Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

неделя, 31 януари 2021 г.

От какво мутро-ченгесаро-милиционеро-комунисто-гербовашката власт я е най-страх?


Главният проблем за постигане на най-добро управление: как мнозинството от демоса да подкрепи най-добрите?

Този текст съм го писал малко преди мутренската власт да ме опраска и изгони за първи път от образователната система; прочетете последния абзац и ще се убедите защо го е направила...

Сега разбирате ли от какво мутро-ченгесаро-милиционеро-комунисто-гербоваците ги е най-страх?

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...


2 коментара:

Анонимен каза...

Знам че това видео ще ти хареса... Бе няма сега да те обучавам, ти философ ли си или лукова глава?



Гледай го, сам ще си уловиш идеите…



Но мене малко като чужденец ме стъписва това самооплюване, отвикнал съм, не е прието тука - нито в Америка (и най-малко там!), нито в скапаната Австралия някой ще ти позволи така да оплюваш и си правиш харакири - или няма да те слушат, или ще те затапят да млъкнеш…



Не можеш сам така да се плюеш като народ - аз мога, чужденец съм, не е нужно да ви обичам, не ми е работа.



Но вътрешен човек не може - това е резултат от ония 500 години, всичко плюеш защото друг те управлява, но вече 140 години се управляваш (уж) сам, а пак си караш по стария начин... Султана се смени с немеца, после с руснака, сега с американеца... Оттам извира нихилизма и цинизма... Не са Борисов и Путин причината да ги мразиш, ами ти си причината...



Това ако разбереш си философ!





https://blitz.bg/obshtestvo/neshka-robeva-razkri-nay-golyamata-si-bolka-video_news796781.html





A. от Австралия

Ангел Грънчаров каза...

Нешка почва с това, че имала време да мисли. Нешка мисли - това е един чудесен най-кратък виц. Още от първите й думи разбрах, че няма смисъл да гледам това видео, но заради теб ще го изгледам.