Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...
Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.
18 коментара:
Хахахха е това ли е доказателството ти? Някакви лелички мамят бюрократичната система която ги занимава с глупости - следователно дистанционното обучение е неефективно. Велико доказателство.
Много си е ефективно. Неефективен си ти, АчО ПазачО-Качамака, некадърник. Давай 200те лева, или давай дебелото си дупе!
Уважаеми г-н Грънчаров, прав сте напълно, че дистанционното обучение е само имитация, учениците излизат напълно неподготвени! Да ви споделя и друг проблем,живея в неголям град има директорки които са за пенсиониране и не искат да излезнат още, лъжат че уж имало конкурси и никои от кандидатите не успял да ги спечели, така лъже Герб само и само да останат те на власт, вместо да назначат други млади кадри, които са подготвени с педагогически опит за директори.
АчО ПазачО-Качамака,
Ти си един прост нощен гавазин. Пазиш чалготеки и бостани. Не коментирай образованието. Коментирай си селските манджи. И отслабни, холестерлно буре.
До твърде отворената другарка, написала тоз сърдечен и лиричен шедьовър:
Много си е ефективно. Неефективен си ти, АчО ПазачО-Качамака, некадърник. Давай 200те лева, или давай дебелото си дупе!
Хайде де, другарко, давайте си имената и адреса, и веднага Ви пращам тия 200 лева! :-) Които не сте ми ги дала в заем де, ама щом искате да припечелите от мен, ще Ви ги пратя с удоволствие. Освен това забелязваме, другарко, че имате някакви первезни сексуални фантазии, знаете ли че при това положение вече се напълно негодна да продължите работата си като учителка, още по-малко пък като директорка... щот сте подивяла хептен!
Името Ви чакам, другарко. Името Ви чакам, мерзавке...
АчО ПазачО-Качамака, не се прави на Сократ, ти не си Сократ, ти и Аристотел не си. Не ти искам парите. Дръж си ги. Получил си жест, сега се правиш на мотика. Това доказва, че не ставаш за учител, както справедливо е посочил Лозан Панов в решението на ВКС.
Дпугарко лъжкиньо и мерзавке, защо трябваше да лъжете за тия пари, както и за всичко останало?! Видяхте ли как като се лъже, требе да се мисли?! За пореден път моказахте мерзавщината си. И още не можете да осъзнаете, че във Вашите уста това "Не ставаш за учител!" е най-висш комплимент?! (Опазил ме Бог да стигна до положение Вие точно да ме пофалите за нещо!) Такива работи, другарко мерзавке! Феноменална е Ваша изродщина, Вие и Вашата душа е клоаката на човешкия род. Как изобщо живеете с толкова много злоба ма, другарко?!
С това постоянно повтаряне на другарко явно сам си си причинил шизофрения. А сега си представи за 36 стотни, че това е мъж и се сети на кой дължиш пари.
Другарко, преди да употребявате разни термини, чието значение не знаете, се постарайте поне малко от малко да сфанете за какво се отнасят. А ето това, че Ви хрумна, че може да сте мъж, драга другарко, за Ваше сведение вече е симптом на шизофрения: да бъдат хем другарка, хем другар го могат само шизофрениците.
Другарко, като сте написала:
Хахахха е това ли е доказателството ти? Някакви лелички мамят бюрократичната система която ги занимава с глупости - следователно дистанционното обучение е неефективно. Велико доказателство.
е требвало поне малко да мислите. Не става дума за това ефективно или неефективно ли е дистанционното обучение, става дума за това, че в много училища и в рамките на МОН ни лъгаха, че било "много ефективно" ПРОВЕЖДАНОТО дистанционно обучение, то изобщо не е било ефективно. А дали по принцип е ефективно или неефективно - за това в момента не говорим. Теперь зацепихте ли за що става дума?!
Е как от това съобщение по Вайбер си вадите извода за ефективността???
Не сфащате ли: тя карала класните ръководигтелки да пишат положителни отзиви от името на родители и ученици, в смисъл колко е ефективно и пълноценно? Сфащате ли сега?
Тя ги е карала да пишат за 23 минути глупости по глупавата бюрократична форма вместо 4 дена 15 часа и 47 минути да занимават себе си и родителити с тая простотия. Как това показва колко е ефективно обучението?
Мислете, другарко, мислете, ще разберете... тая пуста функционална неграмотност ще ви довърши!
Ти си неграмотния функционално. Ако главния готвач накара помощник готвачите да докладват на собственика на ресторанта, че клиентите харесват ястието Х вместо да обикалят 2 часа и да питат всеки клиент по отделно ти си правиш извода, че ястието не става. Това, че ги е накарал няма нищо общо с вкуса на ястието, и двата варианта са възможни. Ех тая нощна охрана как се отразява на интелекта.
Браво, другарко, полагате усилия да сфанете, ала все още ни Ви се удава. "Ако главния готвач накара помощник готвачите да докладват на собственика на ресторанта, че клиентите харесват ястието Х вместо да обикалят 2 часа и да питат всеки клиент поотделно", то аз си правя извода, че готвачите лъжат, че това са мнения на клиентите, т.е. "положителните отзиви" на "клиентите" за "тъй доброто ястие" са неверни и фалшиви. Все още не сме говорили за това дали наистина ястието е добро или лошо. Сфашате ли вече, почнахте ли да зацепвате? Мислете малко, това нема да Ви навреди.
Интересна публикация! Напълно съм съгласен с автора. Прочетете още по темата на https://novini247.com/
Публикуване на коментар