Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 14 ноември 2019 г.

Избухна безпощадна война между мафиотските кланове в пловдивското образование!



Скъпи приятели,
утре ще отида да си взема от нотариуса уволнителната заповед, издадена от Началника на РУО. Години наред мълчах и трупах негативи след проверки, които целяха да се откажа от поста. Каква е причината - не си плащам. Това е. В образованието има ужасна мафия. Не стига това, ами и началничката беше разследвана в Икономическа полиция и ГДБОП в съмнения за корупция. И аз бях викана, както и 200 директори да ни разпитват дали работим с тези фирми. Дадох документи, както и обяснения. В медиите беше отразено през март месец мисля. От тогава живота ми е ад. Но еманацията на всичко беше, че предната вечер - 12.11.2019г. експерти от РУО преследваха семейството ми от 18,15 ч до 20ч, в парка, в магазина, в блока, на етажа, за да ми връчат заповедта, която началничката незнайно защо бърза да ми връчи, когато съм в болничен. Голямо падение. През лятото, на 12.07.2019г, по същия начин, три експертки дойдоха на вратата в 12,05ч, когато съм в болнични, връчиха ми искане по чл. 333, и то да дам отговор дали съм защитена по този член до края на работния ден. Стресирах служителите в училище, които го входираха в 17,25. Оплаках се в Мон и уволнението беше стопирано. Пет години и половина тормозът над мен не спря, но от 04.10.2018 г. до днес е тотален, всички приятели се чудят как издържам, как издържах. РУО работи със сигнали, категорична съм че има сигнали, които са поръчкови, за да съсипят точно определени директори. Цената която плащаме е висока. Лошото е, че много директори в Пловдив и областта сме тормозени. Написали сме сигнали до МОН и други институции, до най-важните хора в държавата. Нищо, разбирате ли какво значи - нищо. Бяла като сълза е началничката. С две думи, мафията победи. Това е. Спокойна съм, защото знам че нямам злоупотреби (имам одити, които го доказват) , старала съм се да развивам училището, което вие добре знаете. Моя приятелка от Кърджали ме помоли да напиша в мрежата за всичко това, за да сподели в групи, в които тя прецени. Който от вас желае, може да сподели. Не се срамувам, гордея се с това което постигнах в училище, в което децата и родителите са монолингви. Обичам ви. Благодаря че преживявахте с мен всички радостни моменти. Ще спечеля делото в съда, разбира се, но не това е важното. Важното е, че можещите хора са мачкани, репресирани и уволнявани. На 19.11.209г. 15 човека от ЕК ще посетят училището да видят как работим по проекти на Оперативна Програма НОИР. Освен че няма да ме има там, да ги посрещна, да бъда домакин, бих желала да разберат че това което са дошли да видят до голяма степен е постигнато благодарение на директор Екатерина Делинова. Благодаря на учители, родители, ученици и партньори, че работихме заедно, за да направим ОУ"Пенчо Славейков" това което е. Благодаря на всички вас за подкрепата.
Коментари
  • Светла Филева Даже не е за харесване!!!! Винаги съм си задавала въпроса: струват ли си тези неуморни усилия?!? И точно,когато повярвам отново,че имат смисъл,прочитам нещо като твоя пост сега,Кате.... Много съжалявам ... Пожелавам ти вяра. Повече вяра....и КЪСМЕТ....
  • Ekaterina Delinova Не си струват, Светле, но истината трябва да излезе наяве. Повече няма да мълча.
  • Ангел Ангелов Моженето и обичта на децата не могат да ти вземат. Желая ти всичката сила да е с теб
  • Daniela Tsanova Катя, никой не може да ти вземе знанията и уменията. Частните училища чакат такива като теб и ще те грабнат веднага. Не се кахъри. Мафията е оплела цялата държава не само образованието. Кадърен ли си, имаш ли ум в главата - ти си ненужен. Дръж ни в течение, пиши как се развиват нещата. Не забравяй в/у екземпляра за министерството да напишеш особено мнение. Напиши им всичко, което има да им казваш, не ги жали!
  • Ekaterina Delinova Спокойно Дани, с адвокат ще отида. Бог вижда всичко, ти знаеш че си вградих сърцето и душата в това училище
  • Атанаска Тоскова Нищо ново под Слънцето, Кате! Откакто се е рекло демокрация, ако не си техен човек си аут. Целта е ясна!!! Пази здравето си!
  • Лидия Георгиева Много добре Ви разбирам -Същите проблеми преживях през 2017 г.Старши експерт от РУО имаше интерес към директорското място,което заемах.Бях подложена на ежедневни проверки от всички възможни институции.Не откриха пропуски,но стреса ,който преживях се отрази не само на мен,но и на целия колектив. Вече всичко е забравено,но огорчението остава.Бъдете здрава , силна и успех !
  • Sevdalina Nikolaeva Venсeremos, Кати!! Никакво предаване, продължаваме!!
  • Vyara Stoilova Бъдете здрава и с висок дух. Има и висша справедливост. Тя не подминава никого.
  • Иванка Павлова В България който работи,все на някого пречи! Кати, ти ще се разделиш с работата си. Но никой няма да ти отнеме достойнството,успехите, семейството и приятелите! Но този който агуби-тежко му горко! И кой ще е виновен, че образованието е на това ниво!
  • Ekaterina Delinova Ванче, в течение си на събитията от доста време. Свидетел си, че всички фактори в образованието пасуват. Някои ме предадоха
  • Жана Налджиева Кураж, ти ще успееш, можеш много, но съхрани здравето си, защото има за кого да живееш и защо.
  • Petya Krusheva За жалост можещите и знаещите в тази държава са винаги тъпкани и смачкани :( И аз се боря от години с такъв мафиот от дървената мафия и съм се "напреживяла" на съдебна корупция :( Пожелавам ти успех и вяра в тази борба!
    Напишете отговор...

  • Pepi Kutruleva Катя, отскоро те познавам, но знам че си добър човек и че си направила много за това училище. Бъди смела и не се предавай. Желая ти успех.
    Напишете отговор...

  • Ivaylo Terziyski Това е недопустимо в една демократична и уж законова държава. Дръж се, момиче!
    • Ekaterina Delinova Ivaylo Terziyski ти знаеш Иво колко недопустими деяния има в тази държава. Е, дойде и моя ред.
    • Ivaylo Terziyski Виж какво е написал един мъдър човек: "Нямам време да се занимавам с посредствеността.
      Не искам да влизам в срещи, където парадират възпалени его-та.
      Дразнят ме завистниците, които се опитват да дискредитират по-кадърните, ламтейки за техните места, та
      ланти, постижения и късмет.
      Нямам време за безкрайни разговори, безполезно е да обсъждам живота на другите, които не са част от моя живот.
      Нямам време да управлявам чувствителността на хората, които въпреки хронологичната си възраст, са незрели.
      Не мога да понасям какво правят хората, борейки се за власт.
      Хората не обсъждат съдържанието, а само етикетите. Времето ми стана оскъдно да обсъждам етикети. Искам същността, душата ми бърза…
      Няма много бонбони в купата…
      Искам да живея до човечни хора, много човечни, които се смеят на собствените си грешки, и далеч от такива, които са станали самодоволни и самонадеяни от триумфите си, далеч от такива, изпълнени с чувството за собствената си важност. Искам да съм с такива, които не бягат от отговорностите си. Които защитават човешкото достойнство. Такива, които избират да са на страната на истината и честността.
      Важно е само това, какво прави живота ни ценен за живеене.
      Искам да се обградя с хора, които знаят как да докоснат сърцето на другите.
      Хора, които от ударите на живота са се научили да израстват с доброта в душите си.
      Да… аз бързам… да живея със силата, която само зрелостта носи.
      Възнамерявам да не пропилея нито едно от лакомствата, които са ми останали. Сигурен съм, че те ще бъдат още по-прелестни от тези, които съм изял досега.
      Целта ми е да стигна до края доволен и в мир с любимите си хора и със съвестта си.
      Надявам се, че вашата цел е същата, защото така или иначе и вие ще стигнете до края…"
      Марио де Андраде
    • Ekaterina Delinova Уникално послание. Легна ми на сърцето. Обаче Иво няма да се предам лесно.
    • Ekaterina Delinova Ще живея по-добре без да съм в системата
    Напишете отговор...

  • Веселина Димитрова Много съжалявам, но не се отказвай бори се. Няма бутон за споделяне, ако можеш добави
    Напишете отговор...

  • Плиты Инал Държите се, ние сме с Вас! Истината ще надделее!
    Напишете отговор...

  • Ivanko Kadiev Не се доказвай там където не те ценят...не си струва...теглиш една дълга кърджалийска и караш нататък....разбира се че ще докажеш правотата си в съда. Остави и тези който виждат успехите ти да те защитят...те не са слепи.... обясни им как стоят нещата и защо постъпваш така...ако са хора ще скочат и те....не си оставяй магарето в калта но си потърси и друго поприще.... успех аз вярвам в теб.....
  • Ekaterina Delinova Точно това ще правя, Ваня, в следващите 50 ще живея щастливо. Има кой да води делата.
  • Ivanko Kadiev Ти си борбено момиче, вярвай на хората който те подкрепят...на другите не им се давай и не им се връзвай ...успех....
  • Todor Todorov Успех Ви пожелавам от сърце!
  • Жана Димитрова Колко сили разпиля, Кате, през тези години и колко други намери, за да работиш за училището, въпреки свръх напрежението! Шапка ти свалям за всеотдайността, подкрепям те и те обичам!❤️❤️❤️
    Напишете отговор...

  • Илина Дамянова Кате, жалко е че гонят способните кадри и ще съсипят съвсем системата!Ти не страдай, от този тип хора си , че съм сигурна ,че ще се реализираш другаде и може да ти е още по-добре!
  • Ekaterina Delinova Да, бъди сигурна...
  • Лидия Богданова Подобен коментар и реалност "не са за харесване". Но харесвам смелостта ти да кажеш истината, Кате!
  • Rosinka Simova Кураж!Да ти даде бог сили да издържиш това изпитание!Жалко,че хора като тебе,които са иновативни,инициативни с хъс за работа и изява са унижавани от институции,които трябва да подпомагат тяхната дейност!За жалост тази сбъркана система е прогнила отвсякъде и няма да е лесно, но рано или късно сигурна съм,че истината ще възтържествува!Не се предавай!!!
  • Sevim Manova Успех ви пожелавам !
  • Alexandrina Likova Много си права, че всички можещи, знаещи и искащи хора да направят нещо хубаво, биват мачкани, унижавани и съдени... и по-зле ще става... За жалост, това е държавата ни! Затова и всички бягат!
  • Ekaterina Delinova За жалост, това е истината.
  • Tanq Lulkina Дръж се Катя!В момента с дъщеря ми,която е директор се случва същото.
    Напишете отговор...

  • Georgi Kolarov Катя, познаваме се от много години. Бяхме колеги и работихме всеотдайно за издигане нивото на образователните стандарти в училището ни. Ти продължи. Всички които те познаваме знаем, че си морален и всеотдаен педагог. Знаят го бившите и настоящи твои ...Вижте още
    Напишете отговор...

  • Галя Найденова Нямам думи!!!
  • Velichka Nikolova Мила Кате, много ми е мъчно за теб, защото си прекрасна колежка и директор. Моят съвет е да се опиташ да не се ядосваш много Нали я знаеш тази поговорка "Болестите са от ядове, а ядовете са от гадове". Пази се прекраснице . Знай, че имаш винаги едно учителско място при мен.
    Напишете отговор...

  • Петя Димитрова Кате, не им св давай! Стига са вилняли безнаказани. Успех, момиче! И Бог да те пази, защото в тази държава друго не остана.
  • Ekaterina Delinova Да, Петенка, действам. Благодаря ти.
  • Тони Вълева Петрова Кате, успех, сила и усмивка ти желая! 
    Да жалост, кадърните ги мачкат! Гордея се, че си ми Приятел!
  • Ekaterina Delinova И аз се гордея с теб, Тони и с приятелството ни.
  • Fullonick Vlady Вече 10 години съм срещу системата, и ТЕ винаги уволняват кадърните, защото те ще се оправят и държат некадърните, защото "Къде ще идат, ако ги уволнят?"
  • Юлия Петкова Не мога да повярвам, Катенце, че след толкова работа, награди на колеги и ученици сред този тежък район, след това, което сътворихте, те отстраняват!!! Тия са за позорния стълб!!! Това управление на образованието съвсем затъна, за жалост, некадърните днес просперират и командват!!! Но гледай да съхраниш здравето си и по-важно от семейството в живота няма, миличка!!! Търси си правата в съда!!!
    Напишете отговор...

  • Diana Bikova Направете публичен поста, за да го споделя в оригиналния вид, а не да го копирам.
    Напишете отговор...

  • Галя Стойчева Точно теб, която направи от невъзможното възможно децата да идват на училище, да печелят специални и първи награди, да печелят индивидуални кръгове, да рецитират Възрожденски стихотворения и да пеят песни ? Някак си не го разбирам... човек, който си върши да работата да го уволнят ! Горе главата момиче, бори се, а ти си точно борбена натура !!!
  • Ekaterina Delinova Гале, ще се преборя. Спокойно.
  • Пепа Башлийска Съчувствам ти Кате, защото съм го преживявала тоя момент. Но ти си силна и знам, че няма да се оставиш да те мачкат...
  • Elena Stoytcheva Kate, niama opcia za spodeliane, pile!
  • Йорданка Тонова Е толкова ли пък нямахте някоя " партийка", която да Ви закриля!? Тогава нямаше да имате грижи!
  • Nina Pashova За жалост кадърните и със собствено мислене хора винаги са гонени от некадърни, мързеливи, но удобни "образователни" чиновници.
  • Dani Todor Pehlivanovi Аз бях свидетел точно какво се случи на 12 вечерта. Мариана Симеонова и Георги Райчев и двамата ни следяха, а после разбрахме че и шофьорът на РУО е бил с тях. Стояха в парка заедно и то близо до двете деца. След като заведох децата до магазин Фреш, за да им купя нещо и двамата "експерти" ни проследиха - единият мина от едната страна на магазина, а другият от другата. Не вярвах, че експерт може да си позволи такова унижение - да следи две деца и майка на едно от децата до магазин. После решихме да изпрати детето и баща му до блока. И хоп експертите след нас и така до самия вход и за да не ги 'видим", решиха да се крият зад едно дърво. Ние си тръгнахме, изводите оставям на вас.
  • Elena Stoytcheva Napravijgo inache, gotovo!
  • Nedqlka Lavcheva Кате, пази се слънчо, необходима си на детенце, съхрани се доколкото е възможно в тази ситуация. Бъдете здрави и силни.
  • Ekaterina Delinova Да Нели, ще...
  • Мариана Петкова Не заслужавате това. Каквото и да се случи,аз съм благодарна,че работих с Вас. И ще продължа.
    Напишете отговор...

  • Ваня Генова Кате,не мога да повярвам,че точно с теб са се захванали!Ти си толкова оправен и стойностен човек....,нямам думи! Желая ти сили и кураж!Прегръщам те!
    Напишете отговор...

  • Теодора Каракостова Катенце, чета и не мога да повярвам,че е истина ! В каква държава живеем? Моля те не се отказвай, бори се докрай, не отстъпвай! Това училище, което днес грее има нужда от такива всеотдайни и опитни хора като теб
  • Ekaterina Delinova Скъпа Теди, познаваш ме, ще се боря до край
  • Минка Сърнешка Катенце, много съм ядосана и омерзена от цялата тази помия която ти я изсипаха на главата. За съжаление от доста време се очакваше това да се случи, но се чудя защо никой не те подкрепи от другарите с които сме "уж" в един отбор, нали затова сме другар...Вижте още
    Напишете отговор...

  • Neli Petrova Катенце, много съжалявам! Гордея се с твоята позиция и смелост! Разбира се, че ще се бориш докрай, с високо вдигната глава! Можеш да се гордееш с това, което си постигнала и с уважението на приятели и колеги! С теб съм!
  • Ekaterina Delinova Много ти благодаря за подкрепата, Нели, няма да се предам. Ще се боря. Истината е важна.
    Напишете отговор...

  • Mitka Todorova Катя, само запази самообладание. До болка ми е познато това от далечната 2001 година. Много тежко го преживях, депфесирах, диабета ми се обостри и за 10 месеца от 58 кг станах 120 и още не мога да се възстановя. Имаше гнусни намеси в семейството ми. Водих дело и спечелих, но унижението беше кошмарно. После при пенсионирането 2011 г. ме порязаха лошо. Такива са гадни и завистливи. Те не могат да понасят хора, които работят с ентусиазъм и дават всичко от себе си за добро на учениците и колектива. Пази здравето си за детето си и семейството. В това е истината. Другите бързо те забравят.
  • Vanq Topalova Катюшка, познавам те от години, и то като изключително принципен и честен човек. Зная какво можеш и колко сърцато го правиш. Сигурна съм в твоята правота и съм съпричастна с твоята обида!!! Но за жалост и последните, които все още имат надежда за промяна, я губим всеки час!!! Зная, че ще спечелиш в съда, но това е само за да получиш морално удовлетворение, което не е никак малко! Но май нищо друго няма да се промени, аз лично, вече изгубих надежда децата ни да получат правилно управление и добри възможности за живот!!! Все повече мои близки, приятели и познати, подтикват децата си да излязат от "родната" страна навън в Европа или по целия свят, за да намерят заслужено признание, добро възможности за реализация и спокоен начин на живот! С теб съм!!! Дерзай!!!🤗🥰
  • Ekaterina Delinova Благодаря ти, Ванче, може и да изляза извън държавата след това. Ще решим със семейството ми. Права си, но въпреки всичко, ако всеки път, когато мачкат някой от нас си мълчим, до никъде няма да стигнем.
  • Nedelin Boyadjiev Стискам палци!



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

4 коментара:

Анонимен каза...

Тези неща никак не ви засягат. Вие сте работник в производството и не е потребно да се месите в образователните дела. Мерси.

Анонимен каза...

Боят настана ,тупкат сърца ни.Сега е вашето време. Вземайте един байрак и на амбразурата. Зарежете тази работа ръчна.

Bacho Кольо каза...

За какви мафиотски кланове говориш?
Защо пишеш подвждащи заглавия?
Ако потърпевшата Делинова е част от мафиотски клан, това в пълна сила важи и за теб.

Анонимен каза...

Само не знам за какво говорят поддръжниците на Делинова - с какъв ентусиазъм е работила тази кукувица, като изобщо не е ходила на работа?