Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 17 октомври 2020 г.

Защо ли съм най-мразеният?

Най-коментираната снимка във Facebook на Ангел от 2013 г. 

Ангел Грънчаров, 17 октомври 2013 г.:
Експремиерът на Великобритания печели първо място в допитване за най-остроумна обида в историята, пише в. "Сега", позовавайки се на "Дейли Мейл". 

Най-високо е класиран отговорът на Чърчил на забележката на депутатката Беси Брадок, която го упрекнала, че е пиян. "Пиленце, вие пък сте уродлива. Обаче аз до зарана ще изтрезнея, а вие ще си останете урод!" - отвърнал й премиерът. 

В числото на най-остроумните обиди влиза още едно изказване на политика. Става дума за фразата, която той подхвърлил по адрес на лорд-пазителя на държавния печат, настояващ за незабавна среща с премиера, макар че вторият в момента седял в тоалетната. 

"Кажете му, че с две лайна едновременно не мога да се занимавам!" - заръчал Чърчил на иконома си. 

Кратък мой коментар: Фейсбук ме уведомява, че това е най-харесваното от мен... Но то не е от мен, а е от Чърчил. 🙂 Най-харесваното от мен е от най-мразеният от българите политик! 🙂 Какво излиза? Изводът е един: моя скромна милост и персона не само е по-мразена от Чърчил, но по тази причина е и най-мразен! И защо ли е така? Аз съм философ, моята работа е да правя нужното хората да почнат да мислят. "Най-мразим да мислим!" нали знаете чия поговорка е? Сега загряхте ли защо съм по-мразен даже от тъй мразения Чърчил? Чърчил не е тормози като мен сънародниците ми да мислят. 🙂 

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

Няма коментари: