Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

вторник, 26 ноември 2019 г.

Обявявам гладна стачка в знак на протест срещу гаврите, причинени ми от разпищолили се властнички в българското "образование"!


Вчера една приятелка от групата на небезразличните граждани ми се обади по телефона и ми каза, че на парламентарния контрол в изминалия петък (22.11.2019) е имало питане около проявите на началничката на РУО-Пловдив; действително, на съответната страница в сайта на Парламента прочетох, че такова питане е имало:

IV. Красимир Вълчев, министър на образованието и науката ще отговори на: ...

3. Въпрос от н.п. ИРЕНА ТОДОРОВА АНАСТАСОВА относно дейността на началника на Регионално управление на образованието - Пловдив.

Въпросната властваща дама (срещу която е питането!) от години е главна героиня в моите жалби, доклади, апели, предложения и прочие, от доста време вече и групата на небезразличните граждани проявява голяма активност в тази посока, разбира се, ефект от нашите инициативи до този момент няма. Факт е, че г-жа Иванка Киркова носи главната отговорност за моето остракиране от пловдивското образование, а също така и за това, че не направи нужното да спре крещящите по арогантността си злоупотреби с власт на директорката на ПГЕЕ в Пловдив Стоянка Анастасова (която на два пъти ме опраска (уволни), провеждайки преди всяко опраскване грозна подготвителна кампания по моето професионално и личностно дискредитиране и оплюване. Решавам м тази връзка да изпратя на народната представителка г-жа Ирена Т. Анастасова някои документи за да я информирам за това, което ми причиниха двете властващи особи в пловдивското образование (в тясно сътрудничество с инспекторката по философия Антоанета Кръстанова).

Мои приятели от групата на небезразличните граждани от няколко дни настояват да обявя гладна стачка по повод това, което ме сполетя в 56 СУ "Проф. К.Иречек" в София, знаете, там директорката Мая Николова ме уволни на 50-тия ден от започването на работа - за да назначи на моето място своя приятелка-пенсионерка! Въпреки поредицата от протестни и други (апели за човечност, призиви за вразумяване и пр.) отворени писма въпросната властваща особа в това софийско училище не благоволи даже да се замисли, очевидно чувството за безнаказаност на управляващите в системата на българското е на завидна висота. С оглед да използвам последното средство за въздействие върху разпищолилите се властници в "образователната" ни система аз решавам от днес да обява безсрочна гладна стачка с искане за оставка не само на изброените три съгрешили властнички (Иванка Киркова, Стоянка Анастасова и Мая Николова), но и на министъра на образованието Красимир Вълчев, под чието покровителство те вършат своите толкова безцеремонни злоупотреби с властта, която им е дадена.

Имам крехката надежда, че и т.н. "гражданско общество", дай Боже, ще излезе в някой прекрасен ден от летаргичния си сън - защото за разпищолването на властващите вина имаме тъкмо ние, гражданите (защото не си изпълняваме ролята). Няма да пиша специални апели и прочие, просто заявявам, че от днес съм в гладна стачка с изброените по-горе искания. Нетърпима е за мен тази грозна гавра отново да съм безработен, без никакви средства за съществуване (съпругата ми, също учителка, също е държана принудително безработна, независимо от това, че тя има две магистратури, по начална педагогика и по английски език!), просто вече нямам избор освен да предприема това отчаяно средство за борба и за защита на правата си, най-важните от които, именно правото ми на труд и на живот, бяха потъпкани без замисляне от изброените самозабравили се властнички.

За мен това протестно действие е нов практически урок по човешка нравственост и гражданско достойнство, който възнамерявам да изнеса на пребиваващото в кошмарно безразличие общество.

Хубав ден ви желая! Бъдете здрави!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

6 коментара:

Анонимен каза...

Грънчаров как може да се излагаш толкова не знам!!!!!!!!!!!!! Винаги ще те уволняваме от всяка работа ние сме на всеки киломитър!!!!!!!!!!!!!!!!! Ще те уволняваме защото наистина го заслужаваш!!!!!!!!!!!!!!!! Ще те принудим да започнеш да събираш боклуци от контейнерите като приятелката ти Марийка Смрадливата!!!!!!!!!!! Моралът ти е на обидно ниско ниво а и също така си много глупав човек който не само не заслужава да е учител но и за чистачка в училището не бива да бъдеш допускан!!!!!!

Анонимен каза...

Ирена Анастасова е народен представител от БСП,а вие се представяте за антикомунист. Или когато имате някаква полза сте готови на съвместни действия с комунистите?

Анонимен каза...

лелее лелеее тая се страхува да не й изядеш големите пари леллее що за човек е това ?

Анонимен каза...

Какъв беше резултатът от предишните протести, гладни стачки и заплахи за самозапалване? Никакъв, нали... На управляващите не им пука. Те са си добре.

Анонимен каза...

Това, че не искат да ви вземат на работа в училище не е отнемане правото ви на труд, а е мениджърско решение. Никой не ви пречи да се възползвате от правото си на труд в други области. А как ще ни убедите,че наистина сте в гладна стачка? Или сте на принципа: Не ме гледай какво правя, а ме слушай какво ти говоря!

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, аз съм по професия учител и като такъв съм работил през целия си живот. Сега самозабравили се властници ми отнеха правото да си практикувам професията. Увъртанията Ви са най-малкото непристойни. Но за Вас, естествено, такова нещо като морал...