

а едва после да получиш неговото признание.

Стискам палци да можеш да работиш и съдът да те възстанови на работа!

Достатъчно е само да не дразниш по-глупавите от теб.

Ти ги разбираш, но те теб НЕ ТЕ РАЗБИРАТ, а се страхуват от теб и се дразнят от твърдия ти тон...

Какво да ги правиш-низши са духом!? Е, добре де, още... мръснички и гаднички са.

С.

Анонимен каза...

Можем ли да следим в интернет резултата от делото Ви, г-н Грънчаров? Ще излезе ли на сайта на ВКС?

Анонимен каза...

То пък една работа- аз се чудя как да се отърва...😀

Сен Жермен

Ангел Грънчаров каза...

Учителската работа в моето разбиране е най-благородното духовно занимание на този свят...

Ангел Грънчаров каза...

Резултатът от делото ми ще излезе на сайта на ВКС, но кога точно - не мога да кажа. Предполагам, че ще има срок или 15 дни, или 30 дни след заседанието. Не мога да кажа, не зная.

Анонимен каза...

Номерът на делото същият ли е като преди?

Анонимен каза...

Само снимки в анфас, дай някоя и в профил!