Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

четвъртък, 31 декември 2020 г.

Защо е тъпо да си мерзавец или злосторник?

 

Разхождайки се на тротоара забелязах паднали две сгънати банкноти от по 10 лв., в едната имаше още една! 🙂 Голям късмет! Това не е ли чудо: и моето бедно семейство на двама изгонени от мутрите и вече 3 години безработни учители тази вечер ще има празнична трапеза! Какво ще кажете: има ли Бог, отмъщаващ за злините и въздаващ справедливост? Треперете, властващи самозабравили се злосторници и мерзавци!!!

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

18 коментара:

Анонимен каза...

Занесохте ли ги в полицията?

Ангел Грънчаров каза...

Да. :-)

Анонимен каза...

Не си.

Ангел Грънчаров каза...

Така ли? :-) Не знаех това. А Вие как го узнахте, многознаеща другарко? :-)

Анонимен каза...

Всеки ден да е така...

Иван Пенев

Анонимен каза...

Лошото в такива случаи е, че няма как да знаеш дали човекът, който е изгубил тези пари, няма дори по-голяма нужда от тях. (Но, разбира се, добре е все пак поне някой да ги оползотвори - а не да ги навали дъжд и сняг и да потънат безвъзвратно в калта...)

Lyubomir Sirkov

Анонимен каза...

Lyubomir Sirkov Бях чела някъде, че дафинов лист в портмонето носел пари. Казах на мама. Тя си сложила, милата и след половин час си изгуби портмонето. Та дафиновият лист все пак донесъл пари за някого... 😉 Здраве да е, другото са бели кахъри... 🙂

Marina Kostadinova

Ангел Грънчаров каза...

Lyubomir Sirkov Няма как да зная това. Ако знаех и ако имаше начин да намеря човека, който си е изпуснал банкнотите, аз непременно бих му ги върнал - независимо от ущърба, който бих понесъл...

Ангел Грънчаров каза...

Marina Kostadinova Тия банкноти не бяха в портмоне, следователно не са изгубените пари на Вашата майка.

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров знам. Мисълта ми беше, да се погледне от светлата страна на нещата, а именно че са донесли радост за някого. Аз искрено се радвам за Вас...

Marina Kostadinova

Ангел Грънчаров каза...

Marina Kostadinova Интересно е дали някой разбира защо се "похвалих" с този късмет? Дали някой се сеща, че аз очаквам ако някой човек ми се обади и каже гору-долу къде е предполагаемото от него място на изгубване на парите, аз веднага ще му ги върна, щото парите не са малко...

Ангел Грънчаров каза...

Marina Kostadinova Опитах се да споделя това нещо в групата "Забелязано в Пловдив" с надеждата да стигне до повече хора, но там изтриха публикацията ми, не знам защо...

Анонимен каза...

Алчните не връщат пари.

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров не го мисли! Не се тревожи. Твой късмет са си. Хубава празнична вечер пожелавам...

Marina Kostadinova

Ангел Грънчаров каза...

Marina Kostadinova Така е. Но дежурните ми оплювачи в блога вече ми заявиха, че щели да напишат донос в полицията, щото трябвало там да занеса намерените пари. :-(

Ангел Грънчаров каза...

До другарката ананимница, написала ето това:

Анонимен Анонимен каза...
Алчните не връщат пари.

Другарко, Вие връщала ли сте намерени пари? Подарявала ли сте намерените пари на некой полицай? Иначе казано, другарко, Вие тъпанарка ли сте или сте само лъжкиня и лицемерка?

Анонимен каза...

Ангел Грънчаров, аз съм много разсеяна и ми се случва да губя пари. И често съм си мислела, че може би тези пари наистина са за някой друг, на когото са нужни повече, отколкото на мен 🙂 Та... благодаря за историята Ви и... нека тази година нещата се завъртят така, че Вие спокойно да можете да изгубите/подарите 30 или дори повече лева, които да донесат щастие за някой друг, който би имал по-голяма нужда от тях! Бъдете здрав, и съпругата Ви също! Щастлива Нова година!

Lilia Kostova

Ангел Грънчаров каза...

Lilia Kostova Благодаря! Непременно ще се постарая при първа възможност да подаря на някой по-нуждаещ се от мен 30 или дори повече лева... Честита нова година и на Вас!