Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 27 февруари 2020 г.

Защо Боко Борисов лъже, че е чел Достоевски?



... После Борисов разказва за N-ти път една история: „В Братя Карамазови, мисля, имаше точно такава приказка. Той ли беше откраднал шуба или неговата шуба беха откраднали, имаше нещо за тоя човек…“

И следват едни повседневни обяснения, които малко ме е срам да ви предам, но се налага: „То не е все едно да ти откраднат шубата зимата и да ти е студено в Русия или да имаш две шуби. Едно и също ли е?“ ...

... Та истината е, че Борисов не е чел Достоевски. И не го упреквам, не очаквам да го е чел. Очаквам само да не лъже, че го е чел. ...




Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр. Книгата ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА, външно погледнато, е систематичен курс по философия, в който обаче твърде експресивно се тълкуват и вечните въпроси, вълнуващи човешките същества на тази земя. Подобна форма, именно курс лекции по философия, осигурява на автора така потребната живост, непосредственост и свобода в общуването със съзнанието на читателя. През цялото време той се стреми да бъде близо и да не изневерява на ония неизбежни сърдечни трепети, благодарение на които човекът става човек – и личност, разбира се. Опитва се да приобщава съзнанието на читателя към така вълнуващата мисловност на непреходното, която именно е истинското богатство на човека.

6 коментара:

Анонимен каза...

Скучен ставаш с този блог .

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, а Вие защо не си направите един весел блог? :-)

Bacho Кольо каза...

Грънчаров, що ми се чини, че и ти не си чел Братя Карамазови!?!

Ангел Грънчаров каза...

Така ти се чини, Колю, щот ти самият не си чел нищо от Достоевски - като партийния ти таваришч Боко. Вие в БКП навремето освен Ленин не четяхте нищо друго...

Bacho Кольо каза...

И не само "Братя Карамазови". Не познаваш руската литературна класика, а и историята на Русия.

...и ти личи от километри.

Ангел Грънчаров каза...

Как ме възприема невежествен комунист като теб (чел единствено Ленин и Тодор Живков) не ми пука изобщо. (В твоите уста хулите спрямо мен са същински комплименти!) Казвал съм ти безброй пъти, че не е нужно да ме хвалиш толкова, но ето, продължаваш да ми се подмазваш. Поклонник на Ленин и на Путин като теб да ме плюе е най-висшето признание в живота ми...