Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 25 май 2020 г.

Образованието да не би да е бащиния на мутро-комунистите - че да им го отстъпя току-така?




Serbest Korkmaz: Ето ти едно поле за изява. Стига като козел на мост да упорстваш, че учителството ти е повеля. Да не би милиони емигранти от България да успяват да работят това, което им е на душата ?

Ангел Грънчаров: Няма да стане. Образованието да не би да е бащиния на мутро-комунистите, че да им го отстъпя току-така? Освен това моето място е там, там аз съм незаменим. Има неща, от които няма да отстъпя докато съм жив. Мутрите и мутресите да идат да се занимават със земеделие щото по начало нямат нищо общо с образованието и с образоваността...

Serbest Korkmaz: Нима считаш, че земеделието е за необразовани хора? Защо мислиш, че един фермер, който произвежда хляба, знае за десетки култури, машини, техники и процеси е нещо по-малко от един философ, който нищо не произвежда. За каква философия ми говориш след като нямаш свобода на словото? Лумпени и наркомани да се подиграват в часовете ви ли доставя първа радост. Незаменими хора няма. Ако мислиш, че си незаменим вземи един варел с вода, сложи си ръката до раменете, ако искаш влез самият ти вътре излез и виж дупката, която ще остане след теб. Няма незаменими хора. Ако мутрите са решили да те тормозят няма да те оставят на мира, докато не те уморят.

Ангел Грънчаров: Serbest Korkmaz Не съм казал, че земеделието е за необразовани хора. Аз ако исках да се занимавам със земеделие щях да стана земеделец, а не философ. Да бъдат пращани философи насила в земеделието ми намирисва на комунизъм, нещо повече, точно това правеха навремето комунистите, днешните комунисто-мутри немат никакво въображение и правят абсолютно същото. Винаги съм имал свобода на словото, даже и в условията на пълния комунизъм преди 1989 г. и си платих цялата цена за този лукс. Точно по тази причина, че съм свободна личност, комунисто-мутрите ме опраскаха от образованието, те не могат да търпят личности като мен да им мътят водата: на тях не са им нужни мислещи млади хора, на тях са им нужни тъпанари. Е, точно по тази причина аз съм нужен в образованието и няма да приема доброволно да ида да садя картофи, а на моето място да се подвизават и да "преподават философия" послушни тъпанарки, които хал-хабер си нямат що е това философия. Да, нъплон незаменим съм, чудно ми е, че не сте разбрал това, че всяка личност е уникална и в този смисъл незаменима. Теорията, че няма незаменими хора, т.е. че всички хора са напълно заменими, е чисто комунистическа и лъжлива теория... Чудно ми е как не съзнавате това... А иначе сте напълно прав, че комунисто-мутрите ще ме уморят, те това го правят доста настойчиво и, разбира се, ще си постигнат целта. Но няма да им доставя удоволствието сам да почна да бягам от мястото, за което Бог ме е създал...

Serbest Korkmaz: За капиталистическият корпоративен свят няма незаменими хора. Колкото и да са индивидуални хората са заменими. Да речем, че се върнете на мястото си. След като се пенсионирате мястото на философ празно ли ще остане. Нима сега работите това, което искате. Вие за да се борите ще ви трябват повече пари за адвокати. Как ще постигнете това с минимална заплата, която казвате, че получавате ?

Ангел Грънчаров: Serbest Korkmaz За мутро-комунисто-социалистическия свят хората са напълно заменими, за капиталистическия е съвсем различно... но да не спорим по този сложен въпрос. Остават ми четири години до пенсия (ако изобщо я доживея!), За тия 4 години ще имам някъде към 2-3 хиляди ученика, на чиито съзнания ще мога да повлияя позитивно. Само 100-200 да възприемат нещо по посока на освобождаването на личностния потенциал, това е огромно богатство за България. Ако беше толкова безсмислено това личности като мен да са в образованието, щяха ли властващите мутри да се борят така настървено срещу такива като мен? Те инстинктивно усещат, че допуснат ли такива като мен в образованието, тяхното царство скоро ще свърши. Затова и ни убиват... но няма да престана да се боря. Затънал съм в дългове за съдебните дела, които водих, ето, за да си изплатя тия дългове, аз трябва да се върна в образованието, там заплатата ми няма да е минимална, и този аргумент работи в полза на борбата ми с "образователната" мафия.


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободата, . изд. A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времето, живота, свободата.

8 коментара:

Анонимен каза...

Разбира се, че няма незаменими хора. Във всяко нещо, което правите, някой друг със сигурност е по-добър от вас. И в това няма нищо лошо или обидно. Просто факт.

Анонимен каза...

Разбирам борбата ви и ви подкрепям. В Мутроланд обаче няма да намерите подкрепа. Обърнете се към западните посолства и най-вече до това на САЩ. Пишете на Главният Прокурор на ЕС за помощ. Пишейки до структури в Бг подчинени на мутромафията само си губите времето.

Serbest Korkmaz

Ангел Грънчаров каза...

Аз пиша до "структури в БГ" не защото чакам някакво действие или ефект от тях, а за да провокирам т.н. "масово съзнание", което е обзето от страшно безразличие, там са ми насочени главните усилия, дето казва Христос, мъча се "да ловя риби" сред морето от заспали, понякога успявам. А да апелирам към западни посолства не съм го правил, писах до еврокомисаря по образованието навремето, никакъв ефект нема! Западните страни ми се чини, че виждат отчайващата ситуация у нас, една пленена от мафията държава, но чакат ние, българите, да намерим начин да излезем от гибелното положение. Това е верен подход, но се иска и външен натиск. Западът обаче няма силни лидери в момента...

Ангел Грънчаров каза...

До другарката, написала това:

Разбира се, че няма незаменими хора. Във всяко нещо, което правите, някой друг със сигурност е по-добър от вас. И в това няма нищо лошо или обидно. Просто факт.

Другарко, а как мислите: може ли някой да направи това, което само аз мога да направя? Примерно може ли някой друг да каже моите мисли, да напише моите книги и прочие? Помислете малко... преди да се изкажете...

Анонимен каза...

Защо трябва задължително да си в системата на държавното образование? Има десетки други начини да си учител. Каква е тая отчаяна борба за бюджетна позиция? За нас щастливците(които отдавна сме над 50% от населението) никога не заемали държавна позиция - всички тия борби за кокала са жалка гротеска.

Анонимен каза...

Точно вашите книги не, но със сигурност може да напише по-добри. Ето, виждате ли как сам се хванахте...

Анонимен каза...

По вашата логика по всеки от предметите-дъвки трябва да има по n-броя преподаватели,всеки със своите мисли,трактовки,познания и т.н.

Ангел Грънчаров каза...

Напишете по-хубави книги ма, другарко. Но там е работата, че каквито и други книги да напишете, те просто няма как да са като моите. Което показва, че всеки автор има място под слънцето...