Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

понеделник, 24 август 2020 г.

Нима Румен Радев е способен на чисто човешки постъпки?!





Георги Димитров: Да, човещина е проявил Генрадев... :)

Ангел Грънчаров: Колкото и да не е за вярване, вероятно го е сторил. Не допускам да лъже свещеникът или съобщилата това сведение госпожа. А защо го прави, това е загадка. Дали е само умен пиарход или е нещо съвсем човешко, не мога да кажа. Може пък да е научил, че и Цар Борис Трети е правил такива неща, тайно да ходя и в църкви и пр., и да е решил да му подражава...

Да допълня нещо, колкото и да е рисковано, но не мога да се удържа щот съм философ: оказва се, че комунисти като изключение са способни и на човешки постъпки, така ли излиза? И то във времена на разпадане на комунистическата, с извинение, "нравственост" - каквото е нашето. Аз, между другото, в некраткия си живот съм срещал комунисти, които са били способни на човешки постъпки, но досега смятах, че те всъщност не са били истински комунисти, а само са се заблуждавали, че са комунисти, щото по дефиниция комунизмът е нещо античовешко, съвсем уродливо. Давам и пример: по време на късния комунизъм, когато аз създадох в ПУ Философски Дискусионен клуб (в него канех известни философи от София, свободолюбиви, да разговарят с нас, да изнасят лекции, да правим дискусии по най-важните въпроси, по едно време срещу мен скочи цялата "академична", с извинение, комунистическа напаст в ПУ, воглаве с ректор и разните там партийни секретари (воглаве с известната и страховита тогава Милена Калудова, зам.-ректор по идеологията и съпруга на ген. Калудов, шеф на Областна дирекция на ДС!), тогава единствен ме защити главният асистент по научен комунизъм Георги Грозев, един в интелектуално, културно, образователно и НРАВСТВЕНО отношение много развит човек, да, той тогава фактически ме спаси, заставайки до мен и обяснявайки на тъпанарите-комунисти, че това, което правя, е добро и е полезно за образованието и личностното развитие на студентите! В интерес на истината съм длъжен да кажа, че към мен човешки се отнасяше и доц. по политическа икономия тогава Грибачев, в момента не мога да се сетя за името му, но главният, който ме спаси, беше Георги Грозев, който при това беше, така да се каже, в бетонирано, в здраво състояние, понеже се говореше, че в рода му имало активни борци, партизани и пр., не съм го разпитвал за това. Но тоя човек в най-тежки времена ме спаси и от уволнение, и от репресии, и от термоза. Но аз за него съм смятал, че той е просто човек, а относно това, че е комунист, се самозаблуждаваше, най-вероятно беше със социал-демократически убеждения, което е много различно от комунизма.

Георги Димитров: Ангел Грънчаров За това казвам, че проявил човещина, все пак. Но някакси не му вярвам, да е "комунист" Радев в онзи "истинския идеален, човешки" комунизъм . Може и да е искрен, ама защо не влезе на 1-ви февр., да кажем?! Че да не би да кажат хората, че се прави на човечен ли, и аз не мога много да си обясня, г-н учителю! :(

Ангел Грънчаров: Георги Димитров Че не влиза на 1 февр. в църквата и че не ходи на помена там най-вероятно се дължи на това, че го е страх Партията да не го прокълне, че е й е изменил, аз така си го обяснявам. Не иска да си има разправии с Партията-Кърмилница. Това според мен е логичното обяснение. Партията не допуска никаква човечност е членовете си.

Дискусията продължава ето тук.

ДОБАВКА ОТ ДИСКУСИЯТА ПОД ОРИГИНАЛНАТА ПУБЛИКАЦИЯ:

Ignat Petkov: А пък аз мисля Женя, че е срамно и позорно, президентът на моята татковина България, г- н Радев, да не присъства официално и окаже подобаващо уважение и внимание на десетките хиляди жертви на комунизма и борци за демокрация и свобода. Господин Радев не е моят президент, не изповядва общочовешките ценности и не полага усилия за единение на българите, което е основното му конституционно задължение. Много жалко.

Георги Димитров: И аз така си мисля г-н Ig.Petkov. И какво щеше да му стане на г-н ген Радев , ако е присъствал официално на 1 -ви февр., е па макар и тв. камерите да го снимаха че пали свещ за избитите мъченици в концлагерите?! :(

Ангел Грънчаров: Георги Димитров А когато се иде показно, и се кръсти лъжливо, и пали свещ само колкото да бъде сниман от камерите, това нима е по-добре?! Аз смятам, че е по-добре да не се прави показно. Такава е моята теория. Чини ми се, че и Христос е смятал така навремето...

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

Търсете по книжарниците забележителната книга на философа Ангел Грънчаров Преследване на времето: Изкуството на свободата, . изд. A & G, 2003 г., разм. 21,5 / 14,5 см, мека подвързия, ISBN 954-8945-88-6, 280 стр, 8.00 лв... Книгата говори за "нещо", което е близко на всеки един от нас: времето. Тя се опитва да ни насочи към чисто човешкото в него, към неговата ценност за човека. Това, че времето не ни е чуждо и ни изглежда "добре познато", съвсем не означава, че го разбираме. Нашето предварително познание за времето не навлиза в неговите дълбини, а само докосва повърхността, най-бледата му външност. Съзнанието за време го приема за факт, с който трябва да се "съобразяваме", но не отива по-нататък и не се задълбочава в неговата тайна. Когато обаче ни запитат А що е време? почти нищо не можем да кажем: мълчанието е нашият отговор. Тази необичайна и изненадващо понятна философска книга "поглежда" в скритото "зад" мълчанието ни - за времето, живота, свободата.

2 коментара:

Анонимен каза...

Постоянно ми навират тоя лузър Навални... Ами той е кат Набоков, как се казваше тоя при вас, не Киркоров, абе как беше - да бе, Бареков!!



Навални е смотаниo Бареков, дано го “излекуват” в Германия.



Нека минем към нещо по-реално - ти моеш ли да построиш самолет? А черешово топче - да бе, знам че го моеш тва...



https://ria.ru/20200823/samolet-1576199854.html



Съжалявам, самолет e, ОК?... Ти искаш за топчето ли да говорим? Както един книжар в София ми каза за източнонемския агент Маркус Волф, който 1990-те написа книга и тя беше по щандовете на Славейков. Та книжаря ми вика, като попитах ква е книгата - вика: То е да се насереш и опишеш как е станало.



Шпионажа в ГДР, ха-ха-ха, тия цървулани 50 години се влачиха с Русия и никога не разбраха кво е Русия - немец нема мозък за тва, да прави там часовници и да е мноооо тих, че иначе... 900 градуса Катюша и Гуд Бай, а сега нека заляга над английския и особено над звуците ДЖ и Ж, които въпреки дървените си усилия, така и не може да произведе с квадратната си тевтонска глава Хайдегерова и Ницшеанcko-полудяла в Италия, да включа now философски отенък кантово-фойербахов, окè?......



Че да не вземе и New York да се изпари, ако Русия поиска, тия тъпанари там ще помислят че това са муджаxедините...



Америка е глупава кат задник поне 95% от жалкото си дебело насление, но имат таланти кaто Бил Гейтс и тва ги спасява засега... Не искам да обиждам дебелите имбецили, но в Русия талантите са в пъти повече...



Руснаците имат силен интелект, Пушкин и Рахманинов, тук бае Ганя се снишава, че да не фръкне преклонената му глава, той не знае кво е велика нация, но му се иска мноoooо, като на войник путка, ама все не става и не става...



Уау, поне е научил да се жалва на английски, ако Ботев се появи, има да се чеше по главатa квой туй УАУ... Вазов тоже...



Байганьови метаморфози, тоя театрален субект още от Тлъкà в Алтъново си знае своето фръцливо шоу... Може би е защитна реакция на слабия, и затова циник, разбираемо е...



Султана се радва - ден и нощ раята да използва негови думи като чалга, леке, кавга, перде, таван, абдал, балък, айляк и хиляди други...



Които бълхàрите смятат за свои, ех простотия 500-годишна робска, ех...





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Що да е лузър Навални? Аз също съм лузър, така ли? Който е срещу любимеца ти Путин е лузър, така ли?