Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 28 март 2020 г.

Вълнуващ приятелски жест!


Ники Димов, мой колега-блогър и приятел, ми звънна преди малко (бях си легнал вече, аз напоследък заради карантината си лягам с кокошките!) и ми каза да стана да видя какво е публикувал в блога си; понеже не бях заспал още (аз обикновено доста мисля преди да заспя, все пак съм философ!) не се ядосах, станах и видях ето тази тази публикация: Събра ли са се, събрали. Вижте я, ще разберете защо толкова ме развълнува неговият така оригинален подарък по случай рождения ми ден!

Да, на рождения си ден си легнах рано, на този мой рожден ден няма да имам гости заради проклетия корона-вирус, но както и да е; важното е обаче, че днес цял ден много приятели ме поздравяват, дори и някои врагове, съвсем изкрейзили от злоба, впрочем, ме поздравиха. А в завършек на деня Николай ми поднесе и този така развълнувал ме подарък. Какъв е подаръкът ще разберете като прочетете - и чуете! - публикацията му.

Толкова засега. Лека нощ желая и на вас! Бъдете здрави!

ДОБАВКА: Ето например какво ми пожела г-н Viktor Kanzurov‎ от Скопие:

Честит 61-ви рожден ден, уважаеми г-н Ангел! Поздравявам Ви за това, че сте за една година по-опитен, по-зрял, по-мъдър и по-продуховен, пожелавайки всичко онова, което най-много обичате в живота, да дойде точно така, както сте представял, или дори по-добре и по-хубаво! Пожелавам Ви прекрасно рожденденско честване, съобразено на условията, и, година изпълнена с радост, щастие и вдъхновение. Имайте увереността и смелостта да преследвате новите цели и преминавате към хоризонтите, които са пред Вас... 🙂 🙂 🙂

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

3 коментара:

Анонимен каза...

Една година по-навътре в рисковата категория за COVID-19 не е повод за радост.

Анонимен каза...

Най-вълнуващо е, когато правиш онлайн урок върху помагалото ти, което е на 22 години и то по предмет, които вече не се преподава. Не само вълнуващо, но и жалко!

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, предметът психология се преподава, за Ваше нещастие. Пак не сте сфанала нещо. Второ, нема никакво значение на колко години е помагалото, щото въпросите на психологията са вечни. Просто се изказвате напълно неподготвена и то по въпрос, от който пак нищичко не разбирате...