Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 9 декември 2019 г.

Комунистическо-путинско-руските фабрики за тролове-мерзавци ли командват вече парада във Фейсбук?!



Виждали ли сте някога повече забранени и премахнати публикации? :-( Излиза, че всичко, което напиша, е толкова опасно и вредно, че мутро-комунистическите тролове веднага го докладват за да бъде забранено (цензурирано)...

Наказан съм нищичко написано в Блога ми да не може да бъде споделено във Фейсбук. Интересно ми е дали само аз не мога да споделям публикациите от блога си във Фейсбук, или тази забрана важи и за всеки друг, който реши да сподели нещо от блога ми там. Затова моля някой от читателите на блога ми и/или от приятелите ми във Фейсбук да опита да сподели която и да е от моите последни публикации, примерно ето тази.

Предварително благодаря за което!

Желая ви хубав ден и успешна работна седмица! И бъдете здрави!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

4 коментара:

Анонимен каза...

Опитах, но и на мен не ми дава. Пише, че този линк бил против правилата на фейсбук.

Анонимен каза...

Как разбират, че е против правилата като още не са го видели? :)

Анонимен каза...

Просто блогът ви е вкаран в черен списък на фейсбук и не ги интересува какво от него човек иска да публикува. Не позволяват изобщо.

Анонимен каза...

AIG, аз откога ти казвам, че Комсомола и партийните подлизурковци отидоха във фейсбук... Но ти не ми повярва, че не си учил философия... Това е новата партийна организация на слабоумниците-сатанисти, вече нямаме нужда от КГб да ги следи - те си казват всичко сами, използват и обилен снимков материaл... Матрялo използва матерял, нема лошо, ок?... Ти чел ли си Библия за последните дни или си спал в часа по вероучение в любимата ти царска Бълхария, където комунистите бяха на всяка крачка а както Хитлер каза, че се записвали много в партията му: Оставете ги, те имат силна вяра и ще са ни от полза... Имат я и досега, щото мозако им е два грама, ок?...