Пловдивската обществена телевизия ще бере още ядове заради огнените послания, разпращани от Ангел Грънчаров. Да му мисли Евгений Тодоров!
Миролюб Бенатов
Пловдив, 12.02.2021.
Защо Пловдивската обществена телевизия да бере ядове заради мен ма, другарко? Толкова силно ли Ви ядосва свободното слово ма, другарко?
Вие ли сте символът на "свободното слово"? Държите се невъзпитано и обиждате. Поне нещо от стила на Евгений Тодоров да сте заели! Срамите и Пловдивската обществена телевизия, и Пловдив. С хленчовете си отблъсквате зрителите. Нещо положително досега да сте постигнали?!
13 февр. 2021 год.
Другарко, пак демонстрирате безпочвената си злоба и агресия. Пелтечите пълни глупости. Не се ядосвайте толкова по мой адрес ма, другарко, успокойте се: така Ви се чини, че съм толкова лош, то е поради хаптен сбърканите Ви представи и злобата, що блика от клетото Ви сърце, а иначе аз съм си съвсем нормален, даже добър човек съм, ала Вие сте се озлобила нещо (сигур сте ми навита сексуално и аз не съм откликнал на младини, признайте си причината, нали познах, че е тази: другояче не мога да си обясня Вашата епична злоба по мой адрес!)...
Откакто сте едно от лицата на Пловдивската обществена телевизия, добра дума за някого казахте ли? Жлъч, омраза, ненавист, клетви, прикачвате съчинени от Вас прозвища на какво ли не и на кого ли не. Нещо свято има ли за Вас в България, г-н Грънчаров? А може би управата на ПОТ Ви използва за сеир на пловдивчани?
Нямам друго обяснение за това непрестанно бълване на омраза към всичко родно.
Пловдив, 13 февр. 2021 г.
Любопитно е поради каква причина Вас, г-н Грънчаров, все някой Ви мрази и Ви мисли злото. Едва ли друг в този град се е ползвал толкова от добросърдечието на пловдивчани. Дали присъствието на безумните Ви лъже-философски епоси на екрана на ПОТ не е по милост и от състрадание към клетото Ви семейство. На г-н Евгений Тодоров поне благодарност за това дължите.
Миролюб Бенатов
Пловдив, 12.02.2021.
Другарко, и двете Ви изказвания са напълно неадекватни. Предполагам че поради необичайната си нервност и омраза към моята скромна персона Вие не сте гледала нито едно предаване. И по тази причина си мислите, че предаванията ми са такива, каквито ги рисува Вашето болно и страдалческо съзнание. Иначе, в реалността, те са съвсем други. Аз съм съвършено различна личност в сравнение с тази, която рисува Вашето тъй болно и страдалческо от омраза съзнание. На второ място, другарко, сте напълно некомпетентна в областта на философията, по причина на което това, което си го представяте и описвате с думите "безумните Ви лъже-философски епоси", го приемам като твърде ласкав комплимент. :-) Немаше нужда обаче да ме фалите все пак толкова...
Минали сте край философията, г-не! Инак не бихте демонстрирали неуважение към всичко и всички в този град, който Ви е предоставил подслон и възможност да се развивате. Повтарям въпроса си: Нещо положително постигнахте ли през годините от 1985. досега в културната столица на България и Европа? Ползвате тв-екрана на една от най-мощните медии, а въртите все една дългосвиреща грамофонна плоча – как Ви опраскали, колко сте нещастен, как гладувате, как зле се отнасят към Вас цялото общество и държава. Е, няма ли и нещо светло в този клет Ваш живот на аутсайдер (човек извън обществото)? Единствено репортажът от разходката Ви по пловдивската Главна търговска улица заслужава добри думи, и то защото сте ограничили многословните си излияния. И пак моля, не компенсирайте липсата на самочувствие с приказки колко сте добър, умен, честен и достоен. Пловдив не е Долна Баня, ако още не сте разбрали.
Пловдив, 13 февр. 2021 год.
Другарко, с некой ме бъркате. Моите предавания са съвсем други. Явно сте се объркАла. То се дължи на глухотата и слепотата Ви, които пък са породени от безмерната Ви злоба към мен. Другарко, и защо толкова ме мразите ма, кажете сега честно, признайте си най-сетне? Да не съм Ви изял навремето десерта у детската градина? Кажете, облекчете си душата, завалийке, та да Ви олекне най-сетне...
Другарко, понеже сте много веща, гледам, във философията (и затова сте си присвоила ролята на съд, решаващ кой е философ и кой не е!) бихте ли коментирала ето тия думи на Едвард Радзинский (но опитайте да ги осмислите в моя контекст, ако обичате, знам, че в момента подскачате от възмущение от стола, но все пак, като се успокоите, опитайте да ги прокоментирате!):
Атиняни, аз живях сред вас като конска муха, която досажда на коня - много благороден, но много ленив кон. Това е много опасно занимание - да безпокоиш едрото животно. Защото веднъж благородният кон с удар на опашката може да убие досадната конска муха! Не правете така, атиняни, защо за тази работа друга конска муха едва ли ще намерите. А получавам аз от вас само една заплата: вашата ненавист. Свидетелство за това е моята бедност и днешния съд...
Колко Сократовци е имало? Ами много малко са били Сократовците в историята на човечеството. Как те са завършили живота си? Ами със същото. Със същото, което е написано в Светата Книга: "Ерусалим, Ерусалим - избиващ своите пророци! И с камъни пребиващ изпратените при теб!"
Ето защо мнението на мнозинството, което често обявяват за мнение на народа, не е така важно? И тази страшна пословица когато казват, спекулирайки относно "гласа на народа": "Гласът на народа и Христос е разпънал!".
Другарко, а сега за миг се опитайте да помислите ето за това (внимавайте само да не полудеете, дръжте се здраво и за стола!): а дали пък небето не е отредило на мен ролята на... Сократ? (За нашите български родни условия!) Между другото, за да понамаля поне малко гнева ви от моята наглост, ще добавя и ето това: всеки, който се смята за философ, но истински, а не менте, на него му се налага да прави всичко онова, което е правил Сократ. Е, аз може пък да не съм толкова нагъл, колкото ви се чини, тъй мила другарко, като ви кажа в добавка, че чисто и просто в ж ивота си съм се старал да бъда истински философ, т.е. да изпълнявам Сократовата роля. И сведетелство, че съм успял донякъде, е Вашата към мен ненавист, тъй любезна другарко оплювачке... зацепихте ли теперь о чьом я Вам говорю?
3 коментара:
Няма как да бъдеш Сократ поради това, че не разбираш хората и проблемите им. А не ги разбираш поради същата причината по която има нещо интересно в теб. Рядко вече се срещат хора които сякаш са пренесени с машина на времето от 1991 и те реагират на случващото се с разбиранията към онзи момент. Дори изразните ти средства са от онова време. Това те прави различен но за сметка на това брутално неадекватен. Сократ е говорил за нещата случващи се със съвременниците си а ти за нещата случващи се с хората през 1991.
Бъркате, другарко, моите "изразни средства" не са от 1991 г. (не сички можем да сме толкоз авангардни и модерни кат Вас, другарко!), а са от някъде към 470 пр.н.е. – 399 пр.н.е., т.е. са от времето, в което е живял Сократ. Изказването Ви говори, че хал-хабер си нямате от това що е философия, другарко. Изразните средства на философията, иначе казано, средствата, служещи за разкриването и защищаването на истината, са все едни и същи за всички времена и народи, другарко, те са напълно еднакви за всички епохи даже! Запомнете това от мен, та да има нещо, което да знаете за философията. Тъй че това, което сте написала, е претенциозна псевдонаучна галиматия. Не се напъвайте да изглеждате толкоз научна, че може да се пръснете от това пусто напъване.
Отговорът и на двата въпроса е "не".
Публикуване на коментар