Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 18 май 2020 г.

Оказах се май жилав: 6 години властващите правят нужното да ме убият, засега издържам, не се знае обаче докога...


В събота и в неделя с един приятел работихме, и то тежък физически труд (косене на трева и рязане на дървета), всички мускули ме болят, но спечелих 33 лева. За тази седмица осигурих средства за най-необходимото за оцеляването на семейството ми (за храна), бяхме закъсали - защото двамата със съпругата ми, също безработна учителка, някак живеем с минималната заплата, която аз получавам като работя като пазач, но тя отдавна беше свършила. За следващата седмица трябва някак да изобретя нещо и нея да изкараме, заплатата ми ще дойде някъде в края на месеца.

Пиша тия неща само и само да се знае от повече хора в какво тежко положение ни поставиха арогантни представители на мутро-комунисто-гербовашката власт, да, в такива крайно унизителни условия тия калинки поставиха едно учителско семейство - само и само да ми отмъстят заради това, че си позволих да се боря за правата си, направих нужното да си защитя достойнството, дръзнах да работя най-съвестно за промяната, за осъвременяването на прогнилата "образователна система"... и това се оказа за въпросните самозабравили се управници непростим грях, за който ние със съпругата ми трябваше да платим не само със здравето, но под въпрос беше поставен дори и животът ни. Да, не преувеличавам изобщо, в положението, в което съм поставен, аз едва ли ще доживея до пенсия (учителите сме такива крехки създания, че нас най-ефективно ни убива тъкмо унижението!), а положението ми е такова вече 6 години.

Прочее, след два дни се навършват тъкмо 6 години от моето първо опраскване-уволнение, когато в навечерието на 24 май сияещата от радост директорка на пловдивската ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" ми връчи заповедта за уволнение, радостта й се дължеше на това, че тя беше успяла да съчини най-обидния, както й се струваше, мотив за опраскването ми ("пълна липса на качества да бъде учител", "абсолютно некадърен"!). Така тя фактически ми отне преподавателските права: в тъй приказната страна МУТРОЛАНДИЯ всичко е възможно, в нея няма невъзможни за реализиране или правене золуми, своеволия, беззакония и в крайна сметка идиотщини (щото все пак в днешно време да се мъчиш да унищожиш една личност в крайна сметка е най-малкото глупава работа - ако имам право да използвам тази прекалено мека квалификация).

И ето, аз вече 6 години водя борба да си върна правата, след окончателното убиване на правосъдието в свидното ни отечество претърпях (след три спечелени тежки съдебни битки!) окончателно поражение в сферата на "правосъдието", т.е. беззаконието, произволът преживяха своя триумф. Наложи се да се обърна в Европейския съд за правата на човека, но едва ли ще доживея неговото произнасяне по моя казус...

Както и да е. Хубав ден ви желая! Прочее, длъжен съм да ви кажа, че ВАШЕТО БЕЗРАЗЛИЧИЕ, т.е. безчувствеността, пасивността, инертността на т.н. "гражданско общество" е главната причина за това властващите у нас да си позволяват каквито си искат своеволия и беззакония...

Зная добре, че всичко, казано или написано от мен е глас в пустиня, но аз да го кажа, нека поне съвестта ми да е чиста че не съм мълчал...



Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

3 коментара:

Анонимен каза...

Коментари във фейсбук, Гранчаров заслужава да бъде даден под съд защото си позволява да плюе любимата на целия наш плотен колектив директорка:

Serbest Korkmaz Не се отказвай приятелю. Истината и борбата ти ще възтържествува. Не чакай и подаяния от никого. Ще се научиш да ловиш риба...

Ангел Грънчаров Напълно вярно, човек трябва да привикне сам да се справя с проблемите, без да чака помощ отникъде. У нас това желязно дясно правило се спазва - щото ние сме "дясна нация"... :-)

Георги Пашевъ На снимката ли е кифлата, която ви е уволнила?

Ангел Грънчаров Мда, това е обаче другарка, не "кифла", с хиляди извинения! Щото не ми се ходи повече в съдилища, преситих се от съдилищата в свидното ни отечество...

Георги Пашевъ Извинявам се: другарката или товарищката.

Ангел Грънчаров Георги Пашевъ Тя, прочее, за стореното беше наградена, тя е отличничка на системата... :-) Очертава се да е на власт докато е жива...

Георги Пашевъ Блазе ѝ. Не е повод за гордост да си "отличник" в тази система. Някой път ще кажа какви неща е трябвало да преживея като ученик.

Георги Пашевъ А няма ли учителски синдикати, които солидарно да възпират произвола?

Ангел Грънчаров Георги Пашевъ Има синдикати, но те са под контрола на директорката. Както в държавата ни синдикатите са под контрола на премиера. В нашето училище стриктно се спазва модела "Мутроландия": нима някой смее да каже нещо, което нема да се хареса на властта? (Който безумец дръзне нещо да каже, го опраскваме мигновено!) Начело на синдикатите директорката е поставила най-близки свои приятелки, едната от които е и заместник-директорка... Социализмът в ПГЕЕ "ТЕТ Ленин" цъфти с най-отровни цветове...

Георги Пашевъ Ако работодател е в близки отношения със синдикален шеф в организацията му, това е конфликт на интереси...

Ангел Грънчаров Георги Пашевъ Нема нищо. Ние сме си наши, властта е наша и можем да си позволим сичко... както се изрази премиеро в прилив на откровение...

Анонимен каза...

Огромна част от доходите ти се дължат на Ники Димов а ти не му се отблагодаряваш достатъчно. За някакви Борисов и Киркова (ако така се казваше директорката) пишеш в пъти повече отколкото за човека заради който оцеляваш - Ники Димов.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, заборавила сте, че основната част от доходите ми, според Вашите собствени твърдения, идат от Сорос! :-) Хептен превъртяхте, завалийке!