Представена публикация

За всички, които се интересуват от моите коментари, беседи и от дискусиите, в които участвам!

Съобщавам, че всеки, който иска да следи моите всекидневни коментари и анализи, може да го прави като посещава редовно моята страница във фе...

събота, 6 февруари 2021 г.

Не ви ли е малко неудобно че не се сещате да ме предложите за... "дипутатин"?!

Нито една партия или коалиция до момента не се сеща да ме тури на избираемо място в листата си, което показва, че не само моралът, но и акълът им явно е поразен от... "корона-вируса"! :-) И то при положение, че би трябвало да знаят предупреждението на Платон: "Докато управниците не започнат задоволително да философстват или докато философи не започнат да управляват, човечеството да не чака края на злото!".

Както и да е, аз знам сега с какви битки за навиране в листите са заети в момента политиците и затова донякъде извинявам разсеяността им: кой ще се сети за мен като първом требе да мисли за себе си? Но съм особено огорчен, че нито един от моите хиляди читатели на блога и фенове във фейсбук не се сети да ме предложи за депутатин от гражданската квота в некоя партия! Ето това вече е срамота, вирусо явно е ударил сичките и то в най-важното място: съвестта!

Пита ме тази заран съпругата, която е безработна: "Хей, стига си писал на този проклет компютър, ами се замисли за бъдещето ни, как ще оцелеем с минималната ти заплата на пазач, идиотино?! Нали си уж умен, измисли нещо за да оцелеем поне!" Аз пък й отвърнах: "Еврика! Сетих се: ще се самопредложа за... депутатин!". Горката ми съпруга се уплаши че съм превъртял и започна да се кръсти, щото само Бог може да ни помогне при това положение, никой друг!

Ей-на, речено-сторено, самопредлагам се. Нема да пиша нарочно отворено писмо до партиите за да се самопредложа за "дипутатин", а само лекичко ги подсещам тук за това тяхно задължение: след като години наред мутренската власт ме репресира и гони, след като аз лично водих години наред самотна и тежка битка за законност и права, за истинска и коренна реформа в най-важната сфера на живота, именно на образованието, след като всички, и приятели, и партии, и общественост гледаше безучастно как мутрите ме налагаха безжалостно с бухалките си по главата, след като същите тия мутри се опитаха пред очите на обществото да ме задушат и уморят от глад, от унижения, от болести и от каквото още се сетите, след като ме остракираха от образователната им система и ме лишиха от правото да упражнявам професията си и пр., накрая, видите ли, никой от това БЕЗСЪРДЕЧНО ОБЩЕСТВО даже и не се сети да ми възмезди някак щетите, които понесох за неговото бъдещо добруване, сиреч, никой не се сети да поправи КРЕЩЯЩАТА НЕСПРАВЕДЛИВОСТ и да изпълни МОРАЛНИЯ СИ ДЪЛГ - и да ме предложи поне за депутатин!!! И то при положение, че в дереджето, в което се намираме, само личности с моя потенциал могат да спомогнат да надмогнем БЕЗПЪТИЦАТА И КАТАСТРОФАТА, в която ви натикаха тия, срещу които аз, повтарям, се борих пред очите ви през цялото време на тяхното господство! Срамота, дами и господа, срамота и позор за вас, драги сънародници!!!

Или може би пък не ме предлагате за депутатин щот сте решиле да ме предложите за... президентин?! Където може да се меря аз с титани на духа като Льотчика и Мутрата, ала ето, знае ли се, може пък да ме пазите като своя силна кандидатура именно в неравната битка с тях? Знам ли?

Окей, бъдете спокойни, нарочно си правя този тест за да проверя нещичко, загряхте ли барем за това?! Който иска да се вре в листите не го прави като мен, успокойте се, тия неща се правят иначе: я вижте какво прави кариеристичната гнус, която скоро ще ви се ухили от екраните на теливизорите, пардон, която ви се хили от екраните на теливизорите всеки ден!

Ако некой е получил от морално възмущение разрив на сърцето заради наглостта ми - вината си е негова. Аз сметнах, че имате доста яки сърца щом понасяте неглостите на Боко и на остальная сволочь, но ето, некои от вас биле с по-чувствителни сърчица! Вечная им тям память!

А вие бъдете здрави! И продължавайте да не уважавате личностите като мен, с които, ако имахте поне малко акъл и моралец, би следвало да се гордеете дори, тъй да се рече...

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...


Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (с подзаглавие Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), 12.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-375-7, 354 стр. Книгата е новаторски опит за по-цялостно представяне и описание на битуващите в нашето съзнание исторически и "народопсихологични" комплекси, които определят и нашите реакции спрямо съвременните реалности на живота ни. Авторът търси смисъла, който се крие в случващото се с нас самите, изхождайки от предпоставката, че ясното съзнание за това какви сме като индивиди и като нация е основа на така необходимата ни промяна към по-добро. А този е залогът за бъдещия ни просперитет.

1 коментар:

Анонимен каза...

Грънчаров, Парламентът е място за енергични, инициативни и усърдно работещи хора, да коват закони и да управляват държавата, не е старчески дом за такива като теб, да си носят там пластмасовите торбички със сланина, праз и сирене. Нямаш ли чувство за самооценка да прецениш за какво ставаш на тая възраст и за какво - не?