Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 21 октомври 2019 г.

Отзив от зрител и читател



Намирам тази сутрин следното съобщение във Фейсбук, ето го тук и по-доле можете да прочете и моето съобщение до човека, който ми го е написал:

Здравейте, г-н Грънчаров!

Бих искала да споделя някои свои вълнения. Тъй като сравнително късно открих ПОТВ и в частност вашите предавания, разбрах колко много любопитни теми съм изпуснала. Ровейки се в блога ви намерих нещо безценно - архив от стари предавания назад в годините и заразена от сладкодумието Ви, започнах в свободното си време да си ги пускам на произволен принцип.

Има смисъл, г-н Грънчаров, заразявате с ентусиазма си, дай Боже повече млади хора, пък и зрели като нас. С други думи, сте една приятна компания за мен в свободното ми време, а ако нямам такова, започнах да усещам как сама си намирам поводи да поседна пред компютъра за да Ви послушам.

Бъдете жив и здрав, въпреки трудностите и огорченията, които хората си нанасяме един на друг, дори и и несъзнателно. До скоро с респект и уважение!

Здравейте, госпожо К.,

Много Ви благодаря за тъй приятното за мен съобщение! Радвам се на Вашата оценка, за мен е чест, също така е същинска рядкост да получа отзив от такъв род; обикновено повечето хора ме ругаят и плюят, признавам си, наистина се зарадвах много като разбрах, че така приемате това, което правя! За добрите думи и за насърчението Ви благодаря, за мен казаното от Вас е стимул въпреки трудностите да продължа да работя - Вие ми показвате, че има смисъл в това, което правя.

Жива и здрава да сте, ще се радвам да се включите и в коментарите под моите публикации и предавания, има нужда мнението на хора като Вас да се чува по-често!

С поздрав от сърце: Ангел Грънчаров

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

Няма коментари: