Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

петък, 24 януари 2020 г.

Пловдивско-московският владика дърдори врели-некипели за "реформите" в нереформираното и затова намиращо се в катастрофално положение образование



"В началото на прехода, преди вече 30 години, всеки - и българи, и чужденци - изтъкваха, че предишният режим може да е бил диктаторски, но българите бяха много добре образовани хора. Понеже обаче режимът беше диктаторски и нямаше как и образованието да е било диктаторско, та затова то трябваше да се реформира. Моля някой да ми обясни - как след 30 години непрекъснати реформи българската образователна система произвежда все по-неграмотни и неквалифицирани хора? Как става това?"

"Тоталитарното и нереформирано училище е произвеждало грамотни хора, а днешното либерално и реформирано - неграмотни! Как става това? Този резултат на обикновена глупост ли се дължи, или на умишлена глупост? И чувам непрекъснато, че неуспешните и неудачни реформи трябва да се "надградят" с още реформи. Още и още. Не мога да разбера какво става и защо българите търпят това!"

"Тоталитарната държава имаше достатъчно здрав разум, за да съхрани донякъде, макар и в осакатени форма онези традиции (говори за предкомунистическа България, б.р.). Тоталитарната държава види се е имала нужда от широко скроени, високо културни и високо образовани хора. Днешната държава не. На днешната държава са необходими компютърни специалисти, които да имат само необходимия набор технически умения, с които безропотно и механично да обслужват изграждането на новата електронна диктатура." (Прочети ЦЯЛАТА СТАТИЯ)

КРАТЪК МОЙ КОМЕНТАР: 30 години има не реформи, а приказки за реформи, но по същество нищо не е изменено в "тъй бляскавото", както се чини на другарят московский владика, социалистическо образование у нас. Никакъв "либерализъм" няма в прогнилата от комунистически авторитаризъм "образователна" система, а "широко-скроените" продукти на социалистическото образование са тъкмо комуноидите, неспособни на самостоятелно и критично мислене, които слушат нелепиците на владиката и никой не се е осмелил да го освирка поне! Този владика, както съм казвал и друг път, бесовски мрази свободата и затова тъй глупаво идиализира "широко скроения" комунистически по естеството си авторитаризъм, намиращ се при това не в подем, а в упадък, поради което системата продължава да бълва неспособни за свободния живот нещастни и неграмотни комуноиди.

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

Няма коментари: