Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 27 декември 2020 г.

Как се отнасяме към другия човек?

 

Как да победим безразличието си към ближния? И как вместо с обидно неуважение и ненавист (неразбиране!) да започнем да се отнасяме към ближния с любов? 


Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

4 коментара:

Анонимен каза...

Както заслужава. Глупав въпрос.

Ангел Грънчаров каза...

Пак не разбирате смисъла. Всеки човек, само защото е човек, заслужава уважение. Вие, комунистите и комуноидите, няма как да разберете това. Щото Делите хората на "наши" и на "ненаши". Затова и дърдорите тъпотии: "Както заслужава!", е, заслужават всички уважение. Какво правим тогава? Трепем тия, които не са от наште, така ли?! Както фактически до ден днешен правите вие, комунисто-комуноидите...

Анонимен каза...

Не е така. Не всеки заслужава уважение. Някои заслужават, други - не. Хората не са еднакви, разберете го най-сетне. И ако някой не заслужава уважение, това не означава, че трябва да го трепем. Отърсете се най-после от съветската си представа, че единствената алтернатива на уважението е трепането.

Ангел Грънчаров каза...

Пак се мъчите да шикалкавите, другарко. Как стоят наистина нещата по този въпрос можете да проучите как съм го представил и описал в книгите си. Гледам, че проявявате най-сетне желание нещичко да научите, четете тогава. А за трепането на тия, които не са от наште: ми аз просто съм казал истината за това какво вие, комунисто-комуноидите, продължавате да правите, именно трепете ония, които не са "от наште", т.е. от ваште. Ето аз съм пример как се мъчите от доста време да ме утрепете, да ме уморите: с репресии, уволнения, с глад, с унижения. Засега не успявате защото Бог ме крепи, иначе отдавна да ме бяхте уморили.