Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 13 август 2020 г.

За какво мутренската власт ме опраска и остракира от образователната система?







Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров ТАЙНСТВОТО НА ЖИВОТА: Въведение в практическата философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2006 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN-13: 978-954-321-246-0, ISBN-10: 954-321-246-5, 317 стр., 10.00 лв. Авторът тръгва от простия факт, че човекът е живот, че ние сме живи и влюбени в живота същества, от което следва, че по никой начин не бива да му изневеряваме: да си мислим, че сме “нещо повече от това”, че сме “нещо повече от него”. Но човекът е и разбиращо същество, което значи, че не се задоволява с “простата даденост” на непосредствения живот, а непрекъснато търси смисъла, неговата ценност за нас самите. Оказва се, че ние живеем като че ли само затова непрекъснато да търсим себе си, което, от друга страна погледнато, означава, че постигаме себе си само когато свободно “правим” себе си, своето бъдеще, а значи и съдбата си. Пътят на живота у човека изцяло съвпада с пътуването към самия себе си, от което не можем да се откажем...

13 коментара:

Анонимен каза...

Г-н Грънчаров, "опраскан" сте, по-скоро уволнен, тъй като нямате качества да бъдете учител. Върховният касационен съд е потвърдил това с решение, под което стои подписа на неговия председател г-н Лозан Панов.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, имате халюцинации и също така сте чного комплексирана и проектирате своята собствена несъстоятелност да бъдете учителка. Никакъв подпис на г-н Лозан Панов не стои под решението на ВКС. Пийте си хапчетата и може в един момент злобата Ви към мен да понамалее.

Анонимен каза...

Нали бяхте законно уволнен поради липса на качества? От къде се взе сега тази книга?

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, това "липса на качества" е пунта-мара, измислена от другарките-мутреси, властващи в образованието. Истинската причина за опраскването ми е тази книга, която подронва всевластието на бюрокрацията. Разбира се, че бях незаконно уволнен. Мутрите използваха съда като бухалка: Как се губи спечелено на втора инстанция дело освен по нечестен начин, чрез нечисто влияние върху съдебния състав?

Анонимен каза...

Просто не ставаш, време е да го приемеш.

Ангел Грънчаров каза...

Вие, мутро-гербовашките калинки, се скъсахте да ми правите комплименти, другарко, неудобно ми е вече! :-) Засрамете се малко де, защо ме фалите толкова?! Давате ли си сметка какво звучат във вашите уста думите "Просто не ставаш!". Наистина нема нужда да ме фалите толкова, другарко, срамота е! Аз съм скромен човек все пак...

Анонимен каза...

Г-н Грънчаров, Вие сам публикувахте решението, с което ВКС потвърждава, че Вие нямате качества да бъдете учител. За сметка на това от Вас явно излиза добър нощен пазач, но бихте могли да опитате и други неща - например да продавате царевица на морето, да станате сервитьор или барман... Може и книга да напишете за това, макар че и за нея ще се оплаквате после, че никой не иска да я чете, тъй като сте посредствен автор, безинтересен и скучен.

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, казах Ви, че ми е просто неудобно толкова да ме хвалите всеки ден. Нали се разбрахме, че комплиментите Ви са ми неприятни, аз съм скромен човек. Апропо, все пак не сте чела въпросното решение, там никъде не става дума ма това дали ставам или не ставам за учител. Между другото оценката за мен като учител от страна на мутро-геробвашки калинки като Вас е много ласкава, но просто нема нежда да ме фалите толкова, пак Ви го повтарям, белким Ви стигне някога до акъло...

Анонимен каза...

Г-н Грънчаров, във Фейсбук се разпространява Ваша снимка с рамка и хаштаг "Аз вярвам на Бойко Борисов". Това злонамерена манипулация срещу Вашия идеологически химен ли е, или сте минали на страната на правителството и ГЕРБ?

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, Вие как смятате, станал ли съм поддръжник на Мутрью или не съм? Полислете малко сама. Фалшификация би е тази снимка или не? И защо излъгахте, тякава снимка нема?

Анонимен каза...

Г-н Грънчаров, бих могъл да Ви я пратя, аз я видях на Вашата стена като коментар от Фейсбук потребител, а после и като коментар под пост на стената един друг човек. Според мен Вие може да сте минал към ГЕРБ, за да се уредите някъде като учител, а не да бъдете нощен пазач, или както казват едни хора "пазач на демокрацията".

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, очевидно вече имате халюцинациите, приемате желаното и мечтаното за действително. Силно Ви се е влошило душевното здраве поради системното непиене на предписаните Ви хапчета. Грижете се повечеко за своето здраве, а мен ме оставете... Иначе напънът Ви да ме оклеветите и омаскарите е умилителен като опит за майтап, но е неуспешен по причина на това, че аз не съм способен на това, което ми приписвате...

Ангел Грънчаров каза...

Другарко, "бихте могла да ми я пратите", ала очевидно не можете, щото не съществува, нали познах? :-)