Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 8 юни 2020 г.

Защо в нашето "образование" нищо не е както трябва да бъде?


Сега всички зрелостници със затаен дъх чакат да разберат каква оценка са изкарали на матурата. Мечтаят си да изкарат заветните "шестици". Учителите пък чакат да разберат средната оценка на явилите се на матура, за да разберат спад или подем има в тяхвото училище. Всичко се върти около прословутата оценка. Системата е тотално сгрешена. В нашето "образование" нищо не е както трябва да бъде, всичко е тъкмо наопаки на правилното, на разумното, на съвременните разбирания. Ето в тази връзка един коментар от Мрежата, който ми го изпрати мой приятел, впечатлил го е, копирал го е и ми го изпрати, а пък аз прецених, че е добре да го прочетете и вие:

Шестицата почти нищо не значи. Никъде по света не се пише отличен на 77 процента от целевото съдържание на изпита. За да станат нещата още по-объркани и абсурдни, съдържанието на изпита измерва грешни умения. Изобщо матурата е един безсмислен завършек на едни безсмислени 12 години "образование". Отдавна трябваше да променим тази "музейна" парадигма на самодостатъчно образование. Образованието трябва да създава пълноценни личности, способни да решават реални проблеми. Ако още не е ясно - точно там е фундаменталния проблем на държавата. Всички други проблеми са производни, защото няма нищо по-важно от хората. А каквито са хората, такава е държавата.

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Абонирайте се! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в страшна немилост!  (Забележка: Можете да получавате броевете на в-к ГРАЖДАНИНЪ за 2011 г. ако пишете на имейл angeligdb [@] abv.bg)

Няма коментари: